.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 22:43:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 KU] zawor regulacji biegu jalowego
PostNapisane: 25.mar.2006 15:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 14:51:37
Posty: 3
Lokalizacja: wroclaw
czesc, mam problem z obrotami biegu jalowego w swoim audi 100 2,2 KU benzyna + gaz; przejrzalem w miare dokladnie dotychczasowe posty na ten temat ale nie znalazlem podobnego przypadku- albo zle szukalem:). mam podejrzenia ze nawalil zawor regulacji wolnych obrotow. czy jest ktos z wroclawia z takim silnikiem , kto zgodzilby sie na chwilowa podmiane tego elementu? obiecuje ze nie odjade z tym dobrym zaworem :D pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 21:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
Napisz konkretnie co sie dzieje z tymi obrotami. Też mam silnik KU i tez mam problemy z wolnymi obrotami (u mnie nie moge ich obniżyć śrubą regulacyjną) Na LPG poratowałem się zmniejszeniem dawki gazu na reduktorze ale to doraźne rozwiązanie.

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 21:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jan Winnicki napisał(a):
Napisz konkretnie co sie dzieje z tymi obrotami. Też mam silnik KU i tez mam problemy z wolnymi obrotami (u mnie nie moge ich obniżyć śrubą regulacyjną) Na LPG poratowałem się zmniejszeniem dawki gazu na reduktorze ale to doraźne rozwiązanie.


poszukaj jakichś nieszczelności najpierw od uszczelki pod kolektorem do gumy przpływomierza.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: juz naprawione
PostNapisane: 26.mar.2006 15:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 14:51:37
Posty: 3
Lokalizacja: wroclaw
silnik wchodzil na wysokie obroty na lpg, na jalowym 3000/min; na benzynie tez probowal wchodzic na podobne obroty ale zawor odcinajacy /hamowania silnikiem/ przy zamknietej przepustnicy powodowal odciecie paliwa przy ok 1500 , obroty spadaly do ok 1200 i znowu sam sie wkrecal na 1500 i znowu odciecie i tak w kolko czyli non stop jakby przygazowka i stad falowanie obrotow; a poniewaz na lpg ten zawor nie pracuje to obroty dochodzily do 3000 na cieplym silniku i tak pracowal na jalowym. Winien okazal sie , tak jak przypuszczalem, zawor regulujacy obroty biegu jalowego , a mianowicie nie domykal sie szczelnie po nagrzaniu silnika i powstawala nieszczelnosc w dolocie. skoro u ciebie nie reaguje na krecenie srubka regulacyjna to tez musisz miec gdzies nieszczelnosc w dolocie. kupilem na gieldzie taki uzywany zawor i teraz jest ok. pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 16:53:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
Hmm. Pójdę Twoim śladem i spróbuje znaleść zamienny zawór biegu jałowego. Może on jest winny temu ze nie mogę zbić obrotów. Gdy go czyściłem i jak do niego dmuchałem to troche puszczał powietrze. A tak w ogóle to chyba jest droga rzecz?

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: