.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 22:16:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 ADR] Pompa paliwa pracuje cały czas
PostNapisane: 24.mar.2006 20:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:42:26
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
Audi A4 1998 ADR

Autem nie jezdziłem przez 3 miesiące. Zapaliłem go dzisiaj i po 15 minutach zgasło.
Po zgaśnięci usłychhać było jak pyka przekaźnik zapewne od pompy paliwa bo wyraznie było słychać przerywaną pracę pompy paliwa (1 sekundowe przerwy). Zamieniło się to następpnie w ciągło prace pompy. Nie ma że pracuje 2-3 sekundy i cisza.
Jesli przekręce zapłon to pompa pracuje z przerwami 1-2 sekundowymi lub non stop .
Silnik odpala i gaśnie.


Mam pytanie, skąd pompa paliwa wie kiedy przestać pompowac po przekręceniu zapłonu. To może mi pomoże zlokalizować usterkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 21:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak dla mnie to pompa ma pracowac caly czas
nie jest tak ze jest zasilana przez przekaźnik zalaczany w immo w ecu?

vagowales?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 07:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:42:26
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
Źle mnie zrozumiałeś
Jesli przekrece zaplon (ale nie odpalam silnika) słychać pompe paliwa że pracuje nonstop lub pracuje z przerwami 1 sekundowymi. W okolicach listwy z wtryskami slychać dziwne syczenie.
Ppompa powinna po przekreceniu zapłonu pdpompowac i sie wyląnczyć.

Nie podłąnczałem do vaga, autko odmówiło posłuseństwa wczoraj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 08:54:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2005 17:28:54
Posty: 21
Lokalizacja: oleśnica
wymien przekaznik pompy paliwa ,ja tez tak mialem

_________________
2,6 v6 quattro+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 09:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
kamela napisał(a):
wymien przekaznik pompy paliwa ,ja tez tak mialem

No własnie, zrób tak jak kamela pisze.Pompa ma chodzic cały czas a to buczenie na początku to "ładowanie" pompy i ma słychać tylko chwilke

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 15:59:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:42:26
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
Cytuj:
No własnie, zrób tak jak kamela pisze.Pompa ma chodzic cały czas a to buczenie na początku to "ładowanie" pompy i ma słychać tylko chwilke



Jeśli przekręce zapłon ale nie odpalam silnika to buczenie powinno być na początku , u mnie pompa pracuje (buczy) non stop, nie wyłąncza się, lub pracuje z przewrwami sekundowymi.

Ponawiam pytanie. Skąd pompa wie ile ma pracować po przekręceniu zapłonu, czy jest sterowana programowo (np 3 sekundy), czy pompe steruje jakis czujnik ciśnienia.

Coś mi na przekaźnik nie wygląda ale podstawie inny i zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 17:26:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Też mi sie zdaje że to nie przekaźnik. Pompa załącza sie, pomuje ciśnienie i wyłącza sie. Może pada już i nie może ciśnienia nabić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 17:38:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Sprawdź czujnik ciśnienia....
Możliwe też że pompa jest już na wymarciu....

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompa
PostNapisane: 25.mar.2006 20:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 13:01:09
Posty: 103
Lokalizacja: Zamość
Prawdopodobnie padł zaworek ciśnieniowy na listwie wtryskiwaczy,przepuszcza paliwo przy ciśnieniu ok 3,5 bar.Uszkodzony - może syczeć - powoduje że w układzie jest ciągle za niskie ciśnienie i pompa probóje je podnieść.Taka jest moja hipoteza, ale mogę się mylić.

_________________
krupi audi B4 TDI 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa
PostNapisane: 26.mar.2006 20:30:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:42:26
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
krupski mariusz napisał(a):
Prawdopodobnie padł zaworek ciśnieniowy na listwie wtryskiwaczy,przepuszcza paliwo przy ciśnieniu ok 3,5 bar.Uszkodzony - może syczeć - powoduje że w układzie jest ciągle za niskie ciśnienie i pompa probóje je podnieść.Taka jest moja hipoteza, ale mogę się mylić.


Da się go rozebrać i naprawić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompa
PostNapisane: 27.mar.2006 06:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 13:01:09
Posty: 103
Lokalizacja: Zamość
Da sie go tylko wymienić na drugi.

_________________
krupi audi B4 TDI 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: