.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 17:40:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6/c4 2.5tdi] Pojemnik od płynu do wspomagania
PostNapisane: 27.mar.2006 11:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.cze.2005 21:14:49
Posty: 68
Lokalizacja: KRK
WitaM!

Mam pytanko gdzie znajduje się pojemniczek od płynu do wspomagania w a6/c4 2.5tdi 96r. ;)

I jaki płyn kupic zeby uzupełnic, poniewaz przy pełnym skręcie kołami cos się zaczeło dziwnego dziac i wydaje mi się ze bedzie za mało płynu.... :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 15:34:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
zbiorniczek jest jak sie juz pewnie domyslasz pod maska, po prawej stronie stojac przed samochodem. ma czarny korek a sam zbiornik jest takiego zielnokawo-zoltego koloru. plyn do wspomgania jest mineralnym plynem hydraulicznym. pod korkiem jest miarka i ona ci prawde powie czy malo czy dobrze z plynem. A co to sa te dziwne rzeczy ktore sie dzieja jezeli moge wiedziec?na pelnym skrecie pompa ma prawo np. sobie jeczec

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 15:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2006 15:31:48
Posty: 39
Jeżeli chodzi o płyn do wspomagania to kupuj zielony.
Różne są opinie, bo mówią też o czerownym i biłaym. Ale zielony jest oryginalnym płynem do Audi.
Sam mam problem z przekładnią i właśnie bardzo prowdopodobne, że przez biały płyn a nie zielony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 18:22:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na zbiorniczku jet podziałka MIN i MAX bedziesz widział ile trzeba dolac (oczywiście oryginalny zielony FEBI) , ale mi to wyglada na niedociagniety , albo zuzyty pasek klinowy, bo jezeli coś szeleści przy max skręcie to raczej nie wina płynu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: