.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 18:03:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 16V] niezawsze odpala pramidłowo
PostNapisane: 30.mar.2006 03:00:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 00:02:12
Posty: 9
Lokalizacja: żary
Witam
Mam problem ze swoją ałdiczką nie odpala za karzdym razem,najczęściej jak postoi ze 20min,czeba chechłać ze 4.5 razy jak zaskoczy to pracuje równo,jak stoj krócej to odpala bez problemu,czasem na zimnym też są problemy ale rzadko co gorsza to sie pogarsza.I niewiem co robić,wymieniłem swiece,filtr powietrza,filtr paliwa,sprawdzałem na kompie,elektryczne zeczy niby są sprewne.Ja z tego co sie dowiedziałem z forum i na wyszukiwarce,to że może to być,pompa paliwa,rozdzielacz paliwa,wtryskiwacz rozruchowy,czujnik temperatury,tylko że można tak wymieniać bez końca,mugłbym pół ałta wymienić i nic nie naprawić w mojej miejscowości mechanicy to nawet spojrzeć niechcą.Może ktoś już sie spotkał z takim probremem w swojej laluni i wie konkretnie co to może być.????
A dzieje sie to w C4 2.0E 16VDOHC 140KM z mechanicznym wtryskiem 94r
A jeszcze chciałem dodać jak są problemy z rozruchem jak już zaskoczy,to tak jagby odpalał nie na wszystkich cylindrach,czeba dodać gazu sie unormuje i wtedy jest gites


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 05:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Kolego proponuję na początek odwiedzić dział NEWBIE.

A z Twoją przypadłością stawiam na kończącą się pompę paliwa.

Pozdrawiam i do zobaczenia w NEWBIE

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 00:02:12
Posty: 9
Lokalizacja: żary
No niewiem jak by było z pąpą to by chyba rozpendzał sie wolno bo by dostamał za mało paliwa do wszystkich wtryskiwaczy,a tu chodzi o odpalanie.Tak przyokazji może ktoś wie gdzie są nuwery silnika takiego jak opisałem powyrzej

_________________
1. C3 1.8
2. C4 2.0E 16V DOHC
3. C5 2.5TDI
4. ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 19:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Witam

U mnie jest dokładnie to samo, czytaj forum napisałem o tym problemie jakieś 5 dni temu. Do tej pory nie rozgryzłem zagadki. Numery są z lewej strony, poszukaj świecąc latarką między czujnikami ciśnienia oleju. Jakby udało Ci się uporać z problemem to napisz.

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 19:54:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
U mnie też na dniach tak zaczeło się dziać ale tylko na LPG. Świece, przewody, kopółka i filtry są nowe ale jakoś dziwnie mi odpala i jak nie przetrzymam chwilke na gazie to mi zgaśnie i zrobił mi się słapszy poniżej 2000obr. tal że na wolnych obrotach nie może siebie uciągnąć. Co to może być, występuje to tylko na LPG ale wydaje mi się że na BP poniżej 2000obr też zrobił się słabszy?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 20:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Witam

U mnie jest dokładnie to samo, czytaj forum napisałem o tym problemie jakieś 5 dni temu. Do tej pory nie rozgryzłem zagadki. Numery są z lewej strony, poszukaj świecąc latarką między czujnikami ciśnienia oleju. Jakby udało Ci się uporać z problemem to napisz.

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 16:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 00:02:12
Posty: 9
Lokalizacja: żary
Dzięki za podpowieć o numerach silnika,ja jutro jade do mechanika niewiem czy coś naprawi,ale jak by mu sie udało coś z tym zrobiś to napisze

_________________
1. C3 1.8
2. C4 2.0E 16V DOHC
3. C5 2.5TDI
4. ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 17:27:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
rozwiazan jest kilka albo masz walnieta przeplywke i klapka opada za bardzo na dol.
ale palec w kopulce jest do wymiany kup i wymien nie widac tego na zewnatrz, ale jak go rozlupisze to zobaczysz jak iskra idzie bokiem. sprawdz dokaladnie czy masz dobre swiece, ja szukalem usterki 2 mce, ale znalazlem, teraz chodzi idealnie. mechanicy opuszczali rece, zrobilem to sam z tata w garazu.
a moze masz czujnik walniety ten 3 pinowy, jakbys chcial mam taki nowy. :D , ale to trzeba by sprawdzic??

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 21:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Kliku napisał(a):
rozwiazan jest kilka albo masz walnieta przeplywke i klapka opada za bardzo na dol.
ale palec w kopulce jest do wymiany kup i wymien nie widac tego na zewnatrz, ale jak go rozlupisze to zobaczysz jak iskra idzie bokiem. sprawdz dokaladnie czy masz dobre swiece, ja szukalem usterki 2 mce, ale znalazlem, teraz chodzi idealnie. mechanicy opuszczali rece, zrobilem to sam z tata w garazu.
a moze masz czujnik walniety ten 3 pinowy, jakbys chcial mam taki nowy. :D , ale to trzeba by sprawdzic??


Czy czujnik 3 pinowy ma się coś do odpalana? Napisz jak poradziłeś sobie z problemem, co konkretnie naprawiłeś?

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 13:52:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 00:02:12
Posty: 9
Lokalizacja: żary
Witam
Nareście zrobiłem ałtko po tylu trudach menkach jakie musiałem przejść,ale najważniejsze że jest już ok. A okazało sie że mój problem tkwił w zaworze zwrotnym przy pompie,nie trzymał paliwa.Przy rozgrzanym sijniku paliwo schodziło do baku i przesto musiałem go chechłać aż pomka podpompuja paliwo do przewodów.

_________________
1. C3 1.8
2. C4 2.0E 16V DOHC
3. C5 2.5TDI
4. ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 19:24:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ratso napisał(a):
Witam
Nareście zrobiłem ałtko po tylu trudach menkach jakie musiałem przejść,ale najważniejsze że jest już ok. A okazało sie że mój problem tkwił w zaworze zwrotnym przy pompie,nie trzymał paliwa.Przy rozgrzanym sijniku paliwo schodziło do baku i przesto musiałem go chechłać aż pomka podpompuja paliwo do przewodów.

wiatm. mamdokladnie takie same objawy. gdzie dokladnie miesci sie ten zawor i jak go naprawiles????/

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: