.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 09:13:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4] Znów ścieło klinka
PostNapisane: 30.mar.2006 09:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam .Ścieło mi klinka na kółku za kołem pasowym .Robiłem to jakiś miesiąc temu .Dlaczego ścieło ? Do bani mi przychodzi tylko nie prawidłowe dokręcenie (za lekko)

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 09:56:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to jedyny powód. Ten klin ma zadanie jedynie ustalające.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 10:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Bartek rozmawialem z adamem(z Rejmonta) mowil ze jak on to dokreca to zajebi..a rure na klucz zaklada i na maxa dociska i nie szans zeby sie odkrecilo,moj w poniedzialek tez idzie na rozrzad

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 11:28:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
darek, u bartka tez dokrecalismy z rurką 1,5m , na zblokowanym silniku wysokim biegiem, az sie rura wyginala i dupa, jak widac za słabo. To chyba trzeba jakimś konkretnym pneumatem, chyba impulsami mocniej sie dokreci niz stala sila...

moze jeszce tą srube trzeba jakims badziewiem posmarowac??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 11:32:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie mówcie tylko że wkręcacie bez kleju :D ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 11:54:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
nie mówcie tylko że wkręcacie bez kleju :D ;-)


wkrecalismy w warunkach polowych i akurat nie mielismy pod ręką loctite'a zeby zapaćkać :( ale pomimo tego nie wierze, ze sie poluzowała.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:07:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nowa śruba nowy klin Locktite no i jakies 450 Nm.Powinno trzymać.
Coś się zdążyło porobić czy wszystko ok z głowicą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:26:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ADAM 12 napisał(a):
Nowa śruba nowy klin Locktite no i jakies 450 Nm.Powinno trzymać.
Coś się zdążyło porobić czy wszystko ok z głowicą?


nic sie nie stalo, na razie tylko jeden ząbek sie przesunelo. Vag wywalił blad halla, tak jak poprzednio i sprawdzilismy ze sie rozjechaly znaki pomiedzy kolem zamahowym i kolem pasowym z przodu (oczywiscie jednoczensie na walku rozrzadu sie nie zgadza).

napisz jakiego dokladnie typu ma byc ten loctite? to ma byc klej do gwintow doslownie, czy srodek zapobiegajacy odkrecaniu sie srub, czy moze jeszcze cos innego?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:26:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zgadywałeś? :P

dokładnie jest 450 i żeby użyć jakiegoś szuwaksu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
450Nm to jest tak : kręcić aż w łokciu strzeli :D

a tak bez klucza z dynamem to rurke 2metry i obiazyc koniec 22,5kg ;) kurde, to mysmy dokrecili z 1000Nm :D

moze ten olejoodporny 243 bedzie git? czy od razu harcore 2701? i niech przy nastepnej wymianie niech wał ukręcą :D :

http://www.loctite.pl/int_henkel/loctit ... 9&layout=2 w threadlocking.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 14:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Środek o którym pisze dokładnie nazywa się "PRIME LOK" firmy Versachem TYP 275 RED.
Środek jest spoiwem anaerobowym.Bardzo mocny.Do odkręcania trzeba będzie użyć mocnego sprzętu i trzeba podgrzewać. :D


Cytuj:
zgadywałeś?

dokładnie jest 450 i żeby użyć jakiegoś szuwaksu


Takie rzeczy się po prostu wie :peace: :P . autodata 2005 RULES :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 15:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja używał zwykłego technicoll anaerobic, już dłuższy czas.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 21:30:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
ja przez sciecie klinu i odkrecenie tej srubeczki juz raz glowice robilem, dokreca sie to przy uzyciu naprawde duzej sily, ok 400Nm i trzeba miec takie cudo do blokowania silnika, bo jak sie blokuje skrzynia i heblami to i tak sie na sprzegle slizga wiec to nie wiele wnosi. moze pora na jakiegos dobrego mechanika, w olsztynie moge takiego polecic...

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 06:10:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dandifr napisał(a):
bo jak sie blokuje skrzynia i heblami to i tak sie na sprzegle slizga wiec to nie wiele wnosi


no nie mow ze sprzeglo sie slizga przy 400Nm :D ten silnik w sposob ciagly generuje 400Nm , juz nie wnikam ilo krotnie wiecej momentu przechodzi przez sprzeglo przy strzale ze sprzegla :D ale racja co do tego, ze ciezko dokrecic na biegu wysokim biegu i heblu, bo sie napęd zapiera i sprezynuje i trzeba kluicz przekladac zanim sie zblokuje.

a co do przyrzadu to wlasnie sobie przypomnialem, ze znajomy ma taki specjalny klucz zakladany na koło pasowe do blokowania jego, trzeba bedzie pozyczyc.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 08:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
z takim specjalnym kluczem blokującym podany jest moment
dokręcania 350Nm

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: