.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:53:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAR] C4 2.3 91r przejechane 360000 km jaki olej?
PostNapisane: 31.mar.2006 09:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
Witam
Mam pytanko, przejechane okolo 360000 km na mineralnym oleju lotos. Mineralny dalej czy polsyntetyk? jak juz to jakie? Jaki olej zalac mojego silnika, jakia firma, 15W40, 10W40?


Ostatnio edytowano 31.mar.2006 13:00:08 przez teedy6, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 10:12:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
A ile auto ma przebiegu? Jak ma mniej niż 250tyś km to zalej półsyntetyk a jak chcesz tylko mineralny i jakiś tani to najlepiej Orlen Platinum bo ma najwyższą norme jakościową. Wymiana oleju mineralnego nie rzadziej niż 10tyś km

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 10:28:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
quattros napisał(a):
A ile auto ma przebiegu? Jak ma mniej niż 250tyś km to zalej półsyntetyk a jak chcesz tylko mineralny i jakiś tani to najlepiej Orlen Platinum bo ma najwyższą norme jakościową. Wymiana oleju mineralnego nie rzadziej niż 10tyś km


ogolnie ma przejechane 360000. wszyntko prawie na mineralnym i teraz tez mam minetalny lotos. Oleju mineralnego cena nie dotyczy bo nie jest drogi. syntetyki sa bardzo drogie i chyba juz za duzy przebieg wiec to chyba odpada.
Moze polsyntetyk jakis?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 10:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
lej dalej minerał i bedzie git. nie wlewaj teraz syntetykow bo jesli silnik caly czas byl chodzony na mineralnym to moze byc troche szlamu w zakamarkach, a syntetyk to wyplucze i moze pozatykac kanaliki.

moze lotosa nie lej, zafunduj silnikowi cos lepszego, niech ma:) np valvoline albo liqui moly , sa dosc atrakcyjne cenowo.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:26:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Na Twoim miejscu zalalbym go polsyntetycznym Lotosem 10 W 40, Ten olej ma to do siebie, ze parametry jakosciowe jakos trzyma a nie wyplukuje szlamow z silnika w takim stopniu jak inne zachodnie polsyntetyki. Ja tak zrobilem ze swoja Audi 80 , ktora miala 316 tys km.przebiegu i wszystko bylo OK. Na mineralny olej zawsze mozesz powrocic.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
A Valvoline MaxLife 10W40 ? Dobam ze na 10000 km litr mineralnego mi wsyslo nie wiadomo gdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 05:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Litr to mi wsysa na 1000(250 tys przeb.) a nie jak Tobie na 10000 :| Oczywiscie na mineralnym jestem ale niebawem bede robil eksperyment z polsyntetykiem i niech sie dzieje co chce bo juz nie chce jezdzic na mineralnych :):
Troche lipnie ze jezdzil Ci caly czas na mineralu ale mysle ze zmien na polsyntetyk albo zaczekaj jak ja zmienie i powiem Ci czym to sie skonczylo :D
No chyba ze ja zaczekam na Ciebie... :diabel:

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 17:36:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 15:54:51
Posty: 101
ksenoon napisał(a):
Litr to mi wsysa na 1000(250 tys przeb.) a nie jak Tobie na 10000 :| Oczywiscie na mineralnym jestem ale niebawem bede robil eksperyment z polsyntetykiem i niech sie dzieje co chce bo juz nie chce jezdzic na mineralnych :):
Troche lipnie ze jezdzil Ci caly czas na mineralu ale mysle ze zmien na polsyntetyk albo zaczekaj jak ja zmienie i powiem Ci czym to sie skonczylo :D
No chyba ze ja zaczekam na Ciebie... :diabel:

no to Ja Ci powiem czym to się skończy- "Tanio sprzedam Audi.... stan idealny, garażowany, zadbany itd.", lub zbieraniem kwita na leczenie motorka :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 17:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 09:59:49
Posty: 43
Oczywiscie ze minerał bo jak dasz półsyntetyk to moze lac jak z kaczki .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 21:51:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Ja tam wiem swoje. Jak kupilem niunie to miala 200.000 km przejechane i ch..... wie jaki olej w srodku. Wiec zalalem POLSYNTETYKIEM i jedyny wyciek ktory mam to w portfelu. A i rozrusznik w zimie mial troche lzej ;-)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2006 17:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
Kupilem Volvoline Turbo 15W40 i mysle ze bedzie ok.
Na polsyntetyk juz troche za pozno a i to nic nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: