.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:48:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3]Bledny odczyt poziomu paliwa
PostNapisane: 31.mar.2006 16:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:17:39
Posty: 75
Lokalizacja: Gdynia
Witam
Dawno nie bywalem. Otoz mam problem nastepujacy w audi 80(b3) rocznik 1991 1,8S(wtrysk jednopunkt). Tankujac samochod zauwazylem ze wskaznik paliwa ma jakas bujanke. Kupilem na szrocie nowy plywak. Jednak po wymianie mozna powiedzic, ze sprawa ulegla poprawie, ale nie do konca. Wskaznik ma nadal predyspozycje to "bujanki" i do blednego wskazywania. Np po przejechaniu 70km juz wskazuje rezerwe i slabo wstaje. Mysle, ze problem jest w skazniku w desce rozdzielczej. Zauwazylem na allegro cos takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=95548588 Co otym sadzicie? i do czego sluzy te pokretlo? Bo znajomek mi powiedzial, że jak kiedys mial B3 to slużylo to do regulacji i korygowania błednego wskazywania pomiaru benzyny w zbiorniku. jednak u mie jest to jakieś takie krotkie i nie da sie tego chwycic paluchami.


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 18:54:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Siadł ci pewnie stabilizator w liczniku(na płytce z tyłu na trzech nóżkach), pare groszy w każdym sklepie elektronicznym, wyjmij go i pokaz w sklepie parametry albo masz zimne luty.
P.S ten wskaźnik paliwa na allegro nie jest z Audi z 1993r bo po 1991r w B4 nie było wartości; 35l, 70l tylko 1\2, 4\4

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 19:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:17:39
Posty: 75
Lokalizacja: Gdynia
a do czego sluzy te pokretlo? bym musial i tak robic demontaz deski. to pewnie trudne lub drogie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 19:33:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
To pokrętło jest do ustawiania położenia rezerwy. A z rozbiurką licznika to żaden kłopot, odkręcasz tylko ten plastik na 2 śrubkach na kolumnie kierownicy potem kolejnymi dwoma jest przykręcony licznik pod tym plastikiem, odpinasz trzy złoncza do licznika i już

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 21:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:17:39
Posty: 75
Lokalizacja: Gdynia
hmm. To po co regulowac ta rezerwe bezsensu? a moze mam cos nie wyregulowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 21:01:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:17:39
Posty: 75
Lokalizacja: Gdynia
choc ja mam taki krotki. Praktycznie nie moge tam nic krecic. Bo niby jak chyab ze penseta. Moze to opcja byla?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 22:38:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
kumari napisał(a):
choc ja mam taki krotki. Praktycznie nie moge tam nic krecic. Bo niby jak chyba, ze penseta. Moze to opcja byla?
Nic nie zdzialasz penseta. Jezeli chcesz regulowac polozenie rezerwy to najpierw zalej bak do pelna a potem wykrec licznik i rozbierajac go mozesz dopiero regulowac poziom paliwa na wskazniku. Jezeli nie masz wachy do pelna to nic nie majstruj bo mozesz zrobic duzy blad w pokazywaniu stanu paliwa...

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 05:42:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Frodo napisał(a):
kumari napisał(a):
choc ja mam taki krotki. Praktycznie nie moge tam nic krecic. Bo niby jak chyba, ze penseta. Moze to opcja byla?
Nic nie zdzialasz penseta. Jezeli chcesz regulowac polozenie rezerwy to najpierw zalej bak do pelna a potem wykrec licznik i rozbierajac go mozesz dopiero regulowac poziom paliwa na wskazniku. Jezeli nie masz wachy do pelna to nic nie majstruj bo mozesz zrobic duzy blad w pokazywaniu stanu paliwa...
A ja słyszałem ze wlewa sie 5-7lpaliwa i wtedy ustawia sie wskazówke na czerwonym polu rezerwy, ale moze sie myle?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 08:40:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
mały v8 napisał(a):
A ja słyszałem ze wlewa sie 5-7lpaliwa i wtedy ustawia sie wskazówke na czerwonym polu rezerwy, ale moze sie myle?

Mozna i tak. Moim zdaniem dokladniej wyregulujesz majac pelny bak bo jezeli wskazowka nie dobije do 70l a lales do full'a wtedy rozkrecasz i sam ja tam przesuniesz ;)

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 08:58:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Frodo napisał(a):
mały v8 napisał(a):
A ja słyszałem ze wlewa sie 5-7lpaliwa i wtedy ustawia sie wskazówke na czerwonym polu rezerwy, ale moze sie myle?

Mozna i tak. Moim zdaniem dokladniej wyregulujesz majac pelny bak bo jezeli wskazowka nie dobije do 70l a lales do full'a wtedy rozkrecasz i sam ja tam przesuniesz ;)
Tylko ze ważniejszy jest dolny pomiar, bo audi przeważnie nie ma kontrolki rezerwy, wiec co kogo obchodzi wyrególowanie na pełnym baku??, dziwne teorie wysuwasz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 09:01:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
mały v8 napisał(a):
Frodo napisał(a):
mały v8 napisał(a):
A ja słyszałem ze wlewa sie 5-7lpaliwa i wtedy ustawia sie wskazówke na czerwonym polu rezerwy, ale moze sie myle?

Mozna i tak. Moim zdaniem dokladniej wyregulujesz majac pelny bak bo jezeli wskazowka nie dobije do 70l a lales do full'a wtedy rozkrecasz i sam ja tam przesuniesz ;)
Tylko ze ważniejszy jest dolny pomiar, bo audi przeważnie nie ma kontrolki rezerwy, wiec co kogo obchodzi wyrególowanie na pełnym baku??, dziwne teorie wysuwasz.

poza tym pelny bak w rozumieniu fabrycznym to wcale nie jest poziom "pod korek" tylko znacznie mniej

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 09:31:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
A żeby wyregulować tym pokrętłem to trzeba najpietw ten łepek żebrowany wyciągnąć i wsadzic dośrodka śrubokręt lub regulować od tyłu licznika bo ten łepek co wystaje to sie kręci w koło i nic nim nie wyregulujesz. Przy odkręcaniu licznika sobie wyregulujesz od tyłu

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: