.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 18:09:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1,8 E 90 r]. KE-Jetronic.......... Pomocy Śląskie
PostNapisane: 30.mar.2006 21:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Witam. W styczniu b.r. kupiłem B3 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku i mam problem. Miała wypiętą wtyczkę od nastawnika ciśnienia, jak ją wepnę to schodzi z obrotów i szarpie a po czasie gasnie. Jak podczas jazdy na rozgrzanym silniku chcę gwałtownie przyspieszyć to zachowuje sie mulasto (jakby miała 40 koni a nie 90) i tylko wydaje niski pomruk i bardzo wolno przyspiesza. Na zimnym silniku ma 900 obr/min na rozgrzanym 1800 obr/min. Chciałbym się nią trochę nacieszyć, jak to tanio naprawić bo mam ograniczony budżet. Co jej dolega? Piszcie proszę w zamian mogę zaoferować Korpa Sam napraiwm (Wiecie o co chodzi). Mój adres to edmund1@poczta.fm


Ostatnio edytowano 02.kwi.2006 22:38:48 przez Edmund1975, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 07:05:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
napisz jakie oznaczenie silnika, czy masz gaz oraz jaką wtyczkę od jakiego nastawnika cisnienia masz na mysli?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 16:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Motor to JN z regulowanym katalizatorem bez gazu a nastawnik ciśnienia to takie małe szare pudełeczko z prawej strony pod rozdzielaczem wrtysków, po lewej stronie komory silnikowej, jak znasz silniki z wielowtryskiem to powinieneś wiedzieć co to jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 11:46:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przewód z tej wtyczki idzie do ECU jedyna rada to wymienić jak napisałeś to małe szare pudełeczko

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 21:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Dzięki enduro7777 za radę, dzisiaj gadałem z kolesiem który ma taki motor w pasku i on mi powiedział że jak pompa paliwa daje za małe ciśnienie to objawy są podobne i wtedy pomaga wypięcie tej wtyczki, ale ja chciałbym wiedzieć czy nastawnik ciśnienia jest naprawialny czy trzeba go koniecznie wymienić, a swoją droga to pompa paliwa strasznie buczy, czy to oznacza jej uszkodzenie czy taka głośna praca jest normalna ? moje gg to 5048732 chętnych zapraszam na pogaduszki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2006 06:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2005 11:18:30
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Edmund1975 napisał(a):
a swoją droga to pompa paliwa strasznie buczy, czy to oznacza jej uszkodzenie czy taka głośna praca jest normalna ?


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
Audi 80 B3 1.8S benzyna 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2006 07:07:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
napisz jakie oznaczenie silnika, czy masz gaz oraz jaką wtyczkę od jakiego nastawnika cisnienia masz na mysli?


pewnie to to ustrojstwo

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=32809

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2006 22:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Witaj maciu dzięki za link ale to nie to, tamto jest szare i na stałe przymocowane z prawej strony pod rozdzielaczem, po przeciwległej stronie wtyczli czarnej od sterowania rozdzielacza, myślę że to pompa paliwa bo jest wyraźna różnica w dynamice jazdy pomiędzy pełnym bakiem a 1/4 baku a na logikę to nie powinno być żadnej różnicy. Jak mi się uda to umieszczę zdjęcie nastawnika z dokładną lokalizacją ( dla wtajemniczonych Korp str. 101 poz. 5)

_________________
B3 KE-Jetronic 1,8 JN 90r old silver


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 08:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to moze chodzi ci o regulator cisnienia paliwka?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 18:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Tak maciu regulator czy nastawnik chodzi o to samo ale jaką usterkę się ukrywa wyjmując z niego wtyczkę, i dlaczego po jej włożeniu motor nie chce normalnie pracować. drugie pytanie czy pompę paliwa można naprawić, wyczyścić czy koniecznie trzeba kupić nową?

_________________
B3 KE-Jetronic 1,8 JN 90r old silver


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 07:38:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2006 21:05:45
Posty: 8
Lokalizacja: Chruszczobród
Witam ponownie. Jestem bliski rozwiązania zagadki nastawnika ciśnienia. Wypięta wtyczka jest dla tego że komputer podaje na niego napięcie 8 V a powinien 5 V więc gdy wtyczka jest podpięta to dostaje złą mieszankę i zalewa silnik. Regulator ciśnienia odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas rozruchu zimnego silnika (problemy z odpalaniem zimnego silnika) i za przyspieszanie (wtyczka wypięta - brak przyspieszenia). Po wizycie w piątym z rzędu warsztacie mechanicznym diagnoza jest taka że mechaniczne części wtrysku KE-JETRONIC są sprawne ale trzeba naprawić komputer a raczej moduł odpowiadający za napięcie podawane na nastawnik ciśnienia paliwa. Cena używanego kompa na allegro to ok. 100PLN. Ciekawe ile elektronik skakuje mnie za naprawę mojego. Proszę o informacje czy ktoś z kolegów forumowiczów posiada schematy elektryczne komputerów (sterownoków), może to tylko jakiś opornik się spalił i nie musiałbym bulić tyle kasy.

_________________
B3 KE-Jetronic 1,8 JN 90r old silver


Ostatnio edytowano 04.maja.2006 20:11:24 przez Edmund1975, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 07:44:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D znowu znachorzy daja znac o sobie ... po kolei .. jezeli auto zachowuje sie jakby caly czas silnik byl zimny to poprostu czujnik temperatury tezeba zmienic

p.s.
jak kierowca jezdzi po pijaku autem slalomem to auto trzeba wymienic ? :-D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: