.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 09:03:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T MC] POMOCY
PostNapisane: 02.kwi.2006 20:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
WITAM.Mam problem z autem-opis.przy prędkości 60-70 km silnik czwórkuje nie ma kopyta,mechanik diagnoza-rozdzielacz.kupiony używany- zamontowany -efekt-tak samo,podczas wymiany trącony kabelek od elektrozaworka przy rozdzielaczu i jest ok.był urwany.Po miesiącu rozdzielacz zaczął przeciekać,zamontowałem stary---na zimno jest ok jak się nagrzeje po naciśnięciu gazu przez 5 sec. nie jedzie[jak by na 4 świecach pracował]po czym wchodzi na obroty,tak jest po każdej zmianie biegu,jak hamuję silnikiem to strzela w tłumiku,na ciepło palony 1 raz gaśnie 2 raz nic 3 raz pedał gazu w podłogę i pali.u mechanika regulacja klapy spiętrzającej nic jej wymiana nic jego diagnoza znowu rozdzielacz.Ten cały proces trwa już 4 miesiące i auto nie chodzi jak trzeba.Utopiłem już trochę szmalu przez to ,kupić następny rozdzielacz nie wiadomo jaki stan[za poprzedni 350 zł ciekł do filtra] i tego nie ma.Co z tym zrobić?wkurzam się bardzo ,jeżdżę nim 10 lat [ok.500tys.km] bez większych problemów ,bez remontu silnika bez gazu ,jeszcze można trochę pojeżdzić.POMOCY AUDI 100 2.2TURBO QUATTRO 89r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 06:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak ze spalinami na rozgrzanym silniku, przy odlaczonej sondzie lambda? powinno byc 0,6-1,2% , ale lepiej w granicach 1%. Jak nie ma to podkrec na testa i sie przejedz, albo nawet bez badania wkrec 0,5 obrotu imbusa w rozdzielaczu i zrob crashtesta, po tym oczywiscie cofnij spowrotem.

robiles test pompy paliwa na przewodzie powrotnym? ma wydajnosc?

sprawdz czujniki temperatury do ECU i polaczenia, chodzi o te dwa czujniczki dwupinowe pod pompą wspomagania.

nie powinien strzelac z wydechu przy schodzeniu z obrotow, bo paliwo powinno byc odcinane.

Przychodzi mi jeszcze na mysl jeden element, a mianowicie zawor bypass dla powietrza wtykniety w filtr powietrza, ktory sie uchyla przy hamowaniu silnikiem, zeby powietrze nie lecialo przez przeplywomierz.

swieczki przewody kopulka i palec w nalezytym stanie?

robiles przeglad ukladu dolotowego? nie ma zadnych nieszczelności? intercooler suchy, nie puszcza?

P.S. sam mam takiego turbolota i mam problem z rowna praca na wolnych obrotach i czasem problemy przy przyspieszaniu, tak jakby czasem nie na wszystkich garach lecial, a czesc mieszanki przepalala sie w wydechu > bede regenerowal wtryskiwacze, zobaczymy czy sie poprawi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: