.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 09:01:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [coupe] lpg sekwencja?
PostNapisane: 03.kwi.2006 15:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Witam i pozdrawaim klubowiczow nie bijcie tylko za te pytanie chociaz czytam duzo w szukajce ale mozna dostac mozgoplasu (zwłaszcza jak ktos sie nie zna za bardzo) po tylu roznych opiniach.do ktorych z tych jednostek 2,3 2,6 lub 2,8 mozna zamontowac gaz sekwencyjny raz słysze ze w 2,6 kolektor plastikowy i problem z zamontowaniem sekwencji a raz ze do tego silnika tylko taki gaz.Jak juz kiedys pisałem zamierzam nabyc audi cope ale wacham sie miedzy tymi jednostkami a ze raczej bede wstawiał sekwencie wiec prosze o krotka odpowiedz do jakiego najlepiej (a moze do wszystkich da rade).Jak zamulam to sory ale chce juz wkoncu kupic coupetke i nie chce poznie dowiedziec ze nie moge wstawic sekwencji ( bo wale inne mixery).bede wdzieczny za odpowiedz.Pozdrawiam cierpliwych i niosacych pomoc klubowiczow.I jeszcze jedno czy naprawde jednostka 2,6 jest tak nieudana (wzgednie do innych jednostek ze za słaby itd )bo z takimi opiniami sie zetknąłem. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 15:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
2.3 - IGS (ciągły wtrysk gazu)
2.6 - sekwencja
2.8 - sekwencja lub IGS- ze wskazaniem na to pierwsze

Co do 2.6 to mam właśnie taki motorek. Jak dla mnie to jest to fajny motorek, który super się spisuje. Ma spory moment i ładnie się kręci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 18:05:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Witam. Jak nizej widzisz posiadalem interesujace Cie silniki w swoich autkach i szczerze nie polecam Ci 2.6. Dasz tyle samo co za 2.8 a to bez porownania mocniejszy silnik. majac 2.6 prawie kazda dwulitrowka krwi Ci napsuje. ten silnik jest poprostu slaby 150KM, a bardzo ciezki i wychodzi z tej kabinacji guwniane przyspieszenie. Jezeli chodzi o sekwencje to posiadalem ja w 2.8 174KM(AAH) i efekt byl dobry. Palilo to ustrojstwo 17 litrow w miescie a generalnie nie lubie na swiatlach byc drugi, przy bardzo spokojnej jezdzie 14 literkow.ale nie o tym chciales slyszec. W eksploatacji nie przyspazal wielu problemow, tylko przeglady gazu(wymiana filterka i czyszczenie) trzeba wykonywac czesciej niz w autkach z mniejszym silnikiem, a to ze wzgledu na wiekszy apetyt na gazik. Tak wiec nie ogladaj sie nawet na 2.6 bo nie warto. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 09:06:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Wielkie dzieki Madness i Norbi za wskazuwki :) to rozumiem ze do 2,3 ciezko bedzie wstawc sekwencje (i czym sie ona rozni od igs?) Podejzewam ze ciezko z sekwencja w 2,3 jezeli wtrys w aucie jest mechaniczny a jezeli jest elektroniczny to sie da?? bede wdzieczny za pomoc, jezeli cos naplatałem wybaczcie.Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: