.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:42:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6,2.8] Instalacja zawieszenia sportowego w A6 C4
PostNapisane: 20.mar.2006 18:51:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Witam

Mam probmlem bo juz zakupilem sobie sprzeynki eibacha co obnizaja autko o okolo 1.5 incha :D

Teraz pozostaje mi problem amorkow ;) no i pan ze sklepu ladnie sie pyta jakie mam zawieszenie, a ja niemam pojecia....

Zawieszka jest pobazgrana na zielono-zolto z przodu, a z tylu niezauwarzylem.... Oczywiscie wszystko na czarno.
Mysle ze wszystko standardowe ale chce sie upewnic.....

Obecnie patrze za Bilsteinami do obnizonych sprezyn, ale czy jest jakas roznica pomiedzy sport a nie sport???? jakies inne mocowania????
Jak to jest??? Prosze o pomoc! :D - licze na WAS!!!

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Ostatnio edytowano 04.kwi.2006 01:54:14 przez J@RO, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 19:53:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
do -40 mm moga byc zwykłe amorki ale poznizej -40 to juz sportowe bo na zwykłych amorkach sprezyny szybko załatwia amory :D

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 22:56:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Pytalem czy kolor zolto-zielony oznacza standardowe zawieszenie....Audi....

No wiec EIBACH obnizenie wynosi : PRZOD 1.4 incha ; TYL 1.3 incha
Czyli granica - nielubie ryzyka i wole miec jakas pewnosc....

Moze niech sie wypoeidza ci co maja obnizone??? Jak jest ze sportowym amorkiem??? trzeba cos wymieniac??? BILSTEIN SPORT za $130 za sztuke...

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Ostatnio edytowano 21.mar.2006 00:02:39 przez J@RO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 23:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
niewiem co to ma oznaczac 1/4 in

a kolor sprezyn nie odpowiada wielkosci obnizenia tylko firmy jaka je produkuje

:peace:

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 00:04:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
a gdzie szanowny kolega widzi 1/4 incha - tam jest wyraznie napisane 1.4 incha!

Prosze sobie nierobic zartow i nienabijac postow.... paranoja...

Ktos wrescie sensownie odpowie na w/w pytania??? Bilu? Hans?

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 08:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
jakie jaja to ty jakies piszesz jakies wysokosci incha co to wogole oznacza piewrwszy raz o jakis inchach słysze a w pierwszym poscie ci wyraznie napisałem ze jak jest do -40 to moze byc zwykły amor ponizej -40 juz musza byc sportowe amory bo zwykłe szybko wyziona ducha :D

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
A czy ja pisze po chinsku??? (moze czasami :D ). 1 inch to 1 cal... w woli scislosci...

1.4 incha(cala) = 35.559 mm
1.3 incha(cala) = 33.019 mm

Ale jak bede mial jakis wiekszy skok, to niezniszcze amorkow??? Przeciez dlatego sa "dla krutszych sprezyn" zeby je stosowac z krutszymi sprezynami...

Niebedzie mi auto skakac jak zaba??? Bo amorki beda za dlugie....???

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 23:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
czytaj co wyzej napisałem


zadajesz dziwne pytania ???? :diabel:

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 12:29:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:41:33
Posty: 834
Lokalizacja: Marki
Skoro kupiles krutsze sprezyny to kup tez krutsze amory.
O to wlasnie pytal sie pan w sklepie. Mozesz mu powiedziec jakie masz sprezyny i zeby Ci
dobral do tego amory.
Mocowanie jest w kazdym takie samo czy to sport czy seria, chodzi tylko o wysokosc zawieszenia.

Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL > sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 21:30:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Elberr napisał(a):
Mocowanie jest w kazdym takie samo czy to sport czy seria, chodzi tylko o wysokosc zawieszenia.

Pozdrawiam

inny jest "osprzet" amorka w sportowym seryjnym zawieszeniu:
http://www.rezacze.pl/bilu/a6/galeria05/01.html

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 08:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2006 13:23:28
Posty: 9
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witam, jeśli chodzi o amortyzatory bilsteina to seria B6 czyli sport jest przeznaczona do seryjnego zawieszenia (nie obniżonego). Do obniżonego zawieszenia jest linia B8 czyli Sprint przy której stosuje sie skrócone sprężyny. Jeśli zastosujesz te sprężyny do amortyzatorów bilstaina B6 to tak jak napisał jeden z kolegów poprostu szybko wyziona ducha. Jeśli chodzi o cene 130 zł za jeden amorek bilstaina to sprzedawca podał chyba nie ta cene gdyż tyle kosztuje zwykły amorek gazowy cena B6 to jakies 400 zł, B8 jakieś 480 zł.

_________________
Audi A4 1.8 T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 09:50:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czytajcie uważniej i ze zrozumieniem., Wyraźnie napisane 130 USD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 22:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
na padanie seryjnych amorkow z krotszymi sprezynami o te 30mm
nie ma reguly, czasem dzieje sie to bardzo szybko

kup bilsteiny b6/b8 i bedzie po sprawie przeciez to zadne pieniadze

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 00:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
No wiec jak podalem panu z obslugi Bilsteina USA te numerki - B6/B8 to wytrzeszczyl oczy i powiedzial ze niewie o co chodzi...

Dzis przyszly mi sprezynki i to takie modele:
TYL: F4 B46 2066 H0
PRZOD: F4 P36 0369 H0
SPREZYNY: EIBACH PRO FLA AUDI A6 96 2.8 QUATTRO - CZARNE

Czy nalerzy kupic te gumy na amorki co zaslaniaja zeby sie brud niedostawal??

Jak to sie je? Jaki jest proces instalacji??? Dziex z gory chloaki/dziewczyny!

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 08:33:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
J@RO napisał(a):
Czy nalerzy kupic te gumy na amorki co zaslaniaja zeby sie brud niedostawal??


oczywiście... i w/g mnie jak juz zmieniasz cały zawias to powinieneś
zmienić całe górne mocowania (gumy, łozyska)

i tak bedziesz zdejmowac cała kolumnę wiec jest okazja zrobic coś
raz a dobrze

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 15:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Pojawil sie problem:

Musialem rozwiercac ta gumowa nakladke co sie wkreca ta nakredke do srodka, pozniej podkladke i musialem robic tulejki bo Bilstein dal mi gumowe.....

Czy mozliwe jest ze dostalem zle amorki na tyl? Co trzeba kupic do zawiechy sportowej???? Jestem zalamany tym faktem :zly: ... Ktos pomoze?

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 01:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Czy zawieszenie sportowe z przodu tez jest inne jak w normalnym zawieszeniu, czy jest takie same i tylko amor i sprezyna jest zmieniona???


PS: Gorne mocowanie na przid kupilem nowe - za rada pana co spisywal zamowienie...

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 06:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Teoretycznie zawias powinien mieć identyczne punkty mocowania co standart, ale jak widać czasem różnie z tym bywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: