.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 05:03:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1Z B4] BRAK MOCY JUŻ PRZY NISKICH PRĘDKOŚCIACH?!!!
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
witam! moze ktos mi poradzi co moze byc z moja niunia nawet na 2 ,3 4 5 biegu nie ma mocy idzie jak diesel zwykly bylem u roznych majstrow turbina jest ok! przeplywke ,n75,i jakis cykajacy obok tez sprawdzilem bo podmienilem z dobrego tdi kuzyna wszystkie te czesci raz idzie jak szatan ale w wiekszosci jest slaby filtr paliwa zmienialem 2 razy w ciagu 2000tys km wycialem katalizator no byl zapchany ale to nic nie pomoglo odpala nawet w najwieksze mrozy ok nie kopci nie bierze oleju co go boli ??? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:41:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a pod VAGa podpinales?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:47:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
u nas w kujawsko-pomorskim w okolicach grudziadza malo jest fachowcow od vaga mialem raz podpiety ale mechanik nie zabardzo wiedzial o co chodzi tylko skasowac umial za podpiecie kompa sam probowalem sie podlaczyc ale brak komunikacji mam 1Z 1992rok podobno muły komputery mają te modele


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 10:30:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Może dziura w rurze od IC?? Sprawdź czy przy przygazowaniu jest twarda.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 12:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
Sprawdze to dodam jeszcze ze silnik rowno pracuje nie szarpie przy przyspieszaniu i na wolnych obrotach tez rowno pracuje zauwazylem ze jak caly czas jest zamulony to czasami jak zgasze go i za pare minut odpale to czasami ma moc ale tylko przez chwile w zimie duzo mi palil ok 8L-8,5L na trasie ponizej 6L miałem passata przejsciowke kladlem buta i wiecej jak 6,5L nie spalał dziwne niby takie same silniki ta sama moc a takie roznice


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 16:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 13:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Dużo w tym racji , na poczatek posprawdzaj szczelnośc przewodów powietrznych.
Niedawno usuwalismy identyczną usterkę u kolegi - i okazało się - niedokręcone przewody . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 06:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 09:00:07
Posty: 28
Lokalizacja: Jaworzno
i co zrobiłeś ? u mnie też podobne obiawy ale czasami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 08:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
szczelnośc przewodów sprawdziłem wszystko jest ok a mocy nie ma??!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 08:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie ma wyjścia i musisz powazniej zabrać się do tego tematu.
3 najprawdopodobniejsze przyczyny w kolejności to:
1) Niewielkie rozszczelnienie na docinku od turbiny do dolotu , po drodze do sprawdzenia szczelność intercoolera.
2) Zacinający się N75 , lub jego sterowanie elektryczne (zaśniedziałe przewody etc)
3) Kończący się przepływomierz (choć te klapowe są nie do zdarcia).

Osobiście stawiam na pkt 1, ponieważ sam po zlocie w lipcu w Łodzi, chciałem rozbierać pół silnika i wymieniać turbinę a przyczyną okazała sie niewielka szczelina w rurze dolotowej, a naprawa nie zajęła dłużej niż 5 minut. Poszukaj jeszcze raz na spokjnie i jeśli trzeba rozbierz cały dolot , wszystkie węże , wyczyść je i szukaj na spokojnie dziury.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 11:36:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
byłem u fachmana elektro-mechanika podłączył kompa i stwierdził 1 błąd <stały błąd w zasileniu pompy wtryskowej (ktoś zrobił obejście swojskie odcinające pompę) 2 błąd< sporadyczny czujnika temp intercolera brak masy>no i co mnie zdziwiło podobno mam zle ustawienie kąta pompy powinno być 4,00 a ja mam 7,7 za tydzień jade na usuwanie usterek bo nie miał czasu teraz za to się zabrać napisze czy to pomogło na moc!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 20:08:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 09:00:07
Posty: 28
Lokalizacja: Jaworzno
hmm ja intercoolera niemam bo się rozwalił :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 12:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
ten fachman ustawił kąt wtrysku autko chodzi ciszej i mniej pali znalazł też jedną z przyczyn braku mocy zatkany plastikowy cienki wężyk od EGR wymieniłem i niby zepsuty EGR - miałem czekać aż załatwi używany bo nowy tylko serwis i 1000zł kosztuje bo się dowiadywałem zaślepiłem zaślepką EGR i ku mojemu ździwieniu autko miało moc ale tylko na 15km po tej jeżdzie na drugi dzień odpaliłem i znowu brak mocy co go boli????? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 06:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
wymieniłem EGR i nic to nie dało EGR jest teraz sprawny ale jak go podłącze to silnik sie dusi dławi po kilku minutach zauważyłem że jak czasami ma moc to na wężyku plastikowym który idzie do EGR jest podciśnienie a jak nie ma mocy to go nie ma!!!co to jest ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 10:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 09:23:47
Posty: 8
temat się rozwiązał drogą dedukcji i pomocy znajomego mechanika prawdopodobnie jest zepsuty zaworek o symbolu ATM idą do niego 3 wężyki ominąłem go a co zatym idzie też ominąłem EGR i autko idzie jak burza trochę tylko więcej dymi przy zimnym silniku jezdze juz 3 tygodnie i cały czas ma moc!!! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: