.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 13:54:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 21:30:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
Masakra, ja swoim 2.8 bym musial namieszac biegami zeby nadazyc :):
Moj znajomy ma cygaro tdi 2.5 to mu idzie troche slabiej, postaram sie zrobic jakis filmik, ale widac ze jednak ze wzgledu na wiek niektorym sporo brakuje do fabrycznego stanu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 15:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
flavios napisz mi ile cie kosztowało te chipowanie? a dokładnie co było tam zrobione.posiadam ten sam silnik AAT tylko że siedzi on w kombiku.od pewnego czasu zastanawiam sie nad zwiekszeniem mocy,lecz nie wiem czy przy przebiegu 260 000 km nie bedzie to gwozdziem do trumny.najwiekszy brak mocy czuje przy włączonej klimatyzacji,prosze jeszcze o dokładny namiar na zakładzik ktory sie tym zajmuje.z góry dziekuje. :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 16:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jmm napisał(a):
Wskazówka chyba tak jak w moim 20V idzie ;)


to reaktywuj, reaktywuj :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 16:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
btw oliwy do ognia dodaje to ze mam juz kombinowanego kompa!! wiec firma Nothelle chyba cos slabo dziala patrzac na mojego mula ;)

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 17:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
ja sie borykalem z cisnieniem doladowania przez jakis czas w
100 c4 avant AAT
ale teraz jest juz wszystko ok i mam :

0-100 12,7
60-100 III 7,4
60-100 IV 9,7
80-120 V 15,0
80-120 VI 25,0
(1680 kg ze mna w srodku)


te czasy uwazam za serie dla 115 koni 265 Nm
jesli macie szybciej jezdzace auta to znaczy, ze maja >115 koni

ps. mam gdzies niemieckojezycznego PDFa z testem AAT i byly tam podobne czasy

FLAVIOS a jak u ciebie bylo wczesniej przed chipem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 15:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
fuen napisał(a):
ja sie borykalem z cisnieniem doladowania przez jakis czas w
100 c4 avant AAT
ale teraz jest juz wszystko ok i mam :

0-100 12,7
60-100 III 7,4
60-100 IV 9,7
80-120 V 15,0
80-120 VI 25,0
(1680 kg ze mna w srodku)


te czasy uwazam za serie dla 115 koni 265 Nm
jesli macie szybciej jezdzace auta to znaczy, ze maja >115 koni

ps. mam gdzies niemieckojezycznego PDFa z testem AAT i byly tam podobne czasy

FLAVIOS a jak u ciebie bylo wczesniej przed chipem ?

Miałem nagrany filmik ale gdzies sie zawieruszył.
Też śmigał nieźle ale teraz to jest odlot.
PS. Pierwszy efekt uboczny o ile wogule jest to związane z chipem to to, że padła mi poducha albo pod silnikiem albo pod skrzynią.
Spalanie niższe niż dotychczas
Oleju idzie tyle co zawsze (znaczy się prawie nic)
Z kopceniem to różnie bo jak dłużej polatam bez kręcenia go to później kopci jak lokomotywa. Ale jak cały czas jeżdżę tak do 3000 to nic nie widać żeby kopcił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 17:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
flavios napisał(a):
sampek napisał(a):
No to zescie mi pojechali :/
u mnie w seri AEL (wylko ciekawe le tam zostalko skoro takie wyniki ...) :
40-100 III 9s z hakiem!!
60-100 IV 11-12s!!!!!!!!!
A przeciez ja mam 6stke skrzynie a flavios masz 5tke chyba nie? czyli teoretycznie zaczynajac na powiedzmy 3ce z 40 mam juz wyzsze obroty nie? Wiec to jescze poteguje przepasc!

To albo wy macie mega rakiety albo ja mega mula :/

Co dziwne 0-100 normalnie robi w jakies 10-11s czyli mniej wiecej jak fabryka nakazala :/

zmiezcie swoje 0-100 tak mniej wiecej

Im wyższe obroty na 3 tym lepiej bo nie ruszasz bez momentu.
Po drugie quattro trzeba wykarmić, i myślę że z tąd te czasy.
Po trzecie do setki nie będe mierzył bo to nic nie mówi. Nie wiadomo jak człowiek wysprzęgli, jak ruszy i czy dobrze zmieni bieg. Komuś może nawet wyjść 15s. Sam nie wiem czy wszystko dobrze robie.
Ale post robi sięcoraz ciekawszy.
Może właściciele PB by coś od siebie dodali ;-)


2 krótkie pomiary
AAR oska na mikserze [czytaj -10% do -20% mocy] na gaziku mega zonk: 9s na 3ce 60-100 :< na benzynie ok 8 ALE KLAPA ;)

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:06:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
sampek napisał(a):
btw oliwy do ognia dodaje to ze mam juz kombinowanego kompa!! wiec firma Nothelle chyba cos slabo dziala patrzac na mojego mula ;)


Coś chyba musi być nie tak z twoim AELem :) , z ciekawości sprawdze to też u siebie :D

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 21:32:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
sampek napisał(a):
btw oliwy do ognia dodaje to ze mam juz kombinowanego kompa!! wiec firma Nothelle chyba cos slabo dziala patrzac na mojego mula ;)


Coś chyba musi być nie tak z twoim AELem :) , z ciekawości sprawdze to też u siebie :D


sprawdz sprawdz.
Ja jestem jeszcze przed wyrzuceniem kata.
No i teraz to musowo musze jechac do tunerow nie tyle co na podkrecenie co an sprawdzenie co tam w tymsterowniku sie dziej naprawde...

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 21:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
sprawdz sprawdz.
Ja jestem jeszcze przed wyrzuceniem kata.
No i teraz to musowo musze jechac do tunerow nie tyle co na podkrecenie co an sprawdzenie co tam w tymsterowniku sie dziej naprawde...[/quote]


Nie radze wyrzucać kata.Możesz mieć spadek mocy zamiast powera.pozdrawiam.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 21:49:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
dogun napisał(a):
Nie radze wyrzucać kata.Możesz mieć spadek mocy zamiast powera.pozdrawiam.

a niby z jakiej przyczyny?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 22:45:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Czytałem niedawno jakiś post i tam był opisany problem jaki występuje przy wywaleniu kata.kiedyś miałem vw scirocco GTI 112KM i też wywaliłem mu katalizator i odziwo samochód zamiast mieć większego powera to dosłownie mi zdechł czułem jak by zdechło z 12KM no i oczywiscie głośniej chodzić i nadodatek ciężej mi zapalał (nie wiem czemu).nie wiem czy ma to jakiś związek z tym co napisze ale od korektora wydechowego szła jedna rura do kata i z kata do jednego tłumika,więc po usunięciu kata miałem jedną długą rure aż do końcowego tłumika.(może spaliny nie miały odbicia?)tak sobie to tylko tłumacze.pozdrowionka.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 07:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
odbicie spalin to w silnikach 2T w tlumiku rezonansowym, a wywalanie katalizatora rowna sie ze zmniejszeniem opornosci ukl.wydechowego, co powoduje ze przedewszykim sonda sie gubi i nie wiem co powiewiedz komputerowi. dla tego modyfikacje tlumika bez jakiegos podlczenia pozniej pod komp i wyregulowania wszystkiego to totalny bezsens szczegolnie w silikach T gdzie cisnienie spalin wplywa na predkosc turbo

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 07:39:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
dogun napisał(a):
Czytałem niedawno jakiś post i tam był opisany problem jaki występuje przy wywaleniu kata.kiedyś miałem vw scirocco GTI 112KM i też wywaliłem mu katalizator i odziwo samochód zamiast mieć większego powera to dosłownie mi zdechł czułem jak by zdechło z 12KM no i oczywiscie głośniej chodzić i nadodatek ciężej mi zapalał (nie wiem czemu).nie wiem czy ma to jakiś związek z tym co napisze ale od korektora wydechowego szła jedna rura do kata i z kata do jednego tłumika,więc po usunięciu kata miałem jedną długą rure aż do końcowego tłumika.(może spaliny nie miały odbicia?)tak sobie to tylko tłumacze.pozdrowionka.

masz zle doswiadczenie po wolnossacej benzynie gdzie katalizator ma czasem duze znaczenie.
w doladowanym dieslu jest on tylko i wylacznie z powodow ekologicznych.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 22:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 19:37:54
Posty: 36
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
masz zle doswiadczenie po wolnossacej benzynie gdzie katalizator ma czasem duze znaczenie.
w doladowanym dieslu jest on tylko i wylacznie z powodow ekologicznych.

Czyli można spokojnie wywalic katalizator?

_________________
AUDI C4 2,5 TDI (AAT) VI gear (od III.2006)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 05:50:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Wodzo500 napisał(a):
Cytuj:
masz zle doswiadczenie po wolnossacej benzynie gdzie katalizator ma czasem duze znaczenie.
w doladowanym dieslu jest on tylko i wylacznie z powodow ekologicznych.

Czyli można spokojnie wywalic katalizator?

tak.........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 17:27:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
nie wolno bo tylko pogorszysz ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 21:30:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
a jak wg was na tym filmie wglada przyspieszenie ?

a) zle
b)normalnie
c)bardzo dobrze


dodam ze ato jest w avancie AEL


plik ma 42MB :)

http://www.daminet.pl/~marpaw/tdi/test.mpg

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: