co do zarowek to mialem bardzo bardzo przykra historie...
chcialem wymienic dokladnie te same co kolega i w tym samym aucie.
poszdlem do motoryzacyjnego, kupilem zalozylem.
aha jak wyjmowac... polecam zagiete sczypce chirurgiczne ( czasami dobrze miec ojca weterynarza

)
no dobra co dalej... po 3 tygodniach przyciski zaczely swiecic na bialo
no to rozebralem a przyciski calutkie stopione w srodku.
przy kupnie wymontowalem stare i dalem facetowi ze sklepu.
dal mi zarowki nowe i powiedzial ze beda pasowac ale beda troche jasniej swiecic. pozniej sie zaglebilem w temat i zamiast 1,2 W dal mi 2,3 W.
poszedlem z paragonem i ta sytuacja facet nie chce mowic o tym ze mami sciagnac przyciski.
zbaczajac z tematu mial moze ktos sytuacje z tkimi fachowymi sklepami motoryzacyjnymi?? i co mozna z tym zrobic?
tak mnie to wqr*** ze zrezygnowalem z wymiany zarowek w popielniczce , dodatk. VDO , nawiewach, i reg. swiatel. chociaz chcialbym wiedziec jak mozna te dodatk. zegary wyjac bez zbytniej demolki ? ( chodzi o te trzy dodatkowe na dole , temp. oleju, cisnienie, napiecie )
oczywiscie chodzi o B3
pozdrawiam