.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 03:32:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3,KP] Problemy z LPG
PostNapisane: 25.kwi.2006 14:01:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Chciałbym zapytać czy ktoś z Was ma może zamontowany gaz do silnika pięciocylindrowego, wtrysk k-jetronic? Bo ja nie mogę dojść końca z moim. Pierwotnie jakiś burak podłączył gaz do filtra powietrza tam gdzie powinien iśc wąż z odmą :peace: . Jakoś toto chodziło ale co chwile strzelał i wywalał gume łącząca przepływomierz z kolektorem. Ja założyłem mikser na kolektor, ten z kompensacją pociśnieniową i jedyne co ustąpiło to strzelanie i szarpanie przy ruszaniu z miejsca, ale silnik się strasznie zamulił, nie ma takiego "kopa" jak to było na tym poprzednim patencie. Kurde walczę juz z tym od tygodnia i juz mi pomysłów brak, może przerabiał ktoś coś takiego?? Acha i jeszcze jedno: jak załozyłem mikser bez gumy to chodził ładnie, założylem gumę a tu tylko wolne obroty :( . Wykombinowałem taki patent który kiedyś widziałem w cygarze przywiezionym z Holandii z gazem. Holendrzy wpakowali w przepływomierz taki siłownik który unosi do góry tarczę spiętrzającą przepływomierza po przełączeniu na gaz. Tylko, że ja wsadziłem siłownik w obudowę filtra powietrza tak, że nie musiałem ingerować w przepływomierz, a działa to identycznie. Po tym zabiegu cigareta zaczęła sie wkręcać na obroty elegancko, ale podczas jazdy nadal nie ma czym przycisnąć. Dodam, że na benzynie chodzi jak szalony. Please pomóżcie :/

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:10:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Moje rozwiązanie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 20:55:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Madmax pozostaje Ci to :http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393 albo wywal ten gaz w cholere

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 23:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
wordeck napisał(a):


Spoko sprawa. Co do spalania to u mnie zanotowałem ostanio 17l po mieście jeżdżąc stylem "kapelusza" - to już sie nazywa przesada. Dorwałem parownik firmy LOVTEC w eleganckim stanie, ale bez podciśnienia, jak to nie pomoże to poszukam podciśnieniowego. Miałem taki w poprzednim aucie i rzeczywiście chodziło to rewelacyjnie, szczególnie jeśli chodzi o odpalanie. Będę informował na bierząco o postępach. A do gazowników to nie warto z takimi problemami jeździć bo ch...a sie znają :peace:
Pozdrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 00:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Wrzucaj blosa i odejdzie Ci troche zmartwien z lpg.Wszystko masz opisane w instrukcji Blosa i postach forumowiczow.Powodzenia

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 18:12:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Teraz na 25 litrach LPG przejechałem 200 km po mieście :D git. Blosa u mnie w Kielcach się nie kupi nigdzie, w warsztatach zakładających gaz po usłyszeniu słowa 'blos' goście robią oczy jak 5 zł i szczęki im spadają niziutko :D. A tak pozatym gazownicy to ch..je i ch..ja się znają. Nie jeździjcie do nich bo to banda oszustów. Wyczytałem gdzies że jest taki sterownik który może zasilać attuator na podstawie sygnałów z MAP-sensora. Zapytałem tych łapciuchów o to, a oni powiedzieli, że nie ma czegoś takiego i że oni mają jakiśtam najlepszy na świecie sterownik, super i wogóle za 600 zł :peace: , ale współpracuje tylko z sondą i z potencjometrem. Ja im na to, że u mnie sondy nie ma, to oni powiedzieli żebym sobie założył, ja no to 'a czym ją zasilę?', a oni mi na to 'są przecież sondy jednoprzewodowe' :peace: . Zacząłem się zanosić ze śmiechu, bo juz autentycznie nie mogłem wytrzymać. I pomyślcie sobie chłopaki, że wasze auta mogły trafić w ręce takich baranów-gazowników, katastrofa normainie. Uważajcie co u kogo naprawiacie bo baranów jest pełno. Pozadrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 05:25:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jak naprawiłeś? Możesz opisać bardziej dokładnie?
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 12:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Walały mi się w garażu trzy takie same parowniki firmy LOVTEC. Wziąłem je, rozebrałem wybrałem najlepsze części i złożyłem jeden, pozaklejałem otwory do przewietrzania membrany silikonem i wkręciłem rurke do kompensacji. Wsadziłem ta konstrukcję zamiast tego parownika co był i to wszystko. Chodzi pięknie. Ten co był wcześniej miał rzekomo membrany powymieniane, rzeczywiście miał ale dzwigienek z zaworami to już się nie chciało wymieniać. Myślę, że to była wina poparciałych gumek na tych zaworkach, raczej napewno. Dzięki za rady.
I jeszcze jedno: Jakie przewody polecacie? Bo moje już są w takim stanie, że w nocy jest dyskoteka pod maską :) . Chciałbym wiedzieć jaka cena i czy da się gdzieś kupić wysyłkowo?
Pozdrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron