.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 21:38:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b-4 AAH ] podciśnieniowy zawór ciśnienia paliwa w magistra
PostNapisane: 27.kwi.2006 15:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
pytanie: do czego służy ,czy występuje w podróbce ew w zamienniku , w jakich poj audi vw jest zastosowany.orginał aso ok 300zł
objawy:po ściągnięcu wężyka podciśnienia leci z niego paliwo-czy tak ma być ?
objawy skutkowe :problem z odpaleniem zapali ale zaraz zgaśnie i trzeba długo krącić rozrusznikiem -wygląda na zalanie silnika.poprzez wężyk podciśnienia
naprawa dorażna: zatkałem wężyk i zdrugiej strony króciec od kolektora ssącego aby wyciek nie przedostawał się do kolektora -problemy z zapalaniem mineły ale popewnym czasie pękł wężyk którym zatkałem ten zawór(tak zwykle kończy się drutowanie)i zaczeły się problemy z zapalaniem-tym razem spowodowane zbyt niskim ciś w magistrali.
ma ktoś sensowny sposób na rozwiązanie tego problemu ew zawór na zbyciu drugie pytanie -czy ten zawór faktycznie nie ma prawa przepuszczać paliwa przez wężyk podciśnienia.
nr częśći to:078133534c lub 078133681c

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 21:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Reguluje cisnienie paliwa w szynie paliwowej w funkcji zapotrzebowania silnika chwilowego czyli przy niskich obrotach ( wysokie podcisnienie ) otwiera powrot paliwa w celu zmniejszenia cisnienia w szynie. Nie powinno leciec z niego paliwo jest to skutek uszkodzenia membrany wewnatrz. Nie kombinuj kolego z podrobami poniewaz powinien on pracowac w odpowiednim zakresie cisnienia. Kup urzywke i tyle.
Pozdr.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 14:26:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
używka idzie już pocztą a zamienniki są dwa bosch i pierburg po 150 i190 zł w hurcie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 22:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
u mnie tez przepuszczal, objawy mialem takie same, zaslepilem dziada i wszystko chodzi chyba normalnie, bo mi pali na benzynie idealnie, jezdzic tez jezdzi...
A moze mi ktos tak lopatologicznie i bez popisywania sie ;-) wytlumaczyc co to ustrojstwo wlasciewie ma robic/czemu zapobiegac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2006 09:52:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zapobiega spadkowi cisnienia paliwa na listwie ... taki stabilizator cisnienia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2006 15:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
hans napisał(a):
zapobiega spadkowi cisnienia paliwa na listwie ... taki stabilizator cisnienia

Nie zapobiega spadkowi, a reguluje ciśnienie w listwie, skutkiem tego jest np. mniejsze spalanie. Bardzo ładnie to widać po podpięciu manometru. Z odpiętym wężykiem ciśnienie paliwa ma stałą wartość 2,5 bara w całym zakresie obrotów. Z podpiętym wężykiem ma na wolnych te 2,5 bara, a po wciśnięciu gazu spada o około 0,2 bara. Wtedy po prostu silnik się lepiej zachowuje. Pozdrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2006 22:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
dotarłem do danych zawór znzjduje się na końcu listwy jego zadanie to upuszczanie na wolnych obrotach nadmiaru ciś.powrotem do zbiornika właściwe dane to wolne obroty 2.5 bar wysokie 3 bar tak żę wzrost obrotów i podciśnienia zwiększa ciśnienie w listwie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: