.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 22:39:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDI A4 1.9TDl]ektroniczna klimatyzacja-regulacja nawiewu
PostNapisane: 05.maja.2006 11:47:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
czy wie ktoś jak sie dobrać do "1271 Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury - V68, Motor klapy regulatora temperatury - V68" taki błąd mi wyskakuje, i chcial bym sie dobrac do tego motoru. AUDI A4 1.9 TDI 96r

_________________
A4 1.9 TDI


Ostatnio edytowano 06.maja.2006 04:32:33 przez habor, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 15:09:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Rozbierasz część deski nad tunelem i zobaczysz 3 silniczki. Jeden z nich ten który nie chodzi też zobaczysz. Różnią się kolorami dźwigienek, ale nie pamiętam, który kolor do czego jest.
Wymontuj silniczek, rozbierz i wyczyść tak jak już we wcześniejszych postach na podobny temat radziłem. Powinno pomóc, chyba że masz spalony silniczek.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 16:22:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
zdemontowałem schowek i podpiołem bezposrednio pod silniczek napięcie 12V i działa, a wiec pewnie to wina sterownika.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 18:09:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Habor przede wszystkim nazwij temat jak należy bo moderator zaraz go usunie i nic się nie dowiesz, po drugie te silniczki są z tego co pamiętam są na 7,3V jak będziesz je katował napięciem 12v to czeka cię spory wydatek :!!:
Silniczki ruszyły bo dostały kopa i nie jest to zapewne wina sterownika tylko syfu pomiędzy wycinkami ich komutatorów. Wyczyść je tak jak radzi szogun i jak wtedy nie ruszą to dopiero będziesz się martwił sterownikiem. A tak na marginesie to poszukaj trochę po forum bo już było o tym pisane wiele razyi to ze szczegółami.

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 18:59:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
jesli to nie sterownik to czemu nie podaje on napiecia na ten silniczek skoro na pozostale podaje i to wlasnie 12V miernik chyba nie oszukuje. do silniczka dochodzi 5 kabeklow 2 to zasilanie na przemian + - a pozostale 3 to potencjometr czyli o ile ma sie wychylic silniczek.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 19:40:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Jak sterownik poda nap. na silnik a ten nie rusza to odłącza to napięcie żeby się nie uszkodził. Trwa to około jednej sekundy, wiem co mówie bo to samo było u mnie. Sprawdź jakie napięcie jest podane na etykietach silniczków :?:
Zmień wreszcie tytuł postu :!: :!: :!:

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 04:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
dobrze wytłumacze jak zrobilem po kolei. odpiolem dobry działajacy silnik od jakiegos nawiewu i sprawdzilem czy sterownik poda napieci na ten silnik przy wcisnieciu np. przycisku dolny nawiem, i tak sie stalo po wcisnieciu przycisku napiecie zostalo podane dokladnie cos ponad 11V czyli na zgaszonym silniku moglo tak byc, a wic silniki zasilane sa 12V, a wiec jesli sterownik podaje napiecie na silnik do regulocji nawiewu to gdy bede zmienial temperature powinien podawac napiecie na silnik od regulacju temp. a tu zadnej reakcji.. nie podaje zadnego napiecia. Wiec dlamnie jest to troszke dziwne czemu podaje napiecie na kostke silnika do regulacji klapy nadmuchu (silnik jest odlaczony przy pomiarze nap. mierze w kostce) a miał by nie podawac napiecia na silnik od regulacji temp.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 04:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
i jeszcze jeden problem, ten silnik od regulacji ciepłe-zimne znajduje sie w bardzo ciezko dostepnym miejscu niewiem czy bedzie go mozna taka łatwo wyciagnąć, i co zauważylem po tej mojej zabawie silnik zaczoł czasmi reagowac. poprostu czasami działa, ale czasami nie, jeszcze mysle poprawic luty w sterowniku moze cos nie łączy jak należy i to jest przyczyna. BARDZO DZIEKUJE ZA POMOC W TYM TEMACIE. aaa silnik jest koloru białego a wiec jak ktos juz go wyciągał bo bardzo chciał bym sie dowiedziec jak sie do tego zabrac, czy trzeba demontowac wszystko czy wystarczy odkrecic te 3 śruby przynim i jakoś wyciagnac.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 04:35:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
Prawde mówiąc to pierwsze chciał bym spróbowac sposobu z czyszczeniem silnika tak jak mi radzi Waters a jak to nie pomoze to bym sie zabrał za luty w sterowniku.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 07:31:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Wykręcasz tylko te trzy śrubki trzymające silnik, przekręcasz go odpowiednnio aby rozpiąc cięgno i już. Śrubki odkręca się trochę niewygodnie ale da się to zrobić bez rozbierania kokpitu. Do rozebrania silniczka będą potrzebne klucze torks.
Ps: jak chcesz coś dopisać do swojego wpisu na który jeszcze nikt nie odpowiedział używaj funkcji EDYTUJ, nie pisze sie tylu odpowiedzi jedzna po drugą. Lepiej poczytaj FAQ

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 07:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
habor napisał(a):
Prawde mówiąc to pierwsze chciał bym spróbowac sposobu z czyszczeniem silnika tak jak mi radzi Waters a jak to nie pomoze to bym sie zabrał za luty w sterowniku.


Też tak radzę. Miałem podobne historie z silnikiem klapy centralnej. Rozebrałem silniczek, przeczyściłem i pomogło. Gdzieś nawet znalazłem pdf'a z instrukcją w języku angielskim jak to zrobic. Mogę podesłać...

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 11:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
bardzo chetnie, habor@o2.pl bede bardzo wdzieczny. zaraz ide rizbierać.

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 03:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 09:48:33
Posty: 33
dziekuje bardzo wszystko dzala, winne byly brudne szczotki :)

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: