.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 21:11:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ACK] 2,8 V6 30V szarpie na LPG
PostNapisane: 09.maja.2006 13:56:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Na benzynie jedzie pieknie... Na upartego na wolnych obrotach jakby czasem jeden cylinder nie zapalil...ale to delikatne i nie stanowi problemu.

Zonk jest na gazie. Mianowicie:
- kołysze autem na wolnych obrotach
- między 2-3 tys szarpie (powyżej dużo mniej)
- im wyższy bieg tym szybciej się kończy :D ... tzn. 3ci przy ok 6 tys, 4ty przy 5,5 ... 5ty nie wiem dokladnie, bo to juz spora predkosc :-)

Praca silnika ma inny odgłos niż na benzynie. Taki warkoczący. Bardzo możliwe, że jeden cylinder nie pali...przynajmniej tak to brzmi.

Miał ktoś podobny problem?? Proszę o pomoc....

Dodam, że świece są nowe. Kable wyglądają ok zarówno wizualnie jak i po spryskaniu wodą w ciemnościach nie było widać przeskakujących iskier.

Auto ma instalacje LPG sekwencyjną.

Nie znam zabardzo historii. Jeżdzę nim tydzień, a gaz zakładał poprzedni właściciel. Twierdzi, że dopuki jeździł było ok, potem stało ok 2-3 miesięcy.

HELP :?:


Ostatnio edytowano 09.maja.2006 14:12:21 przez Dice, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:11:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A co tam masz za gazik dokladnie ?

Czasem sie zastanawiam....czy to forum nie powinno sie nazywac Audi Gaz Polska.... :/ :/ 80% poruszanych tematow dotyczy problemow z instalkami cyklonu......ale dopoki w Polsce bedzie jak jest to chyba nigdy nikt nie przestanie paprac Audic tym syfem....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Niestety. Ceny do tego zmuszają .. Ja w rok robię ok 35 tys km, więc musiałbym być szejkiem przy tych cenach beny i spalaniu mojej A4ki ...

Gaz jest sekwencyjny. Edytowałem posta i dopisałem to, kiedy Ty napisałeś swojego ;-) ...hehe ... Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:17:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Obstawiam zasyfiały filterek gazu :P

PS. zapoznaj sie z regulaminem tego forum, zeby w przyszłości nie mieć pretensji że wątek został skasowany

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Przepraszam, już studiuje regulamin ;-)... Obiecuje poprawę ...

Też myślalem nad filtrem, ale to wtedy by nie przypominało pracy na 5 cylindrach... Niemniej jedak i tak go wymienie.

Praca silnika wygląda tak jakby jeden gar nie pracował na LPG.

Czy idzie jakoś prosto sprawdzić wtryskiwacze LPG?

Dziś chce podejść z oscyloskopem do kabli i sprawdzić impulsy które otwierają wtryski ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:33:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ja obstawiam zabrudzony lub zatarty wtryskiwacz gazu.
Jaką masz instalkę, jakie wtryskiwacze. Może jest możliwość wymiany 1 wtryskiwacza, wtedy podjedź do jakiegoś gazownika niech ci przekłada po kolei i zobaczycie który.
Zanim pojedziesz do gazownika możesz sprawdzić samemu czy to wtryskiwacz.
Na wolnych obrotach po kolei odłączaj pojedynczo każdy z wtryskiwaczy gazowych.
Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to ten wtryskiwacz pracuje.
W momencie kiedy po odłączeniu wtryskiwacza nie będzie zmiany w pracy silnika to znalazłeś wtryskiwacz, który nie pracował poprawnie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 14:34:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja bym Ci radzil podjechac do gazownikow. Twoja instalka ma calkiem zaawansowany sterownik, z ktorym mozna sie skomunikowac i sprawdzic czy sa jakies bledy. Na tej podstawie dopiero diagnozowac niedomagania elementow wykonawczych :) Przyczyn moze byc wiele i bardzo trudno bedzie Ci pomoc na odleglosc, a taka diagnoza droga nie jest.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 10:08:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Zrobione!!!

Wczoraj udało mi się znaleźć usterkę. Zawieszony wtrykskiwacz gazu.

Najpierw pomierzyłem przebiegi na wtryskach - impulsy na kazdym byly.

Potem wziełem kombinerki i ściskałem węże za wtryskami (te między wtryskiem a kolektorem). Na każdym silnik zwalniał, a na jednym bez reakcji.

No to wsio jasne.

Jako, że listwy wtrysków mam założone od 4cylindrowca dwie z zaślepionym i odciętym jednym wtryskiem, to przepiołem się na niego... i po sprawie!

Dzięki chłopaki za pomoc!.... :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: