.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 20:29:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wtrysk sekwencyjny gazu
PostNapisane: 28.cze.2004 12:14:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Witam
pytanie do posiadaczy. Czy w tej instalacji jest potrzebna dla silnika określona temperatura do przełączenia się na gaz np: zimą, czy przy temperaturach rzędu np: -5 C zaleca się zapalanie na benzynie, (czy w ogóle jest taka możliwość przełączania)

---
pozdr. jaca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2004 12:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Zwykle sie sam przelacz przy temp. plynu chlodzacego na poziomie 30-35 st C

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2004 12:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Moim zdaqniem lepiej gdy samochod odpala na benzynie, a na gaz przelacza sie jak jest troche rozgrzany. Ta temp przelaczanie mozna ustawic w sterowniku, wiec gazownicy powinni to umiec zmienic.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2004 13:39:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
Odpalasz za każdym razem na benzynie, brak możliwości uruchomienia na gazie i przełącza się samoczynnie na gaz przy odpowiedniej temperaturze płynu chłodzącego. Przy ciepłym silniku przełącza się na gaz po zadanym czasie od 20 do 40 sekund. Temperaturę przy której będzie się przełączał też można ustawić od 20 do 50 stopni. :P

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2004 13:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
myślałem że coś się zmieniło w budowie pomiędzy II generacją a IV i już nie ma potrzeby zachowywania minimalnej temperatury przełączania się na gaz. Czy chodzi tu tylko i wyłącznie o ochronę parownika?

---
pozdr. jaca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2004 13:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Robert D napisał(a):
Odpalasz za każdym razem na benzynie, brak możliwości uruchomienia na gazie i przełącza się samoczynnie na gaz przy odpowiedniej temperaturze płynu chłodzącego. Przy ciepłym silniku przełącza się na gaz po zadanym czasie od 20 do 40 sekund. Temperaturę przy której będzie się przełączał też można ustawić od 20 do 50 stopni. :P



Dzięki "Robert D"

zwięzła satysfakcjonująca odpowiedż,
oto mi chodziło.

---
pozdr jaca


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: