.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 09:59:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulacja w zegarach C4
PostNapisane: 26.lip.2004 11:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 10:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
Chodzi dokladnie o regulacje malutkim potencjometrem, ktory znajduje sie pod licznikiem paliwa. Aby nim regulowac wystarczy zdjazc oslone pod zegarami. Moze ktos wie do czego to sluzy? Zmienialem zarowke w termometrze zewn. i natrafilem na "cos" takiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 11:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
do kalibracji poziomu paliwa :P

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 11:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
a dokladniej mówiąc do tego zeby komp[uter dobrze pokazywał ile zostało do przejechania na paliwie a takzę zęby się w checku w odpowienim momencie pokazywał symbol dystrybutora

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 12:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 10:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
dzieki
to chyba bede mial robote :). Bo troszke nim pokrecilem (myslalem ze dodatkowe ustawianie oswietlenia) nic to nie dalo wiec wrocilem do poprzedniego ustawienia. Musze zobaczyc jak teraz bedzie pokazywal paliwo. Chyba ze jest jakis sposob kalibracji tych ustawien. Szukalem na forum ale nikt o tym nie pisal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 14:44:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
W domowych warunkach cała zabawa zaczyna się od tego że trzeba auto zatankować do pełna i ustawić samą wskazówkę w pozycji ostatniej kreski (czyli pełny bak). Potem wyjeździć paliwo aż wskazówka zejdzie do pierwszej czerwonej kreski i wtedy ustawić ten potencjometr w takiej pozycji żeby włonczył się dystrybutorek w checku (ale ma to być dopiero pierwsze piknięcie) a na komputerze jednocześnie będzie pokazywało że zostało do przejechania około 100 kilometrów (przy średnim spalaniu około 10 litrów). Jest jeszcze taka opcja że można zatankować tylko tyle ile wynosi rezerwa i odrazu ustawiać i wskazówkę i potencjometr ale przecież nigdy nie wiadomo ile zostało w zbiorniku ani ile ma wynosić rezerwa (chyba że ktoś to znajdzie w ksiażce serwisowej).

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 17:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 10:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
u mnie w ksiazce jest napisane ze pierwsze pokazanie sie dystrybutorka nastepuje gdy w baku jest 6-8 litrow. Zobacze kiedy pokaze mi sie dystrybutorek ale chyba zatankuje jednak do pelna i zobacze co pokaze wskazowka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 12:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 00:00:35
Posty: 103
Lokalizacja: Warm. - Mazurskie
U mnie na rezerwie zapala się dystrybutor i komp wyświetla, że zostało jeszcze na przejechanie 50 km

_________________
Audi 100 2,6 V6 150KM Automat LPG Brc - Pozdrawiam -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 13:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Aleg napisał(a):
U mnie na rezerwie zapala się dystrybutor i komp wyświetla, że zostało jeszcze na przejechanie 50 km


To ile komp pokaże pozostałych kilometrów do przejechania zależy od tego jakie masz średnie zużycie paliwa. Im wyzsze tym mniej pozostanie kilometrów do przejechania. Nie wiem ile wynosi z założenia rezerwa ale jak 7 litrów to przy śrdenim spalaniu 10 litrów na 100 km do przejechania powinno pozostać 70 kilometrów. Jakoś tak trzeba to mniej więcej kalibrować

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 22:37:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
Witam
A ja nie mam kompa w 2,5 tdi :-(

A wskaznik paliwa mnie okłamuje, taki jest wredny

Po zatankowaniu do pełna, jest ful, potem Po jakis 100 km spada do przedostatniej kreski, i tu sie utrzymuje długo długo....

Czy cos jestem w stanie zrobic tą regulacją??? czy inna jest tego przyczyna

Kiedys było dobrze i samo sie zepsuło ...:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 13:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
krzysmad napisał(a):
Witam
A ja nie mam kompa w 2,5 tdi :-(

A wskaznik paliwa mnie okłamuje, taki jest wredny

Po zatankowaniu do pełna, jest ful, potem Po jakis 100 km spada do przedostatniej kreski, i tu sie utrzymuje długo długo....

Czy cos jestem w stanie zrobic tą regulacją??? czy inna jest tego przyczyna

Kiedys było dobrze i samo sie zepsuło ...:-)


prawdopodobnie przestawiłci się (zapewne na dziurach)ten plastikowy trybik do regukllacji i przeszkadza płynnemu poruszaniu się wskazówki. Jest to bowiem tylko wycinek kołą na którym są zęby (chyba ćwiartka albo 1/3) a dalej nie ma nic zeby nie przeszkadzało wskaźnikowi się poruszać. Jeśli ten element podejdzie pod ten tybik od wskaźnika to będzie stawiał opór dla wskazówki, dlatego po regulacji trzeba go pozostawić w takiej pozycji żeby nie haczył. Sprawdzić to jest bardzo łątwo - jak dojedzie do tej pozycji w której się wskazówka zatrzymuje na dłuzęj to włóż tam imbusika i sprawdź czy wskazówwka się odrazu przestawia (bez chwili luzu) Jeśli tak to włąśnie zawadza i trzeba to tak ustawić, żeby nie rpzeszkadzało (tylko ze to też nie jest takie prostew i trzeba pomysleć zęby to skutecznie zrobić)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: