.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 09:35:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaśnie na gazie !!!
PostNapisane: 12.sie.2004 12:41:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2004 08:18:39
Posty: 31
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
Witam wszystkich

Problem polega na tym że podczas jazdy na gazie (instalacja I generacji Audi B3) przy płynnej delikatnej zmianie czy redukcji biegu lub tez czasami wrzuceniu na luz silnik gaśnie tak jakby sie dusił na dodatek nie pali na gazie, musze wrzucic na zero i pstykać przełącznikiem aż załapie albo palic na benzynie. Sytuacja ta nie występuje gdy przy zmianie bigów trzymam auto na wysokich obrotach. Na benzynie chodzi bez zastrzeżeń
W czym tkwi problem ???

_________________
Kto pyta nie błądzi


Ostatnio edytowano 12.sie.2004 13:09:55 przez byniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2004 12:53:18 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Podobny temat masz tutaj -> http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6679
2 posty niżej.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2004 13:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Typowy problem gazowy :D

Jak wrzucasz na luz to silnik "lapie" za duzo powietrza
i dlatego gasnie. Sproboj zwężyć dolot zimnego powietrza badz usunac ostatni element [rurke gumowa] dolotu. Powinno pomoc. Aha trzeba rowniez pamietac by powyzej 80 km/h nie wrzucac na luz i tak jechac - wtedy zgasnie ci na 100%. Trzeba plynnie zmieniac biegi i wystarzy.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 11:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2004 08:18:39
Posty: 31
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
Wczoraj cos mu odbiło i jeździł normalnie Czyżby pogoda upały mu służyły zobaczymy jak sie ochłodzi.
Ale dlaczego nie zapala na gazie ???

_________________
Kto pyta nie błądzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 11:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
przyczyną może być uszkodzony reduktor, a mianowicie mebrana,

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 13:52:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2004 08:18:39
Posty: 31
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
reduktor czy tez membrany są sprawne.
Moje zapalanie na gazie wygląda tak przełącznik gaz - benzyna na zero jak zaczyna palić szybko przełaczam na gaz i wciskam pedał gazu inaczej się nie da DLACZEGO ??? Na benzynie pali bez problemów.

_________________
Kto pyta nie błądzi


Ostatnio edytowano 15.sie.2004 09:31:48 przez byniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 23:31:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> byniu "PRZELACZAM" popraw to szybko bo razi po oczach... co do przelaczania to jaka masz instalke, jakie ustawienia napisz cos wiecej o tej swojej instalacji bo nie wiem czy moge Ci pomoc. :?: :galy: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 12:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2003 13:16:08
Posty: 130
Lokalizacja: katowice
666 napisał(a):
Typowy problem gazowy :D

Jak wrzucasz na luz to silnik "lapie" za duzo powietrza
i dlatego gasnie. Sproboj zwężyć dolot zimnego powietrza badz usunac ostatni element [rurke gumowa] dolotu. Powinno pomoc. Aha trzeba rowniez pamietac by powyzej 80 km/h nie wrzucac na luz i tak jechac - wtedy zgasnie ci na 100%. Trzeba plynnie zmieniac biegi i wystarzy.


mam instalke I generacji dolot wlozony orginalnie w swiatło i nawet przy 140 nie gasnie, wiec nie ma reguly, moze trzeba wyregulowac...

_________________
80 B3 1.8 88' (ale model 89' :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 13:19:13 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
przeciez trzeba zapalac auto na benzynie - wiec w czym problem kolego?

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 14:14:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
michu napisał(a):
przeciez trzeba zapalac auto na benzynie - wiec w czym problem kolego?


-> no wlasnie w tym problem ze nie trzeba i jak ma instalke z kompem to moze sobie ustawic odpalanie odrazu z gazu lub benzin pstryk gaz. moze byc tez automatyczne przelaczenie po przekroczeniu okreslonej liczby obrotow. to wsio, chyba. takie mam informacje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 19:18:43 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
oki UFO, wiem o tym. ja mialem wszystkie instalki z kompem. ale mowie tu o praktycznej stronie zagadnienia. lepiej jest po prostu odpalac na benz. bo lepsze smarowanko....

pozdro

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 09:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2004 08:18:39
Posty: 31
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
Instalacja jest najprostrza jaką mozna sobie wyobrazić bez zadnych kompów sterowań itp. parownik mechaniczny firma nieznana wolne obroty reguluje się przy pomocy dwóch śrubek jedna z boku druga na górze Na rurkach prowadzących do mieszaczy jest ogranicznik tez taka Śruba. A przelaczanie tez ręczne żadne tam obroty i temperatura (kiedy chcę to przelaczam)
To chyba musi być coś z powietrzem (gorącym) wczoraj sie troszke ochłodziło i już tak dobrze nie chodził potrafił zgasnąc. Ale nie odpala na gazie nie mam zamiaru za kazdym razem zapalac na benzynie tym bardziej że wiekszośc to jazda po mieście to tu to tam. chyba juz pisałem jak wcisne (podniose klapę dopływu powietrza to zapala bez problemów na gazie nawet w zime przy minus 10 !!! A i mam jeszcze takie cos małe nie wiem jak to nazwac wychodza z tego trzy rurki na węzyk i dwa kabelki jeden masa drugi połączony elektrozaworem Z tych trzech wyjśc (na powietrze) jedna końcówka jest połaczone rurką z silnikiem (czy jakoś tak) druga wolna jakby miała brać powietrze atmosferyczne a trzecia idzie do jeszcze takiego czegoś (nazwy nie znam) i tam jest membrana jak wcisnę tę membranke to podnosi się klapa (to według mnie musi byc zwiazane z powietrzem) No i jak mam zapalony silnik na gazie klapa idzie w górę a na benzynie klapa jest na dole (na jałowym) Może klapa mi za cięzka chodzi albo gdzieś wygieta.
Ale sie napisałem ciekawe czy ktos cos z tego zrozumiał

_________________
Kto pyta nie błądzi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: