Jezeli chcesz wyjac silnik tonie ma nic prostszego. Jak sie na niego patrzysz to jest na dole po lewej blaszka. Podnosisz ja do gory i przekrecasz caly silnik w lewo, on jest poprostu tam wlozony i przekrecony, a ta blaszka nie pozwqala mu sie przekrecic.
Jezeli chcesz wyjac pierwsza czesc nagrzewnicy to:
- jak masz cienkie rece (a watpie

) to zdejmij sprezyny mocujace nagrzewnice (czesc dmuchawy) z czescia nagrzewnicy wlasciwej. Blaszki sa po jednej na gorze i na dole, o raz po dwie z przodu i z tylu. MIejsce laczenia nagrzewic jest dobrze widoczne i jest ono na koncu tunelu powietrza. Pozostaje jeszcze tylko odkrecic sruby mocujace na pierwsza czesc nagrzewnicy do budy, czyli sruby przy filtrze powietrza.
Do dziela warm.
PS. Nie zapomnij zrobic fotostory. Moze zrobimy opis rezaka na stronie rezaczy w dziale warsztat.
