.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 09:37:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Uszcelka pod głowicą
PostNapisane: 15.sie.2004 16:19:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Panowie ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 16:50:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
W duzym fiacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 17:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
No właśnie kolego dokladniej,dokladniej :592:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uszczelka
PostNapisane: 15.sie.2004 18:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Sory, w C4. 1991 r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 18:00:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Orientacyjnie robocizna wyniesie 120zł.
Ale jest ona w znacznym stopniu uzależniona od warsztatu w jakim to robisz.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 09:27:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Jak wypadnie planowanie głowicy to raczej więcej. :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 09:36:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
A jak głowiczka zdjęta, to warto usczelniacze wymienić i simeringi wałka rozrządu. Nazbiera sie troszke tego, a jeszcze jak ma się V6 to już całkiem sporo wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 09:41:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
wowo napisał(a):
A jak głowiczka zdjęta, to warto usczelniacze wymienić i simeringi wałka rozrządu. Nazbiera sie troszke tego, a jeszcze jak ma się V6 to już całkiem sporo wychodzi.

A zaczyna sie od uszczelki pod głowicą :P
Ja racze policzyć koszty w pesymistycznej wersji:
Czyli zdejmujesz głowice trzeba zrobić planowanie.
DO tego można wymienić to co wowo napisał.. i wtedy zastanowić sie czy trzeba wymienić uszczelke :D

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uszczelka pod głowicą
PostNapisane: 16.sie.2004 14:48:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
To widzę że się kurcze do autobusów muszę na trochę przesiąść

Dzięki za informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 06:23:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2004 13:59:29
Posty: 58
Ciekaw jestem co wyniklo z twoja uszczelka, u mnie tez bylo podejrzenie uszczelki, a sprawca klopotow okazala sie stojaca pompa wodna :D

_________________
2004 ->2006 A6 C4 2.6
2006 ->...... Volvo S80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 09:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Też dziś podejrzewałem pompe ale dlaczego raz jest 88 stopni raz 100. I chyba najprawdopodobniej wiskoza padła.

Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 10:54:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
pycel : mógłbyś rozwinąć wątek.
Jakie były objawy?
Ciśnienie w układzie chłodzenia może?
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 15:57:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Piszę o wymianie uszczelki ponieważ
- grzeje się ostatnio dość mocno w korku to i 110 bez problemu dochodzi ale tu jest raczej problem z wentylatorem bo mi się nie załącza w czasie jazdy tylko jak silnik wyłacze
- na wolnych obrotach telepie silnikiem
- no i w okoliczch 1 i 5 cylindra mokro się zaczyna robić
- i moc jakby spadła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 16:02:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli chodzi o ciśnienie to w momencie odkręcenia korka na zbiorniku wyrównawczym owszem jest syknięcie powietrza ale jest to po mojemu małe ciśnienie.
Wyczytałem na forum że ciśnienie powinno być ale z własnej praktyki zawodowej (browar na Łotwie programowałem) to wiem że piwo gotowane pod cićnieniem szybciej osiąga temperaturę 100 stopni :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 19:09:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2004 16:47:31
Posty: 19
Lokalizacja: Wawa
ja ostatnio wymieniałem i uszczelka kosztuje około 150 zeta komplet około 300 ale lepiej kupować osobno jest pweność że są wszystkie i od tego modelu wyjdzie podobnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: