.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 11:45:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Na co postawilibyscie - problem z jazda na benzynie :|
PostNapisane: 21.sie.2004 14:49:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Jakos dawno temu pojawil sie w moim C3 2.3 NF problem z jazda na benzynie...przy ok. 60km/h (czasem juz przy 40) autem zaczyna szarpac - wyraznie ma ulamki sekund kiedy nie dostaje paliwa...

Wczoraj zaprowadzilem samochod do goscia od wtryskow i silnikow - poustawial costam, wymienil filtr paliwa i stwierdzil ze problem jest z pompa - jak on to okreslil - "zanik cisnienia" i "jak pan wymieni pompe to od razu sie poprawi, a jezeli nie to pozniej zostaja wtryskiwacze"
Ok.
Dzis kupilem nowke sztuke Bosha (po duuuzej znajomosci za 520zl) i wymienilem pompe...i wyglada na to ze wyj..... 520zl niepotrzebnie bo NIC KOMPLETNIE SIE NIE ZMIENILO.
Dalej powyzej 40 autem szarpie tak ze nie da sie jechac :|
I teraz sa 3 teorie ktore gdziestam posial ten mechaniko elektryk -

1. Wtryski
2. Wydmuchana uszczelka miedzy kolektorem a portkami - sonda L dostaje za duzo tlenu bo sa tam przedmuchy i odcina/redukuje dawke paliwa
3. H.... wie o co chodzi

Wiec o co chodzi?


Przy okazji - do opchniecia mam nowke sztuke pompy bosha do 2.3 89r.


pzdrw

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 15:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
a jestes na 100% pewny, ze nie lapie gdzies powietrza przewodami paliwowymi :?: Ja tak mialem w 1,5d vw.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 15:18:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Szymon_Zy napisał(a):
a jestes na 100% pewny, ze nie lapie gdzies powietrza przewodami paliwowymi :?: Ja tak mialem w 1,5d vw.


Apropo twojego pytania znasz jaks metode zeby sprawdzić czy nie ma przedmochow na tej uszczelce.

I jak mozna sprawdzic te przewody paliwowe czy nie lapia powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 18:28:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
W moim przypadku nieszczelnosc na uszczelce po prostu slychac (ostatnio ktos pytal czy to diesel hehehehe)

Co do przewodow paliwowych to nie mam pojecia jak je posprawdzac :|

Ale kolejny raz przekonuje sie ze mechanika samochodowa ma duzo wspolnego z totolotkiem lub przepowiadaniem przyszlosci....

"Moze to to
a moze tamto
niech pan wymieni te 3 rzeczy a jak to nic nie zmieni to pomyslimy"

I najlepsze ze uslyszalem to od goscia ktorego wszyscy polecali....chyba trzeba przesiasc sie na cos prostszego....kosiarka do trawy ?


pzdrw

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 23:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
A bledy sprawdziles?

Jak sie ostatnio bawilem gazem (wtryskiem) to przewalilem pare parametrow i na benzynie zaczol szrpac i sie nie wkrecal powyzej 6000.
Bledow bylo kilka, min. przeplywomierz, lambda i cos jeszcze. Skasowalem i jest jak dawniej. Czyli OK. Nic sie nie dusi i sie wkreca do 7300.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 23:48:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
NemeretH napisał(a):
W moim przypadku nieszczelnosc na uszczelce po prostu slychac (ostatnio ktos pytal czy to diesel hehehehe)

Co do przewodow paliwowych to nie mam pojecia jak je posprawdzac :|

Ale kolejny raz przekonuje sie ze mechanika samochodowa ma duzo wspolnego z totolotkiem lub przepowiadaniem przyszlosci....

"Moze to to
a moze tamto
niech pan wymieni te 3 rzeczy a jak to nic nie zmieni to pomyslimy"

I najlepsze ze uslyszalem to od goscia ktorego wszyscy polecali....chyba trzeba przesiasc sie na cos prostszego....kosiarka do trawy ?


pzdrw


najlepiej wszystko naraz powymieniac i miec z głowy problem tylko w naprawie to jednak nie o to chyba chodzi,
ale z tą pompą to jednak troche za pochopna decyzja,
mozna ja bylo szybko sprawdzic podlaczajac manometr baaa przedluzyc przewod i wziasc wsadzic go do kabiny i sie przejechac a nastepnie obserwowac wskazania cisnien

a z tymi bledami to mozna szybko rozwiazac problem sciagajac kleme z aku na jakis krotki okres czasu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 12:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Nie bede sie spieral ale moim zdaniem NF jest za malo skomplikowany na jakiekolwiek "bledy"
Z tego co powiedzial mi "fachowiec" to tak na prawde komputer ktory jest przy tym silniku potrafi jedynie zdiagnozowac "calkowite" wyskoczenie jakiegos elementu (np sondy) i sygnalizuje to poprzez ilestam migniec dioda.

:|

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 12:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
odłącz sondę i na próbę komputer estawi się w trybie awaryjnym i nie powinno szarpać jeśli to uszczelka

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 12:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
sprawdz czy nie łapie lewego powietrza i inst zapłonową

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 12:24:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Jak juz wspominalem, problem ten pojawia sie JEDYNIE przy jezdzie na bezynie wiec to lewe powietrze powinno tez wplywac na gaz - a tak sie nie dzieje.
Instalacja zaplonowa zmieniona - nowy palec,kopulka,swiece i kable.

pzdrw

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 12:52:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
A moze masz gdzies przeciety lub przepalony kabelek zasilajacy pompe lub zasniedziala wtyczke .koles mial takie same objawy i co sie okazalo to zasniedziala wtyczka gdzies pod siedzeniami raz dawala prad a raz nie i tak sobie bimbala.A na warsztacie kazli mu tez wymienic obie pompy i cos tam jeszcze.zobacz zasilanie

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 18:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jak masz mikser tzw jajko do k-jetronik z kompensacją (dwa weże do reduktora)to możesz całkiem zdjąć gumę od przepływki i też będzie dobrze chodził na gazie a na benz nie. sprawdz lewe powietrze sprawdzić prosto zdejmujesz jeden z cienkich przewodów i wpuszczasz do gumy dym z papierosa jedyna wada musisz zapalić papierosa lub poprosić kogoś kto pali sposób skuteczny na 100%wyjdą wszystkie nieszczelności

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 20:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 21:05:09
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Ja taki problem miałem jak zatankowałem bęzyny z olejem napędowym (nasze cudowne stacje). 95 bezołowiowa miała kolor prawie czerwony, wylałem to paliwo i zatankowałem nowe ale problem nie znikł dalej nie mogłem rano zapalić ani bujnąć się powyżej 80 km/h. w piątek zmieniałem pasek rozrządu (był już bardzo luźny) i problemu nie ma. Nie wiem czy to przypadek czy samo się coś naprawiło chwilowo.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 21:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
jeżeli dobrze rozumiem to szarpanie pojawia sie po zmianie biebu (tzn wysprzęgleniu >kolejny bieg >gza i szarpanie>?)

zmieniałeś kopułke palec przwody itd. moze coś sie przestawiło > zle daje zapłon > moze sprawdz to nie koszt

zmieniłbym też mechanika :):

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 21:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
A ja bym postawił na kostkę przy rozdzielaczu wtrysku do której jest podłączony wtyk z dwoma kablami. Nie wiem dokładnie co to jest ale jak jest wtyczka zdjęta to dziwnie na benzynie chodzi natomiast na gazie jest wtedy OK. Może tam są zaśniedziałe styki lub ta kostka uszkodzona. Zdejmij ją i zobacz różnicę na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: