Konrado napisał(a):
no to mozna VAG-Com'em sprawdzic
w 01 elektronice silnika ,nastepnie 08 odczyt bloku wartosci mierzonych i tam w pierszej grupie powinienes miec temp. silnika..
ale napisz mi jeszcze z tym 'przygazowaniem' czy po tym juz nie ma problemu
Przepustnicę miałem czyszczoną stosunkowo nie dawno – i od tej pory obroty na wolnych przestały pływać.
Po zapaleniu – w momęcie jak rozrusznik „puszcza” – obroty spadają na ok. 300 i gaśnie (nieraz nawet z ok. 200 podniesie się do 1000 i jest OK.)
Jak dotchnę gazu w momencie spadania obrotów – to obroty oczywiście podnoszą się na momęt do 1500-2000 (co jest normalne po dodaniu gazu) i natychmiast spadają do 1000 (900) jest wszystko OK.
Nie wiem co to może być – dzieje się tylko rano – albo po dłuższym postoju (10 h)
W zasadzi w niczym to nie przeszkadza – ale denerwuje
