.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 11:02:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rano gaśnie
PostNapisane: 23.sie.2004 07:54:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Co to może być – że za każdym razem (ok. 90% przypadków – i przybywa) kiedy odpalam rano autko to zaczyna od razu spadać z obrotów i gaśnie (jak na nacisnę troszkę gazu to jest OK.) za drugim razem wszystko ok. – po krótszym postoju też jest OK.

Może to ma związek z moją temperaturą silnika która najwyżej jest na ok. 82 stopnie (jakiś termostat – czujnik ?)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 12:49:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
z tego co piszesz wygląda na to że poprostu masz gdzieś przebicie na kablach i jak z ranca ci sie rosa zrobi to potem cieżko pali...

chyba że stoisz w garażu wtedy ta teoria idzie się j......

ja bym posprawdzał kable, swiecie itp...

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 12:54:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Ach ta bęzyna i jej problemy.... :diabel: :diabel: ;) :peace:

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 17:45:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
ja bym sprawdzil czujnik temp, najszybciej i najprosciej VAG'iem a jak go nie ma to miernikiem,

a jakby to nic nie dalo to walczylbym z nastawnikiem.

EDIT:
jezszce jedno .. jak piszesz ze dasz na chwilke gazu a nastepnie puscisz to jest juz OK ???

jak tak to nastawnik do czyszczenia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 22:22:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Konrado napisał(a):
ja bym sprawdzil czujnik temp, najszybciej i najprosciej VAG'iem a jak go nie ma to miernikiem,

a jakby to nic nie dalo to walczylbym z nastawnikiem.

EDIT:
jezszce jedno .. jak piszesz ze dasz na chwilke gazu a nastepnie puscisz to jest juz OK ???

jak tak to nastawnik do czyszczenia.


mam kabelek do kompa - co mogę z tym zrobić ? (pobrać soft z netu) i co dalej :P (jak sprawdzić to VAG-iem)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 22:33:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
no to mozna VAG-Com'em sprawdzic
w 01 elektronice silnika ,nastepnie 08 odczyt bloku wartosci mierzonych i tam w pierszej grupie powinienes miec temp. silnika..

ale napisz mi jeszcze z tym 'przygazowaniem' czy po tym juz nie ma problemu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 06:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Konrado napisał(a):
no to mozna VAG-Com'em sprawdzic
w 01 elektronice silnika ,nastepnie 08 odczyt bloku wartosci mierzonych i tam w pierszej grupie powinienes miec temp. silnika..

ale napisz mi jeszcze z tym 'przygazowaniem' czy po tym juz nie ma problemu


Przepustnicę miałem czyszczoną stosunkowo nie dawno – i od tej pory obroty na wolnych przestały pływać.

Po zapaleniu – w momęcie jak rozrusznik „puszcza” – obroty spadają na ok. 300 i gaśnie (nieraz nawet z ok. 200 podniesie się do 1000 i jest OK.)
Jak dotchnę gazu w momencie spadania obrotów – to obroty oczywiście podnoszą się na momęt do 1500-2000 (co jest normalne po dodaniu gazu) i natychmiast spadają do 1000 (900) jest wszystko OK.

Nie wiem co to może być – dzieje się tylko rano – albo po dłuższym postoju (10 h)
W zasadzi w niczym to nie przeszkadza – ale denerwuje :|

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 07:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
ja bym jeszcze raz wyczyscil nastawnik i sprobowal go na nowo dopasowac

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 18:29:53 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
a moze podejsc do sprawy metodycznie:
1. sprawdzic, czy nie gasnie jak odpalisz po poludniu (z rana czasem kazdy ma gorsze chwile)
2. Jesli pkt. 1 okaze sie prawdziwy - wlac troche kawy do jakiejs dziurki... (mnie np. kawa stawia na nogi i z reguly zapalam bez problemow)

Pozdrawiam,

michu - car doktor.

:D

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 18:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
michu napisał(a):
a moze podejsc do sprawy metodycznie:
1. sprawdzic, czy nie gasnie jak odpalisz po poludniu (z rana czasem kazdy ma gorsze chwile)
2. Jesli pkt. 1 okaze sie prawdziwy - wlac troche kawy do jakiejs dziurki... (mnie np. kawa stawia na nogi i z reguly zapalam bez problemow)

Pozdrawiam,

michu - car doktor.

:D


pkt.1 - testowałem dzisiaj - odpalił na "dotyk"

czyli zostaje kawa :D

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: