.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:24:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy juz musze wymienic parownik...?
PostNapisane: 24.sie.2004 23:15:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
No wlasnie chyba mi sie juz parownik powoli wysypuje bo mam takie dziwne objawy ostatnio.

1 sprawa - jak silnik sie rozgrzeje i np dojezdzam do swiatel to gdy stane to obroty skacza nagle od 300 [tak tak prawie gasnie] do 3000 i tak bardzo szybko to sie dzieje. Boje sie wrzucac na luz...
2 sprawa - przebieg na tym parowniku tj ok 95 tkm wiec mozliwe ze sie do wymiany nadaje
3 sprawa - b.ciezko ustawic jest wolne obroty tym duzym pokretlem dodam ze parownik EMMA.
4sprawa - przy skrecie mi czasem gasnie[bylo kiedys na forum-chodzilo o reg wolnych obotow na par]

Jesli bede musial go wymienic koszt ok 300zł, to napiszcie co trzeba zrobic i czy tzreba jechac ponownie na komputer.

Dzieki :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 09:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Jak gaśnie na zakrętach to prawdopodobnie masz do wymiany membranę w parowniku. Tak poza tym to nie ma się co tam rozlecieć. Proste to jak konstrukcja cepa. A kiedy ostatnio spuszczałeś z niego syf. Jak się zaniedba tej czynności to z czasem syf osiada na membranie i robi się ona coraz twardsza i nie spełnia już swej roli. Najlepiej podjedź do jakiegoś gazownika i sprytnie go o wsystko wypytaj.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 11:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
a po co wymieniac cały parownik? jak mozna kupić zestaw naprawczy czyli te wszystkie membrany itd, i wymienić samemu, koszt 60-80zł

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 13:06:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
PittuS napisał(a):
Jak gaśnie na zakrętach to prawdopodobnie masz do wymiany membranę w parowniku. Tak poza tym to nie ma się co tam rozlecieć. Proste to jak konstrukcja cepa. A kiedy ostatnio spuszczałeś z niego syf. Jak się zaniedba tej czynności to z czasem syf osiada na membranie i robi się ona coraz twardsza i nie spełnia już swej roli. Najlepiej podjedź do jakiegoś gazownika i sprytnie go o wsystko wypytaj.



Syf spuszczalem niedawno wiec to nie to.

Moze rzeczywiscie zestaw naprawczy zastosowac?

Moze mi ktos opisac jak samemu wymienic ta membrane?

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 14:12:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
[url]http://arbiter.pl/galeria/142
http://arbiter.pl/galeria/142

tu masz stronkę ze zdjęciami, i nazwą urzytkownika ktory sprzedaje na allegro coć takiego, prosta sprawa[/url]

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 14:46:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
tylko sie nie smiejcie....
ma ktos zdjecie, na ktorym moglby namalowac strzalke do onej śrubki spustowej..? oczywiscie w lavato ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 15:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
http://arbiter.pl/zdjecie/3024

tutaj masz na pierwszym planie

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 15:36:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
scob, tylko uważaj, bo syf z parownika wypuszcza się "na gorąco" - czyli uwaga na łapki, coby nie poparzyło.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 21:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

proponuje tak

zamiast naprawiac reduktor to podjechac do jakis gazownikow i spytac sie ile kosztuje nowy reduktor

pozniej pogadac z ktoryms z pracownikow czy mozne taki wyniesc :D jak tak to pogodzinach niech to wszystyko ustawic

a dlaczego mowie o wynoszeniu dlatego ze w zakladach montujacych lpg do kazdego reduktora jest ksiazeczka (homologacja plus cos jeszcze)
wiec jak koles montuje komus gazik na lewo wiec zostaja mu reduktory a papiery nie

znam kilka takich zakladow ale to na dolnymslasku

z tego co sie orietuje to wytrzymalosc reduktora brc to 150 kkm

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 22:05:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Mareczek: dzieki :-)
Cwiru: jo, podejrzewam, że trzeba zadbać żeby sie syf upłynnił...

Teraz, jak podregulowalem poftwora i zacząl chodzić porządnie, to chce zeby chodzil jeszcze lepiej :-) A od czasu instalacji (ponad 2 lata) nie robilem tego..

666: sorki za wbicie sie w topic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 23:33:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
No wielkie dzieki za info. jutro jade do gazownika membrany szukac :P

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 18:05:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Niestety musze Cie rozczarowac, ale mialem IDENTYCZNY problem - po puszczeniu gazu obroty lecialy w dol do 200 (prawie przygasal a czasem przygasal) a potem odbijaly sie do 1000....
Wymienilem filtr, wymienilem membrany (caly zestaw naprawczy)
NIC SIE NIE ZMIENILO - to nie w tym lezy problem :)

pzdrw

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 18:11:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
a jak ci chodzi na benzynie też masz takie problemy?

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 18:48:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
mareczek13 napisał(a):
a jak ci chodzi na benzynie też masz takie problemy?


U mnie na benzynie chodzi miodzio :P na gazie zreszta tez super przyspiesza nawet lepiej niz na benzynie. Jedyny defekt na gazie to te falujace obroty na biegu jałowym no i podczas manewrów :/

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 23:22:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
to ze wchodzac w zakret na luzie cos sie dzieje z obrotami lub gasnie , nie znaczy ze reduktor jest stary czy uszkodzony. Poprostu na zakrecie masa membrany w parowniku przemieszcza ją w ten sposob zwiekszajac lub zmniejszajac il. gazu :) P.S. u mojego kolegi w dełuu tico gasnie przy skrecaniu w lewo :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2004 21:53:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2004 20:02:12
Posty: 17
Lokalizacja: Kielce
nie radze ci stosować zestawów naprawczych bo są do niczego pokręć się i za 150-200 zł kupisz nówke i będziesz śmigał jak na nowej instalacji a parowniki przy naszym gazie wytrzymóją do 90tys kilometrów
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 16:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Przemek 6208 napisał(a):
nie radze ci stosować zestawów naprawczych bo są do niczego pokręć się i za 150-200 zł kupisz nówke i będziesz śmigał jak na nowej instalacji a parowniki przy naszym gazie wytrzymóją do 90tys kilometrów
Pozdrawiam


No niekoniecznie 90tkm moj wytrzymal 101tkm i jeszcze moznaby z 10tkm zrobic, ale do rzeczy.

Dzis bylem na regeneracji parownika [w Minsku Mazowieckim mam bardzo dobry zaklad i polecam adres na PW]. Gość wymienil wszystko oprocz metalu wiec przeprowadzil regeneracje pelna. Ta przyjemnosc kosztowala mnie 150zł nowy par kosztowalby 300zł

Jest teraz jak reka odjal, Auto plynnie wchodzi na obroty, nic nie faluje przy skrecie itp. Dynamika od zera do 3000obr sie duzo poprawila. Membrany gumowe byly tak twarde jak strusie jaja wiec juz byl czas najwyzszy na ich wymiane. No i mam gwarancje na pol roku i 50tkm. :P

Cholera wszystko fajnie tylko przed chwila znowu ten wahacz zaczal warczec.... :/

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 11:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2004 19:17:40
Posty: 25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Mi tak obroty skakały po tym jak kawałem musiałem jechać bez płynu chłodniczego. Jak później jechałem to na luzie obroty rosły w nieskończoność - szybkie wyłączenie silnika.
Na noc odłączyłem akumulator aby zrestetować kompa od wtrysku i zapłonu. Pomogło.

_________________
Audi 80 B4 ABK 2.0E MTM 12/1991,
LPG, szyberdach, ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: