.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 21:59:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: reduktor
PostNapisane: 29.wrz.2004 11:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
mam pytanko czy komus może padł reduktor od LPG w autku, jeśli tak tp jakie były objawy że jest trzaśnięty :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2004 11:40:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
auto jest mulowate , pali duzo gazu nie daje sie wyregulowac gaz i nie ma wolnych obrotow ....czasami nawet ze zbiornicka wyrownawczego plynu chlodzacego smiedzi gazem albo znika plyn chlodzacy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2004 12:58:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
hans napisał(a):
auto jest mulowate , pali duzo gazu nie daje sie wyregulowac gaz i nie ma wolnych obrotow ....czasami nawet ze zbiornicka wyrownawczego plynu chlodzacego smiedzi gazem albo znika plyn chlodzacy

Takie objawy też miałem to była pęknięta membrana w reduktorze :zly:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 09:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Witam!!!
Bo oprócz 3 membran i sprężynek nic nie może się tam popsuć bo nic więcej w środku nie ma. Pokręć regulacją od wolnych obrotów i jeżeli nic się nie zmienia w pracy silnika to masz padnięty reduktor. Ja bym zorientował się ile kosztuje zestaw naprawczy do twojego reduktora. jeżeli będzie to koszt ok 100 zł to możesz sam go naprawić a jak nie to nowe kosztują już od 250 zł/ z gwarancją na rok + wymiana w zakładzie LPG.)
Procedura naprawy jest prosta.
Wykręcasz reduktor.
Rozbierasz go.
czyścisz syf w środku
zakładasz nowe membrany i jedziesz na regulację.

A objawy zepsucia mogą być takie jak napisał Hans. :)

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 09:54:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
No nie tak szybko na początek wstępną regulacje bo nowa membrana musi się ułożyć a to jest jakieś 1000 km potem regulacja właściwa

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 13:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Masz Auto-muła, gasnie ci, smierdzi gazem. Najlepiej zrobic kompleksowa regeneracje to koszt ok 150 zł i reduktor masz jak nowy. Po przebiegu ok 1500km nalezy zrobic regulacje i ustawic spalinki. Ja robilem wczoraj taka regulacje po przebiegu ok 2000km i mam CO [na biegu jałowym] na poziomie ok 0,9 gdzie norma dla auta nowego to 0.35 a starego 3,5

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor
PostNapisane: 11.kwi.2005 13:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
yooo25 napisał(a):
mam pytanko czy komus może padł reduktor od LPG w autku, jeśli tak tp jakie były objawy że jest trzaśnięty :?:

Potwierdzam co koledzy napisali. Pali jak smok (30L/100km), jedzie wolniej od trabanta w wersji fabrycznej, śmierdzi gazem i nie ma wolnych obrotów.
Po regeneracji polegającej na wymianie elementów z zestawu naprawczego wszystko ustąpiło.............. niestety na krótko. :zly:
Może za mały reduktor dla mojego motorka i nie wyrabia?

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: