.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 17:53:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pogoniłem niunię...
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:07:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Dzisiaj na trasie z Wawy do Lublina pogoniłem troszkę swoją niunię... nie było to V-max, ale czuję, że wiele więcej by się już nie wycisnęło... poleciała 195 (na oko :) ) km/h na gazie - na PB tyle samo...

Mam instalkę LPG na mieszalniku - to dobry wynik czy przeciętny?? Do mi się wydaje, że całkiem nieźle (w którymś katalogu widziałem V-max 220 dla tego silnika)...

P.S.
Tak na marginesie goniłem za A6 2,5TDI (C4) i ona też nieźle poginała, tylko kierowca jeszcze lepszy wariat odemnie i mi zwiał, ale ten dieselek też leciał prawie 200 - ile on mógłby pociągnąć??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:22:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Dizelek niewiele wiecej da rade, ale benzinka powinna leciec wiecej, wiec spodziewam sie, ze powinienes cos poprawic :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:30:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
"Zwykły gaz skutecznym ogranicznikiem Twoich osiągów" - mój nowy slogan antygazowy :P :P :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Ostatnio edytowano 30.wrz.2004 21:34:24 przez DeS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
DeS napisał(a):
"Zwykły gaz skutecznym ogranicznikiem Twoich osiągów" - mój slogan anty gazowy :P :P :P

DeS może sie w reklamie zatrudnisz ?:D

A co do V-max'a to wydaje mi sie, że na mieszalniku więcej sie nie wyciśnie.
A jesli nawet to nie dużo.

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:42:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Właśnie dzisiaj wywaliłem mieszalnik i założyłem sekwencję, więc mogę się wypowiedzieć :
na mieszalniku 200 to max...raz chyba zauważyłem 205 na katowickiej i chyba z wiatrem, oczywiście na te 200 trzeba było trochę poczekać.teraz widzę, że jest tak samo jak na benzynce...dzisiaj spoko jechałem 210 i miałem jeszcze zapas...widać że niunia się szybciej rozpędza.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:48:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
No to moja powiem Ci podobnie leci, tak wskazuje mój licznik, więc chyba trochę słabo...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:06:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
U mnie na 200 też trzeba chwilkę poczekać... tzn. do 100 jakieś 12sekund, później migiem do 140, ciutkę wolniej do 160 a później kolejnym progiem jest 180 - to w sumie bez więszego wysiłku - ale od 180 do 200 to już trzeba kawałeczek drogi... A co do LPG i benzin :) - na LPG mimo mieszalnika auto lepiej pracuje - może mam coś nie tak, ale szybciej się wkręca na gazie niż PB. Jedynie niewielka różnica na korzyść PB pojawia się w zakresie od 5-6 tysiów... Coś może jest nie tak?? Ale chyba ruszać nie warto, bo na LPG chodzi dobrze... i nie strzela!!!! :D

A wracając do tematu: ile poleci takie TDI??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:13:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Kolega ma 100 Avant 2.5 tdi 115PS i mowi ze wiecej jak 200 to nie wycisnie z niej.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
GrzesB napisał(a):
U mnie na 200 też trzeba chwilkę poczekać... tzn. do 100 jakieś 12sekund, później migiem do 140, ciutkę wolniej do 160 a później kolejnym progiem jest 180 - to w sumie bez więszego wysiłku - ale od 180 do 200 to już trzeba kawałeczek drogi... A co do LPG i benzin :) - na LPG mimo mieszalnika auto lepiej pracuje - może mam coś nie tak, ale szybciej się wkręca na gazie niż PB. Jedynie niewielka różnica na korzyść PB pojawia się w zakresie od 5-6 tysiów... Coś może jest nie tak?? Ale chyba ruszać nie warto, bo na LPG chodzi dobrze... i nie strzela!!!! :D

A wracając do tematu: ile poleci takie TDI??


Do setki w jakies 12 sekund? Czy to aby troszkę nie za kiepsko? Tyle to ma mój badziew z silnikiem 1.4.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:18:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To by się zgadzało... bo jak jechałem za tym TDI prawie 200 to już mocno kopciło z wydechu... ale gościu na blachach z Garwolina (moja niunia też miała kiedyś takie blachy :D) to szatan wrodzony - ja odpuściłem bo nie jestem aż takim debilem by na zakręcie przy 190 wyprzedzać inne samochody... a później jak go doszedłem to miałem koniec podróży (dojechałem na miejsce:) ) - tak więc głupio mi troszkę, że dieselek lata tyle co moje V6, ale pewnie mieszalnik robi swoje... gdyby go wyjąć... hmmmmm, idę spać, może mi się przyśni, że objeżdżam to TDI :D :D :D

Do MAGSTER: Omega A 2.0i 115PS ma 11sek. do 100 mierzone tym samym stoperem - ale tam nigdy-przenigdy LPG nie było... wyłącznie V-Power95...
Mi też się wydaje to troszkę długo, ale wiesz... moje autko jest cieższe, ma piękny dźwięk V6 (nie licząc nieszczelnego kolektora wydechowego) no i komfot, którego niestety brakuje w mniejszych samochodach...

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:42:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Megster nie dziw się, to są duże komfortowe i bezpieczne auta, przy niższych prędkościach bardzo łatwo je objechać w miarę żwawym autkiem z silnikiem 1.5-1.6, ale na trasie jest już inna rozmowa :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:03:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Nie zrozumieliście mnie. Nie kwestionuję komfortu i dynamiki przy wyższych predkościach, bo to jest sprawa bezdyskusyjna. Ale na serio, 12 sekund na samochód, który ma 174 KM i niech nawet waży 1,5 tony to i tak trochę za dużo.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:20:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moj wazy 1610 kg i do setki rozpedza sie w okolo 9 sekund ... zaznaczam , okolo bo nie mierzylem po naprawie a przed mial 10 sekund i byl duzo bardziej mulowaty niz teraz ... a na gazie lecialem 220 i moglem wiecej ale byla noc a na gierkowce bylo mokro i przy tych 220 lekkie dziurki dawaly ostro po zawiasie ... lecialem w 3 osoby ...a z przyspieszeniem to do 180 jest calkiem zwawo , pozniej ciut woniej do 220 i od 220 juz sie powoli pnie ...z tego c oslyszalem to do 240 powinna wskazowka dojsc ale sam jeszcze tyle nie jechalem , jakos nie bylo okazji ./.. nawet jak do niemiec jezdizlem to dalekie trasy i wolelem nie probowac V-maxa zeby mniej spoalilo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:24:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
też mi się wydaje że dużo bo ja w swoim Oplu miałem podobny wynik a miał zaledwie 115 koni z gazem no może troszkęmniej jak seria bo staruszek już był i nie za specjalnie to jeździło :( ale także mieszalnik
Ps mam teraz 2.3 w PB i też mi się wydaje że to muł bo ma 10 do paki :(
a jakbym założył LPG'a to też spadnie troszkę:(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 01:36:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

dred to zobacz sobie jak takie 10 sek do 100km/h wyglda w vw golf albo polo czujesz sie w jak takiej malej rakiecie

w setce trudno poczuc sie jak w sportowym bolidzie
chyba ze sie patrzy na licznik :P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 06:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Ja na auto bance leciałem 210 i miał jeszcze zapas pod nogą w polsce (w niedziele) leciałem do Bydzi na giełde przez około 10 km 180 na budziku goniła mnie kupejka , ale gosciu miał chyba gaz bo szybko spuchł.

na 2 biegu 9,2 do setki
na 3 biegu 10,4 do setki
koło zapasowe, pełen bak paliwa i brat ze stoperem :peace:

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 09:39:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
To ja powiem tak jak kiedys miałem A100 C4 2.5tdi
to leciałem nim 225km/h,a teraz mam A6 2.5tdi
z takim samym silnikiem jak w A100(AAT)to max 210km/h.
Dodam tylko że moja stara A100 z 91r dawała sobie rade
z każdą 140PS nie było takiej po trasie która mi mogła odskoczyć.
Nie wiem co z nia było nie tak,ale była bardzo szybka :D

Wspomne tylko o moim pocisku srebnym to w niemczech
na autobance leciałem nią 240km/h w 3 osoby :peace:

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak nie miałem LPG to w komplecie z full bagaznikiem, na Radzymińskiej 240km/h (wg. wskazówki). I koniec to nie był, zale załoga sie zbuntowała, że ich na lotnisko nie dowioze. Po założeniu LPG tego wyczynu juz nie poprawiłem choć 220km/h osiągała bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:25:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Dzizas :(:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=3834&highlight=vmax

Poprosze moda o zamkniecie jesli sie tu pojawi choc jeszcze 1 post :!!:
Jesli ktos ma pytania w stylu dlaczego odsylam zainteresowanych do regulaminu forum :peace:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:32:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Marku, nie trzepiaj sie, niech se chlopaki poopowiadaja :)
Znikoma szkodliwosc spoleczna czynu :)
gorzej by bylo, gdyby ktos zaczall wyrazow uzywac, albo co gorsza nie na temat....

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: