Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20 Posty: 869 Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
|
Zapłon w AAR masz podejrzewam tak jak w NG bo zgodnie z danymi to 15-+1 stopni i jest wyprzedzany elektronicznie (chyba ze przy aparacie jest tj. pompka podciśnienia to wtedy nie ale niewiem.
koszt tej operacji jest małyl ale potrzebna jest lampa stroboskopowa a raczej w każdym zakładzie powinna być .
jezeli jest on sterowany elektronicznie to (hmm nie ma tej pompki) to należało by przed ustawieniem zapłonu zerobić reset poprzez wpięcie bezpiecznika w przekażnik kompa na pare sekund i dopiero ustawiać/ w przeciwnym razie zapłon będzie miał niewłasciwe ustawienie bo kompa naniesie swoją korekte. (dodam ze w tym wypadku raczej do gazu nie powinieneś go wyprzedzać bo zrobi to sterownik.
_________________ A4 1,8 T quattro - A6 2,7 T 2010- A4 1,9 TDi 2006-2010 Coupe 2,3 10V 2002-2006
|
|