.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 15:00:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak wyjąć spryskiwacze?
PostNapisane: 03.paź.2004 02:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Jak w temacie. Czy ktoś już może to robił? właśnie przytkało mi prawy spryskiwacz(patrząc z kabiny) i przez dyszki nie leci płyn na szybę. Trochę cienka sprawa, zwłaszcza przed zimą. powyjmowałem wężyki i gumki i doszedłem do samej końcówki plastikowej i kicha. Jakoś brakuje mi pomysłu, jak te dyszki przeczyścić, lub wyjąć. Ktoś ma spsób? Z góry THX.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2004 09:57:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Ja uzywam do tego szpilki :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2004 13:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Tylko szpilka i jak mógłbym coś zasugerować to taka nie utwardzona. Utwardzona ma tendencję do pekania i zostania w dyszce. Poza tym proponuję:
1. wstawić w wężyk zwykły plastikowy filtr paliwa on zatrzyma nieczystości ze zbiorniczka
2. napołączeniach wężyków z dyszkami na króćcach zacisnąć plastikowe opaski samozaciskowe.

I zapomnisz o problemie :peace:

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 08:51:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
No tak wszystko OK, ale one ztkały się "od środka", więc, czy jak będę przepychał tą szpilką od zewnątrz, to mi się to przetka? To raz, a dwa, to czy te dyszki się nie rozkalibrują przypadkiem i nie będzie mi później sikało jakoś dziwnie?
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 09:41:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Dyszki są do regulacji ustawisz je sobie potem jak będziesz chciał :peace:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 10:49:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
MAXEL napisał(a):
Dyszki są do regulacji ustawisz je sobie potem jak będziesz chciał :peace:


Nie no OK, bo je już ustawiałem, bo jak kupiłem auto, to lały "panu bogu w okno";) . Biega mi o to, czy tą szpilką się profilu dyszki w środku nie zepsuje, bo muszę je dosyć mocno chyba nadziać, bo syfex wleciał od środka. A czy tak wogóle, to można jakoś te spryskiwacze wyjąć?

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 12:23:11 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Nie wiem jak jest w B3 bo mi etos przestał działać, ale u mnie w B4 można je wyjąć bez problemu. Odłączasz przewód doprowadzający płyn a spryskiwacze wyciskasz od spodu do góry.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 12:53:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A końcówka z dyszami kosztuje jak dobrze pamiętam coś ok. 7 albo 15 PLN - zamiast się męczyć może lepiej wymienić?? Ja wymieniałem, bo jakiś debil wstawić od POLONEZA (widocznie po dzwonie) ale cena nie była wysoka - a nowe to nie zapchane - tenet z filterm paliwa :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 14:22:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Dziękuję Koledzy za porady. O to mi właśnie chodziło :peace: . Będę musiał je na początek porządnie poczyścić, rozmoczyć i pod ciśnieniem przelecieć, a co do wymiany na nowe, to na razie nie mam za bardzo czasu, żeby do ASO podskoczyć. Może w przyszłym tygodniu podjadę, to nie będę się już bawił w regenerację. Jeszcze raz THX za porady i
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2004 15:09:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
mialem ten problem, podjechalem do mechanika, ten dmuchnąl dysza z wysokocisnieniowego kompresora i bylo po klopocie :peace:


Pozdro, Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: