.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 14:47:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cos nie tak z silnikiem ABT + lpg
PostNapisane: 01.paź.2004 16:12:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2004 18:20:22
Posty: 9
Lokalizacja: Końskie
Mam audi b4 2,0 silnik ABT benzyna + gaz i coś z nim nie tak zarówno na bezynie jak i na gazie niekiedy dostaje czkawki i nie chce ciagnąć cos go muli najlepiej jest to odczuwalne przy obrotach 3500 - 5000.
Może wiecie co to może być. Czyżby przewody albo swiece (może jakieś przebicie)???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 16:42:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Chyba już sam sobie odpowiedziałeś. Przynajmniej od tego trzeba zacząć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wymieniłem juz prawie wszystko
PostNapisane: 05.paź.2004 15:32:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2004 18:20:22
Posty: 9
Lokalizacja: Końskie
Wiatm serdecznie!
Wymieniłem w swojej b4 prawie wszystko co związane z wyskokim napieciem, tj. palec, kopułke, świece NGK jednopunktowe, przewody beru. Jest troszkę lepiej ale to jeszcze nie to. Z tymi przewodami to miałem przeboje bo kupiłem przewody firmy santech i po założeniu okazało sie, że mają takie przebicie, że świecą jak choinka ide go gościa do sklepu aby je zwrócić a jego żona pyta mnie kto zakładał przewody bo jak ja sam to gwarancji nie mam (kobieta :diabel: ). Po dyskusji z jej mężem dogaduje sie ze załatwie pieczątke od jakiegoś kolegi elektryka to mi je przyjmia tak też zrobiłem.
zwróciłem towar a wziołem beru te już nie świecą :D
Z całym szacunkiem dla tej firmy (Santech) ale ich nie polecam, 82zł i dwa lata gwarancji!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 00:07:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
heheh fajne opowiadanie ;) Jak juz to wszystko wymieniles czyli swiece przeznaczone dla instalacji gazowej, to by trza bylo pojechac i sprawdzic sklad mieszanki paliwo-powietrznej, czyli zrobic analize spalin dla instalacji gazowej. sklad mieszanki trzeba wyregulowac. Na koniec filtr powietrza to tez wazna rzecz. On odpowiada za to czy samochod jest mulowaty czy nie. Ze sie tak wyraze :) wymien go jak jest juz zuzyty lub mocno zanieczyszczony.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 08:50:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jesli zamulenie nie nastąpiuło po zamontowaniu gazu (po wstawieniu mieszaczowej inst. samochod traci troche wigoru), to proponuje sprawdzic filtry, powietrza i gazu, potem jeszcze sonde lambda w wydechu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: