.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 15:36:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: coś nie tak ze sprzegłem w A6 2,5 TDI !!! POMOCY
PostNapisane: 08.paź.2004 22:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2003 14:34:59
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska
Witam !!!
Niedawno kupiłem upragnione A6 2,5 TDI `95 i odrazu mam PROBLEM, a mianowicie, wczoraj jak podjechalem pod dom to wysiadlem z samochodu aby otworzyć bramę zostawiając go na "luzie" jak wsiadlem spowrotem to sprzęgło było wciśnięte do podłogi i nie odbijało . Jak podniosę je do góry to sie trzyma ale po wcisnięciu swobodnie opada. Dodam że dotychczas nie zauważyłem aby było cos nie tak ze sprzęgłem.
Może wiecie o co tu chodzi? Liczę na waszą pomoc . Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 C4 2,6 V6 quattro Avant `94 sprzedane,
A6 2,5 TDI Avant `95 sprzedane, obecnie A6 2,5 TDI + chip Avant `97 //// wszystko sprzedane ////


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 22:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam , nie chcialbym Ciebie w blad wprowadzac ale to moze byc coś z pompka od sprzegla ;)) takie moje spostrzezenie ale c4 nie mam wiec nie wiem jak sprawa tam ze sprzeglem wyglada .mi w cygarze moim czasem nie odbijalo dobrze przy koncowce i to wina pomki byla

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 22:23:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
albo pompka albo siownik ciśnienie puszcza ale stawiam na pompkę

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 10:25:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
Kiedyś miałem taką samą sytacje i musiałem wymiecić siłowik

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 18:40:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Moim skromnym zdaniem to podwinoł czek w siłowniku albo w pompce kiedyś (wstyd sie przyznać) miałem chwilowo nissana maxime i tam właśnie takie żeczy miały miejsce ale minuta pompowania i pedał wracał na miejsce na kilka tygodni więc nie rozbieraj puki nie ma wycieku

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 19:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2003 14:34:59
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska
mar.zag napisał(a):
Kiedyś miałem taką samą sytacje i musiałem wymiecić siłowik



A nie wiesz ile moze cos takiego kosztowac. moj mechanior za samo wyjęcie skrzyni zaśpiewał 250 zeta. Ile ty płaciłeś?

_________________
Audi 100 C4 2,6 V6 quattro Avant `94 sprzedane,
A6 2,5 TDI Avant `95 sprzedane, obecnie A6 2,5 TDI + chip Avant `97 //// wszystko sprzedane ////


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 21:06:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
250 pln tanio ja za wymiane rozrusznika zapyliłem 150 (w V8) i uważam to za godną cene

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 21:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
mały v8 napisał(a):
250 pln tanio ja za wymiane rozrusznika zapyliłem 150 (w V8) i uważam to za godną cene


250 za wyjęcie i włożęnie czy tylko wyjęcie bo jak tylko wyjęcie to cena ciut wysoka a jak z włożęniem to bardzo mało.

a co do siłownika to kosztuje koło 200zł nowy ATE ale zależy czy jest w środku zużyty czy nie bo jak nie to mozna samą gumkę wymienic za około 20 zł i będzie git. To samo tyczy się pompki tylko tam są 2 gumki i reparaturka kosztuje koło 30 zł ale pompka też jest droższa kilka złotych.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 17:40:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
rafski napisał(a):
mar.zag napisał(a):
Kiedyś miałem taką samą sytacje i musiałem wymiecić siłowik



A nie wiesz ile moze cos takiego kosztowac. moj mechanior za samo wyjęcie skrzyni zaśpiewał 250 zeta. Ile ty płaciłeś?


Ja przy aucie sam robie na tyle co się znam :)
Jeżli dobrze pamiętam to żeby wymienic siłownik
nie trzeba wcale wyciągać skrzyni

U mnie wyciągniecie i włożenie skrzyni kosztuje 200zł :)

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 18:04:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
żeby wyjać siłownik ze skrzyni wystarczy wykręcić jedna srubkę i odkręcić przewód ciśnieniowy.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 21:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2003 14:34:59
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska
Czarek_S napisał(a):
żeby wyjać siłownik ze skrzyni wystarczy wykręcić jedna srubkę i odkręcić przewód ciśnieniowy.


mam nadzieje ze to nic poważnego, bo w tej chwili nie mam kasy. ehh

_________________
Audi 100 C4 2,6 V6 quattro Avant `94 sprzedane,
A6 2,5 TDI Avant `95 sprzedane, obecnie A6 2,5 TDI + chip Avant `97 //// wszystko sprzedane ////


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 22:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
rafski napisał(a):
Czarek_S napisał(a):
żeby wyjać siłownik ze skrzyni wystarczy wykręcić jedna srubkę i odkręcić przewód ciśnieniowy.


mam nadzieje ze to nic poważnego, bo w tej chwili nie mam kasy. ehh


mozęsz zaryzykować z reparaturkami ale ingdy nie masz gwarancji jak długo to podziała, bo tak jak napisałęm, czasami zużywa isę też metalowa obudowa od tłoczka który po niej trze i nawet nowe gumki będą przepuszczały.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: