.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2025 12:18:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 09:00:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 07:15:50
Posty: 76
odpowiedz dla Maridk....
Wlasnie w Accencie jezdzilem tak 2 tygodnie z odpieta przeplywka zanim sprowadzili mi do Polski odpowiednia dla mojego modelu.
Roznica byla tylko taka, ze autko palilo jakies 10% wiecej, ale jezdzilo normalnie.

do eomaciu...
facet ja wiem ze sie znasz, ale na serio jezdzilem autem bez przeplywki, moze dlatego ze koreainiec i benzyna.
a to "wariat" to sobie wsadz wiesz gdzie.... miedzy bajki


Ostatnio edytowano 08.paź.2004 09:05:13 przez Tomin, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Porównanie Octawia 1.9 TDI vs Audi B4 1.9 TDI
PostNapisane: 08.paź.2004 09:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Deny napisał(a):
eomaciu napisał(a):

to błąd przepływki czy cisnienia?
kopci? sprawź cały dolot pod katem nieszczelności...


nie kopci. dzwoniłem przed chwilą i powiedziano że miernik masy powietrza OK, zwalony elektrozawór


od turbo?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Porównanie Octawia 1.9 TDI vs Audi B4 1.9 TDI
PostNapisane: 08.paź.2004 09:06:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
eomaciu napisał(a):

od turbo?


a nie wiem. zrobie zdjęcie to pokażę

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 09:27:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Program musi byc oryginalny bo byl Serwisowany tylko w VW ma 130 TKM i 1 wlasciciel jakis kierownik gdzies tam.. i watpie zeby sie bawil V.A.Giem po drugie mi sie wydaje ze przy 1500.. a moze mi sie tylko wydaje.. ogolnie tak wlasnie jak deptam to slychac tak jakby lekkie piszczenie jakby policja gdzies daleko jechala:) to sprezarka?

Pozdrowienia

Simo

P.S Jestem jeszcze zielony mam TDI 110km od 2 tygodni..., wczesniej Corse 1,2 litra 45 km :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 09:28:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
spreżarka śwista... tak jakby przeciąg... jak świszcze od 1500
to IMHO długo nie pociagnie...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 09:48:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Czesc,

Dzisiaj albo jutro sprawdze dokladnie od ilu swiszczy... bo jak sie gazu daje to sie przewaznie patrzy na ulice ja patrzylem na 1500 gazu i pozniej swista ale to moze byc i juz 2000+ ... :) musze dzisiaj zobaczyc, bo do Pracy jezdze Motorem :)

Pozdrowienia

Simo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 18:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Quattro Pete napisał(a):
Czujnik przepływu powietrza (mass airflow sensor - MAF).

sprawdziłem dzisiaj tem czujnik. jeden z przewodów był przetarty. wymieniłem. jedyne co się zmieniło to to że nie odcina mocy przy ok. 120-140km/h. w zakresie obrotów od 0 do 2000 muł jak był tak jest.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 19:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Deny napisał(a):
Quattro Pete napisał(a):
Czujnik przepływu powietrza (mass airflow sensor - MAF).

sprawdziłem dzisiaj tem czujnik. jeden z przewodów był przetarty. wymieniłem. jedyne co się zmieniło to to że nie odcina mocy przy ok. 120-140km/h. w zakresie obrotów od 0 do 2000 muł jak był tak jest.


Przeciez chlopaki juz pisali ze sprezarka zaczyna sie krecic dopiero od 2000obr/min.

Pozatym masz duza bude bo w Avancie i 90PS wiec nie ma co liczyc na sportowe osiagi.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 19:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
666 napisał(a):

Przeciez chlopaki juz pisali ze sprezarka zaczyna sie krecic dopiero od 2000obr/min.

Pozatym masz duza bude bo w Avancie i 90PS wiec nie ma co liczyc na sportowe osiagi.


może i tak. ale przecież Octawia po pierwsze też sporych gabarytów, a i mam wrażenie że sprężarka kręcie od początku. Czyżby zaważały tu inne rozwiązania techniczne.
Czy wstawienie chipa poprawi osiągi w zakresie poniżej 2000 obr. ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 20:06:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Deny napisał(a):
666 napisał(a):

Przeciez chlopaki juz pisali ze sprezarka zaczyna sie krecic dopiero od 2000obr/min.

Pozatym masz duza bude bo w Avancie i 90PS wiec nie ma co liczyc na sportowe osiagi.


może i tak. ale przecież Octawia po pierwsze też sporych gabarytów, a i mam wrażenie że sprężarka kręcie od początku. Czyżby zaważały tu inne rozwiązania techniczne.
Czy wstawienie chipa poprawi osiągi w zakresie poniżej 2000 obr. ?


Sam napisales ze Octavia z roku 2002 a wiec w serii ma 210 niutkow i to przy plaskim przebiegu. Silnik starszej generacji 1Z ma 202Nm i całkiem inna charakterystyke przebiegu tego momentu. Pozatym masa byc moze porownywalna przy lepszych parametrach Skody jest na niekorzysc 80.

Jak chcesz to mozemy zrobic male porownanie w niedziele. Kolega ma w klubie Octavie 1.9 tdi 90ps z 2003roku i jak ci powiem ze ma 10 sek do 100 to nie uwierzysz.

Zobacz co robi z moim A4:

http://tcs.mystat.net/filmy/Spoty_wrzesien_2004.mpg

[zapisz element docelowy jako - troche sporo zajmuje ale jest tam bezposrednie porownanie 1.6 100ps kontra tdi 90ps]

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 20:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
666 napisał(a):
(...)

Jak chcesz to mozemy zrobic male porownanie w niedziele. Kolega ma w klubie Octavie 1.9 tdi 90ps z 2003roku i jak ci powiem ze ma 10 sek do 100 to nie uwierzysz.

Zobacz co robi z moim A4:

http://tcs.mystat.net/filmy/Spoty_wrzesien_2004.mpg

[zapisz element docelowy jako - troche sporo zajmuje ale jest tam bezposrednie porownanie 1.6 100ps kontra tdi 90ps]


nieźle. to dużo mi tłumaczy. Jednego tylko nie rozumiem. TDI 1Z w Audi max. moment obr. ma przy 1900 obr. To moje chyba do nich nie należy. Myslę że u mnie jest to przy ok. 2400-2600 obr. A co z tym chipem ? pomoże w niższym azakresie obrotów ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 23:02:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
porownywanie samochodow z tego samego koncerny ale rozniacych sie rozwiazaniami technicznymi o 10 lat moim skromnym zdaniem nie ma sensu. Jakby te samochody jezdzily tak samo to oznaczaloby, ze nie ma rozwoju w motoryzacji :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 00:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Dzisiaj specjalnie sie przejechalem na malym odcinku sprawdzic kiedy dziala Sprezarka.. no i wyszlo mi ze nawet na 1500 ja slysze..., tzn sprobowalem tak ze na 3 biegu okolo 50 km/h i z 1600 obrotow i bylo slychac te swistanie... , powiem ze autko mi chodzi bardzo dobrze tzn ma kopa itd silnik chodzi stabilnie i na zimnym i po nagrzaniu z 100 - 140 na 4 biegu ladnie przyspiesza itd...

Wiec mam sie bac o Sprezarke? Czym to sie objawi jak bedzie juz lekko do wymiany? Auto jest 1998 Avant A4 TDi 110km i 1 wlasciciel... no ja drugi...

Pozdrawiam

P.S. Przejechane 134TKM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 16:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
eomaciu napisał(a):
Maridk napisał(a):
Tomin napisał(a):
Podejrzewam, ze odpiecie rzeplywki w tym przypadku powinno dac jakas roznice. Z przeplywka chyba jest jak z sonda lambda, jak spierdolona, to odpiac i powinno jechac dobrze.

Ciekawe stwierdzenie. Odpinałeś ?


u mnie objaw byl taki jak u kolegi, auto zmulone, brak osiagow, nie wkrecal sie na obroty do konca - VAG nie pokazywal zadnej awarii ani bledów, odczyty rowniez miescily sie w granicy...chlopaki z serwisu Boscha nie wiedzieli co jest grane...ze auto nie jezdzi tak jak powinno...

...a wiec odpieli w koncu przepływomierz...i auto zaczeło od razu chodzi jak żyleta...jednak poinformowali mnie ze taka jazda bez przepływomierza jest nie do przyjecia...a wiec trzabylo zamowic nowy...koszt 430 zł ....opłacalo sie wymienic ...bo teraz dopiero zobaczylem jak to auto chodzi...

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 08:02:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Tomin napisał(a):
do eomaciu...
facet ja wiem ze sie znasz, ale na serio jezdzilem autem bez przeplywki, moze dlatego ze koreainiec i benzyna.
a to "wariat" to sobie wsadz wiesz gdzie.... miedzy bajki


wariacka była wypowiedź :P

a nie mówimy tu o koreańcu zwłaszcza w benzynie tylko o silniku 1Z

i nie pisałem że nie mozna jeździć bez przepływki... czytaj

Deny napisał(a):
w zakresie obrotów od 0 do 2000 muł jak był tak jest.


a jak ma niby być? dopóki się turbo nie rozpędzi to będzie muł...
zresztą to zależy od oczekiwań... mnie kiedyś bez czipa tez było dobrze...

Deny napisał(a):
Czy wstawienie chipa poprawi osiągi w zakresie poniżej 2000 obr. ?


odrobinkę ale po co poprawiac charakterystykę ponięzj 2000?
chcesz zamęczyć ten silnik?

666 napisał(a):


Jak chcesz to mozemy zrobic male porownanie w niedziele. Kolega ma w klubie Octavie 1.9 tdi 90ps z 2003roku i jak ci powiem ze ma 10 sek do 100 to nie uwierzysz.



był na hamowni? skąd wiadomo że ma 90PS? przy tym przyspieszeniu
w/g mnie to nie jest mozliwe...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 16:17:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
eomaciu napisał(a):

666 napisał(a):
Jak chcesz to mozemy zrobic male porownanie w niedziele. Kolega ma w klubie Octavie 1.9 tdi 90ps z 2003roku i jak ci powiem ze ma 10 sek do 100 to nie uwierzysz.



był na hamowni? skąd wiadomo że ma 90PS? przy tym przyspieszeniu
w/g mnie to nie jest mozliwe...


Mierzone g-techem pare razy,

Auto rocznik 2003 dobrze dotarte i eksploatowane silnik 90ps tdi
przebieg 20tkm

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 16:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
666 napisał(a):
eomaciu napisał(a):

666 napisał(a):
Jak chcesz to mozemy zrobic male porownanie w niedziele. Kolega ma w klubie Octavie 1.9 tdi 90ps z 2003roku i jak ci powiem ze ma 10 sek do 100 to nie uwierzysz.



był na hamowni? skąd wiadomo że ma 90PS? przy tym przyspieszeniu
w/g mnie to nie jest mozliwe...


Mierzone g-techem pare razy,

Auto rocznik 2003 dobrze dotarte i eksploatowane silnik 90ps tdi
przebieg 20tkm


czasów nie kwestionuję tylko moc... w/g mnie ma wiecej niz 90...
a takie rzeczy sie zdarzają...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 17:34:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
gratisy... :D

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 17:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
eomaciu napisał(a):
a jak ma niby być? dopóki się turbo nie rozpędzi to będzie muł...
zresztą to zależy od oczekiwań... mnie kiedyś bez czipa tez było dobrze...

(...) po co poprawiac charakterystykę ponięzj 2000?
chcesz zamęczyć ten silnik?



powiedz mi jedno. Czy Golf 1.9 TDI z 94 r. nie chipowany, w aspekcie przyspieszania, zrywności, wkręcania się na obroty, powinien mniej więcej jeździć tak samo ? Oczywiście waga jest inna ale takiej drastycznej różnicy być nie powinno :-(

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 07:51:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
666 napisał(a):
gratisy... :D


dlatego mówiłem weźcie go na hamownię... :D

Deny: a ile waży taki golf?
może być lżejszy o 100-200 kg a to sporo...
ile podaje producent do 100ki?

i przede wszystkim nie możesz zakładać że taki 1Z w B4 po 10 i więcej
latach ma nadal te 90PS... u mnie było 79 :/

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: