.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2025 10:00:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z pracą na paliwie. Proszę o pomoc!!
PostNapisane: 18.paź.2004 00:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2004 23:51:34
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
Mam ogromny problem: Jak jest zimny silnik auto normalnie mi chodzi na paliwie nawet na szybkim naciśnięciu na pedał gazu, jednak w miarę nagrzewania się silnika zaczyna mi przerywac na paliwie (tj szarpie im mocniej naciskam na pedał gazu) i im cieplejszy silnik tym jest gorzej. Ostatnio jeżdżąc na wyskokich obrotach przez kawałek czasu (oprócz tego że mi sie olej zagotowal az zapalila sie kontrolka oleju i zawory klekotaly jak głupie przez pare minut-efekt używania ręcznego)przełączyłem z gazu na paliwo to wogóle nie chcial wchodzic w obroty tylko gasł. Dodaje ze to tylko na paliwie na LPG jest ok. Myśle że to może być czujnik temp. który żle podaje informacje i żle jest obliczona mieszanka (nie mam sondy Lambdy-wycięta). Nie jest przyjemną rzeczą jeżeli naszym Autkom coś dolega dlatego proszę o pomoc!!

_________________
AUDI RULEZZZ... !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 00:07:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pewnie staneły wtryski albo przepływomież klęknoł. Wlej preparat do czyszczenia wtrysków podobno pomaga. A i powiedz co to za auto????

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 00:13:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
dziwna sprawa nie masz sondy L ? jak dawno ją wyciołeś ??
pozbawiłeś silnik dość istotnego elementu , do tego jeżeli poleciał ci inny czujnik to już wogóle nie najeżdzisz :/

czujnik temperatury rozruchowy równiez wpływa na dawke paliwa.

ale żeby zagotować olej to musiałbyś naprawde zdrowo zap#$%% > to co sie działo z głowicą :/

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 00:34:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
rzeznik z Ciebie jak zapalila Ci sie kontrolka oleju ... ona nie jest od przegrzania a od braku cisnienia ....przyczyna braku cisnienia bylo prawdopodobnie maly stan oleju a poza tym jezeli chodzi o prace na benzynie to sprawdz przede wszystkim czujnik temperatury , ten 2 stykowy na kroccu wodnym przy glowicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 11:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2004 23:51:34
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
Audi 80 z 91r. 1.8 na jednopunktowym wtrysku. Na schowku jest coś takiego jak: Sport Edition więc silnik troszke wzmocniony o kilka moze kilkanaście koni (przyznam sie ze nie wiem dokładnie o ile). A co do jazdy no to fakt ze lubie cisnać ale nie napalam się na szybkość a raczej na technike stad ten reczny. Szkoda mi bryki do takiej jazdy ale nauka wymaga poświęceń. W przyszłości myśle o podrasowanej A4 z jakimś mocnym silnikiem. A tymczasem w obecnej Audiczce do takiej jazdy musze troszke wzmocnić pojazd. Narazie zaczne od likwidacji problemy z paliwem. Dziękuje za obecne porady. Zaczne chyba od czujnika temp. bo tez o tym myslalem. Co do sądy to już tak było jak kupiłem samochód. Aha apropos tego preparatu do wtrysków to mam go wlanego ale nie czuje różnicy a juz troche na nim jeżdże. Dzięki i Pozdro ...

_________________
AUDI RULEZZZ... !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 12:14:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Rozbierz dolot i zobacz, czy nie masz w nim benzyny. W moim 1.6 (tyle że gaźnik elektroniczny) padła membrana w pompce paliwa i waha lała sie strumieniami do skrzyni korbowej, i odmami waliło do dolotu. Efekt taki, że na PB nie jechał. Na LPG jakoś sie toczył, ale temperatura silnika rosła niesamowicie, zawory zaczeły klekotać, bo olej z benzyna sie wymieszał. Kontrolka cisnienia oleju sie zapaliła i zaczęła brzęczeć. Autko natychmiast zgasiłem, wymieniłem pompe, olej i filtry i znów ładnie smiga.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: