.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 17:37:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 07:40:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czadowo :D ... a zapach na lusterko do tych swiec dostaniesz gratis ? :diabel:

p.s.
ciekawa teoria z tym oporem zwlaszcza przy napieciu rzedu 15 kV :D ... predzej bym powiedzial ze zanieczyszczenie gazem powoduje zmnijeszenie opornosci ale tak czy inaczej ma to marginalne , praktycznie niezauwazzalne znaczenie przy tym napieciu i tej odleglosci ... jak bedziesz kiedys odwazny to zobacz jak daleko iskra potrafi przeskoczyc .... :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 07:49:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Tez mysle, ze z tymi swiecami to mit.
Wazne, zeby byly sprawne, bez przebic.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 08:21:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Moim zdaniem jedyne co warto zmienic w swiecach po wstawieniu instalacji gazowej to ich zdolnosc do odprowadzania ciepla do glowicy (to chyba nazywa sie cieplota). Proponuje wstawic swieczki o jeden stopien "zimniejsze" (czyt. lepiej odprowadzajace cieplo) z tego powodu, ze gaz spala sie w wyzszej temperaturze niz benzyna.

Z tego co pamietam to w ngk swieczki zimniejsze mają wyzszy numer (czyli te z numerem 7, sa zimniejsze niz 6) http://www.ngk.com/characteristicImages/6.jpg , natomiast bosch ma chyba dokladnie odwrotnie.

proponuje poczytać : http://www.ngk.com/charglossary.asp?kw=Heat+range

i wogole cale www.ngk.com jest tam wiele uzytecznych inf.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 07:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
mialem na mysli to co mowi mnemon

oczywiste jest ze jak zmniejszysz odleglosc to iskra bedzie latwiej przeskakiwac a ja pytam tylko o to czy to moze cos poprawic, jakbym iwedzial wszystko i mial swoje teorie to bym nie pytal panie hans, to ze ktos cos produkuje to nie znaczy ze jest to najlepsze rozwiazanie

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2004 00:15:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D .... to powiem Ci tylko tyle ze przy napieciu 15kV czy wiecej odleglosc rzedu 1mm nie robi zadnej roznicy ... czy bedzie to 3 mm czy 0,5 mm to iskra bedzie taka sama ... a w swiecy niekoniecznie chodzi o moc iskry tylko o rozchodzenie sie luku elektryczego ale widze ze zamiast poczytac i cos pisac to wiekszosc z Was najpierw pisze a pozniej czyta ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: