.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:31:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 15:01:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
A jeszcze zapomniale:
Do plyny mi raczej nie dmucha
A jezeli chodzi o olej to znajdowalem go troche w rurce od filtra powietrza (laczacej filtr i wtrysk) pocilo sie na rurce zwrotnej do misy olejowej ale to juz od dluzszego czasu.....

Co to znaczy ze zawor sie zawiesil ???

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 09:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
nie ma tak ze zawiesil sie bo niby jakim cudem no chyba ze sprezyny by pekly obydwie. jesliby sie niedomykal dobrze to jedna z nich mogla by tylko pojsc. a tak to mozliwe ze pierscionek pekl i cisnienie rowne 0 jak przerysowal solidnie gladz tulei .znam taki przypadek jak rozbieralismy na warsztacie escorta bo nie mial cisnienia na cylindrze jednym po zdjeciu glowicy sie okazalo ze przez pierscionek tak zostala galdz zarysowana masakrycznie ze nie dziw ze wogole nie mial cisnienia. a byl tez i przypadek w celice ze zawory byly powypalane ale to z tego powodu ze olej wpierniczala hamsko i nad tlok sie takie ilosci dostawaly ze powodowaly lepsza kompresje i temp normalnie ze wzorsla na tyle ze powypalala obydwa zawory.

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 15:22:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
no tos mnie pocieszyl...
ciezkie zycie

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2004 00:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
niestety takie zycie czlowieku nic na to nie proardzisz :((((((((

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2004 01:00:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
wypalony zawór na 90% u ojca niedawno było to samo nierówno pracował i poszarpywał tak leciutko momentami , elektryka przegrzebana i nic ,kompresja i okazało sie że na jednym cylindrze KIcha ...Jeśli masz założony gaz to napewno zawór:) lub przeszlifować trzeba będzie głowice jeśli sie da .nieduze koszta ale troszke trzeba sie nakręciić :/

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 22:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
sorry że wygrzebuje stary temat ale zabrałem sie w końcu za rozbiórke głowicy i tak:
1. zawór jest szczelny i normalnie sie zamyka i otwiera.
2.cylinder jest gładki jak pupcia niemowlaka- czy możliwe że to pierścienie?
3.głowica jest prosta na 100%
4.tłok jest cały, nie ma żadnej ryski(nic nie widać gołym okiem.
5.uszcelka raczej nie wskazuje że to ona poszła.

aha no i w sumie mam 2 pytania:
czy moga to być jednak pierścienie choć nie widać śladu na cylindrze lub tłok choc na nim też nie ma śladu.
przypomne jeszcze że auto chodziło jak skoda 105-tka

mam jednak wielką nadzieje że to po prostu uszczelka i że złoże i wszystko bedzie git.

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:07:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
napisz ponownie gdy już rozwiążesz problem lub gdy zauwazysz coś nowego/niesprawnego
powodzenia

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:18:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
no własnie wszystko wygląda na sprawne. dziwny przypadek, tak czy owak składam głowice i jak to nie uszczelka to wyciągne tłok, tylko nie wiem czy to mozliwe zeby poszły pierścionki jak ściana cylindra jest gładziutka. co o tym myślicie?

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:49:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
jak stwierdziles ze zawor jest szczelny i glowica prosta?

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 14:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
wziołem głowice do mechaniora,pomierzyli i powiedzieli że równa a na zawór nalałem kubek nafty poczkałem i ani kropelki.

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Swieca może paść bez powodu. Kiedyś kupiłem 4 świece - 2 od razu nowe były do zwrotu. Ostatnio padła mi na pierwszym garze. Zrobiłem raptem 5000 km i co? Pozostało wymienić... Mówię o świecach Bosch... :/

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:05:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Widziałem przypadek, że tłok wyglądał na idealny, ale do czasu aż się go nie wyjęło... więc nie skreślaj tak tłoka od razu... a uszczelka miała jakąś wielką dziurę?? Bo jeśli nie to było by ciutke kompresji, ale nie zero...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 18:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
no właśnie uszczelka nie miała żadnej dziury, a na tłok patrzylismy z kumplem z pół godziny i nic nie widać.

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 19:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 16:15:12
Posty: 33
Lokalizacja: Sosnowiec - Kraków
...jeszcze zapomnialem o jednej rzeczy:
Pytanie:
tlok sie wyjmuje gora czy dolem ??
Czy da sie wogole dolem (bez dematarzu walu korbowego)
... :524:

_________________
<b>Zydor AUDI</b> 100 c4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 21:45:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jak ściagniesz miskę olejową i odkręcisz stopkę korbowodu to tłok wyciągniesz górą. Nie wiem, czy da radę wyciągnąć go dołem bez demontowania wału.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: