Czołem audimaniacy!
Jestem sebolec i od niedzieli pomykam audi 80 z 1994 roku. To moje pierwsze audi, wcześniej miałem nissana, ale niestety pewna pani tramwajarka nie zauważyła stojącego w korku samochodu i trochę go zniszczyła. Na szczęście mojej winy w tym nie było, więc zamiast kosztownego remontu jest nowe autko
Moje audi przyjechało z Niemiec, licznik ma skorygowany przez handlarza, więc dokładnego przebiegu nawet nie znam

Ogólnie stan autka jest dobry, parę rzeczy trzeba jednak poprawić. Przednie zawieszenie lekko postukuje, zapewne dobrze będzie wymienić jakieś gumki, itd. Wczoraj coś donośnie stukało w prawym przednim kole, ale już przestało, jednak oznacza to, że trzeba się zainteresować stanem piasty, łożysk, przegubu. W sumie to jeszcze nie podświetla mi się zegar (kto wie jak dostać się do licznika i jaką żaróweczkę tam wsadzić?), a obroty silnika na jałowym biegu są jakby kapkę za niskie jak na mój gust (w/g obrotomierza 800 obr./min). Na zimnym silniku natomiast słychać coś jakby pracę zaworów czy czegoś tam - nie wiem bo się nie znam.
Ogólnie autko super, silnik 1984cm3 85kW, klima, elektryka, 2 poduszki, abs, oryginalne felgi audi (dziesięcioramienne), lakierek granatowy metalic (stan na 4+, kilka odprysków, poza tym git), wnętrze zadbane.
Oglólnie zapytałbym na co zwrócić jeszcze uwagę, co ewentualnie dłubnąć w pierwszej kolejności? Ma ktoś może intrukcję po Polsku i mógłby zeskanować?
I jeszcze na koniec garść ptań:
1) ile oleju wchodzi do silnika?
2) przebieg pewnie ok. 200.000km, planuję zalać mobilem 15w40, albo castrolem 15w40, oczywiście mineralny, czy taki olej będzie ok?
3) co z olejem w skrzyni, ile wchodzi i czym radzicie ją zalać?
4) co ile wymieniamy rozrząd i ile to mniej więcej kosztuje?
5) polećcie dobry warsztat we wrocławiu, który nie popsuje bardziej mojej audioli
Jak mi się jeszcze coś doprzypomni-uświadomi, to będę pytał, wtedy już może na właściwych ku temu forach, a nie na newbie
