.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 14:14:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bierze olej??? :(
PostNapisane: 01.lis.2004 10:02:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Mam problem ze swoja niunia bo nie dawno wymieniałem olej i zauważyłem że po przejechaniu ok. 4 tys. km poziom jest ponizej minimum :!: .Nie wydaje mni sie żeby to było normalne zjawisko :( .Czy ktoś moze mi powiedziec co jest :?: A może ktoś miał cos podobnego :?: Z góry dzienx ;)

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2004 10:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Może masz pozapychane odmy silnika , ja w v8(olejożernym z naturu) zmieniłem wszystkie odmy na nowe i zużycie oleju znacznie sie zmniejszyło.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2004 10:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
musisz zaobserwować jak, czy i kiedy ci kopci a potem to już Zuru ci napisze co i jak. W każdym razie pierwsze co do wymiany to uszczelniacze ale na tym może się nie skończyć..

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2004 12:15:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2004 00:50:46
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Przyczyn zwiekszonego zuzycia oleju mozesz miec sporo. POdstawowa sprawa to to na jakim oleju wczesniej jezdziles i jakim olejem zalales niunie po wymianie. Jesli wczesniej jezdziles na mineralnym albo nie wiesz na czym niunia jezdzila i zalales go np. rozreklamowanym syntetykiem to mozliwe ze dobrej jakosci syntetyk wyplukal zanieczyszczenia z silnika, rozszczelnil go troszke i stad zwiekszone zuzycie oleju. Moze byc tez bardzo prozaiczna przyczyna jaka byl niedokladny pomiar poziomu oleju po wymianie (moze autko nie stalo na plaskiej powierzchi). Jesli po przejechaniu 4kkm poziom rzeczywiscie spadl ponizej min. to masz powod do niepokoju, bo zuzycie oleju na poziomie ok. litra na 4kkm moze byc stresujace, choc instrukcja obslugi podaje ze gorna granica normy zuzycia oleju dla silnika audi jest 1,5l na 1000km, ale cos takiego wlozmy miedzy bajki bo to przeciez nie dwosow...
Generalnie sprawdz spod silnika czy czasem nie pojawil sie jakis niespodziewany wyciek powodujacy obnizenie poziomu oleju na miarce.

_________________
Audi 90 2,3 NG 1988r.
Wersja U.S.A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2004 13:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
a czy masz gaz w niuni bo zaobserwowałem ze na gazie silniczek potrafi brac olej :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2004 14:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Nie mam gazu i narazie niezkładam :):

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 14:38:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dobra, ale napisz czy kopci i jesli tak to kiedy kopci.
ZRob se testa pierscionkow :)
jedziesz 80 na 5, wrzucasz 4 i zwalniasz silnikiem do 60 i delikatnie utrzymujesz ta predkosc. Mozesz zjechac do 40 km/h i trojki po jakims czasie. Patrz co leci z rury i ile tego leci (czy jest blekitny dymek).
Popros kogos, zeby jechal za Toba i lookal. Zaobserwuj odme, odlacz przewodu z obu stron i zobacz jak wygladaja ich koncowki podlaczone do glowic.
Aha...w 2.8 jest naprawde minimalna roznica pomiedzy max a min. Miarka jest bardzo czula - wiec bez paniki. W glowicach zostaje sporo oleju, zatem silnik powinien byc cieply i odstany z 10 min zanim sprawdzisz olej.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: