|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12032 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12032 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||




. Wtedy następuje szereg zjawisk (ale jedynie gdy temp silnika powyzej 60st, i sterownik nie znalazł zadnych błędów typu: uszk. lambda, czujniki stuków itp itd) . Robi sie overboost na 15 sekund (w MC cisnienie dobija do 1,4bar w srednim zakresie obrotow, zamiast 1,1-1,2 ) , wzbogaca sie delikatnie dawka paliwa zeby nie przygrzac wydechu i zeby miec lepszego kopa, i chyba zaplon sie przyspiesza delikatnie* .
i "nie zwracać" na nie uwagi, tak mi sie wydaje.