.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2025 14:19:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 09:51:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Jak ty te biegi zmieniasz?? :galy:

Jakas specjalna technika?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 10:49:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
pilachgt napisał(a):
Ty a gdzie ty tak smigasz ze z otwartym szyberem smigasz?? Bo u mnie za przeproszeniem piź..i.
Pozdro


komentujesz post z 09.Paź.2004 :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 11:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
Wszyscy chwala 3 w audi a ja mialem z nia nie zaciekawe wspomnienia.
2x tir na drodze od słomczyna do grujca z przeciwka maluch jakies 800m moze wieceji przy 3,5tys obrotow przestala ciagnac a na zmine zabardzo nie bylo czasu :(
Jescze gosc z malucha spekal i przychamowal ostro co spowodowalo ze go na srodek drogi sciagnelo :(
Dobrze ze gosc z tir byl przytomny i przychamowal widzac sytuacje.
Nie bylo ciekawie pisk w sa ochodzie :P
Jak niektorzy wiedza woze sie teraz automatem , bylem przeciwko puki nie kupilem.
To jest bezstresowa jazda wszystko zalezy od tego jak gaz wcisne jak doknca to zmienia dopiero na czerwonym jak leciutko to juz przy 1500.
No i z pod swiatel to ciezko bedzie mnie zlapac jakas seryjnym manualem.

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 12:36:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
eomaciu napisał(a):
pilachgt napisał(a):
Ty a gdzie ty tak smigasz ze z otwartym szyberem smigasz?? Bo u mnie za przeproszeniem piź..i.
Pozdro


komentujesz post z 09.Paź.2004 :D
:D :D :D

No to w takim razie jestem bystry jak woda w klozecie, jak to jedna pani blondynka z fajnymi walorami powiedziala kiedys. :D :D Nie spojrzałem na date.
Przepraszam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 16:30:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Norbik napisał(a):
Wszyscy chwala 3 w audi a ja mialem z nia nie zaciekawe wspomnienia.
2x tir na drodze od słomczyna do grujca z przeciwka maluch jakies 800m moze wieceji przy 3,5tys obrotow przestala ciagnac .


Komentowana byla 3 w 5 cyl. Wiadomo , ze diesla sie nie ciagnie wysoko bo on nie jest do tego stwozony.
Stad pewnie ta roznica :)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 17:53:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Ja dodam ze jak to byl Mercedes 2.0 Diesel bez Turbo na dodatek to sie nie dziwie ze wymiekl. Ten silnik to jest na oszczedzanie nastawiony a nie na sciganie sie. Zalezy jaki to byl model Merca, stary czy ktorys z tych najnowszych :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI RULEZZZ POKONALO MERCA
PostNapisane: 10.gru.2004 18:24:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
juziooo napisał(a):
(kompersor 200 D raczej z okolo 2kr)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 18:28:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

wybaczcie ze wyraze swoje rozaczorawnie postepowaniem innych w tym poscie ale jak, ktos nie czyta wszystko co jest napisane w temacie to sorry ale pozniej sa glupie posty
merc 200 cdi to raczej nie zaden stary
chyba bym nie starowal do zwyklego diesla nawet jak by mial 300 D bez trubo to nie zabawa

dodam tylko ze ostatnio bylem na spocie w miescie i kolesie scigali sie pozniej ja tez jako ze nie mam doswiadczenie rajdowego to pokazlali mi kilka mykow

do 100 km na h technika ruszania i zmiant biegow na stoperze
dala okolo 1 sek przewagi na korzysc kolesi ktorzy juz smigali w rajdach
oczywiscie mirzelismy moim polo i wyszlo jakies 9 sek a mi 10,3 sek wiec roznica jest duza

ja teranuje caly czas w miescie :P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 22:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Leo ładny czasik :peace:
Ja dziś jakąś Primere SR20DE (150km) ustawiłem w szeregu, kurcze ciężko znaleźć chętnego na ściganko jak się ma 2.8 pod machą :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2004 23:03:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nooo ... to fakt , ostatnio w Wawie nawet Bullitt nie mogl mi odejsc :D ... pozniej uciekl gdzies w bok bo juz pewnie dlugo by nie pociagnal :diabel:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 00:29:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Coś czuje, że ja muszę się ruszyć i zacząć dłubać bo te 16,9 wcale mnie niepociesza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 00:59:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
16,9 ET czy RT+ET ? ... ja mialem najlepszy czas w czolgu 16.767 ET ale od kiedy mam krotsza skrzynie mam wrazenie ze auto dostalo kopa w dupsko :D ...tyle ze jak wyprzedalem ostatnio jakiegos cymbala ktory sie chcial scigac to z przerazeniem spojzalem na obrotomierz i juz mi sie obroty konczyly a ja dopiero 200 jechalem :galy:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 11:02:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
16.9 ET, nic płynie ze stanów biała butla, myśle że 2.8 wytrzyma +75 na wyścigi :diabel: Hans od czego ta skrzynia ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 11:09:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
od 2.3 ...naprawde fajne uczucie :) ...ale jak sie chce jechac w trase ze stala predkoscia kolo 140-160 to troche juz silnik wyje bo obroty sa od 4000 do 4600 wczesniej mialem 3600-4000 takze jedyne co chcialbym w tej skrzni zmienic to 5ty bieg a ze AXN i CAB sa blizniaczo podobne , jedynie roznia sie trybami to taka wymiana bedzie jak najbardziej wykonalna i wcale nie bedzie trzeba calej skrzyni rozkrecac , jedynie 2 ostatnie segmenty, torsena i kolejny segment gdzie jest wsteczny i wlasnie 5ty bieg a cala zabawa z kuleczkami i zapadkami zaczyna sie dopiero przy rozebraniu kolejnego segmentu gdzie sa wszystkie wybieraki i pierwsze 4 biegi


albo .... zalozyc skrzynie 6tke :D ... zaraz sprawdze co z tego by wyszlo :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 15:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Macior napisał(a):
16.9 ET, nic płynie ze stanów biała butla, myśle że 2.8 wytrzyma +75 na wyścigi :diabel: Hans od czego ta skrzynia ???


Macior, butla czego? LPG ? :D
Do 2.8 polecam skrzynię 6 z S2 :) Ale to trzeba też torsena wymieniać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 16:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Już myslałem nad swapikiem gratów z S2, niestety 15tysi trzeba mieć w kieszeni żeby zrobić to porządnie i cieszyć się seryjnymi 200paroma konikami, za taką gotówke wole zaturbić 2.8 tylko ciągle słysze, że wał korbowy poddaje się przy 300km :/ Co do butli to LPG nieuznaje wole N20, już nawet na Cargo leży tylko myusze się teraz męczyć z tymi papierkami celnymi :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2004 23:47:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
aaa no wlasnie ... ja ten moj czasik wykrecilem z butla LPG :D ... fakt ze jechalem na benzynie ale butla byla w bagazniku ... pojechalem wtedy tak dla frajdy bo nawet nie wypakowalem nic z auta , sprzeglo mi sie slizgalo wiec nie strzelalem z wiecej niz 3000 i udalo sie :)

a co d skrzyni to nic nie przerabiajac mozna zalozyc skrzynie od S4 , tyle ze wal od S4 tez wtedy trzeba zalozyc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 00:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
...a powiedz mi jak jest z montażem 2.7bt z S4 pod skrzynie z 2.8 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 01:00:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystko pasuje i na Twoim miejscu nie babralbym sie w uturbianie 2.8 ani zakladanie 2.2T tylko wlasnei 2.7 BiT ... chociaz miedzy 2.2T a 2.7Bit duzej roznicy w ilosci prac by nie bylo ... tak sie zastanawialem zeby do siebie wcisnac 2.7 ;) ...w koncu limuzyna nie moze porykiwac jak rajdowka to lepiej miec fałkę :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 01:15:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Czyli mówisz operacja plug and play z mechanicznego punktu widzenia, łapy pasują ???, powiedz mi jeszcze gdzie dostane taki silnik z kompem może być nawet bez turbin :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: