.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 15:31:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
a jakie cisnienie otwarcia mają te z 1Z i AFNa?

wstawiasz turbawke z żaluzjami?
masz kompa 16bit?


300 Atm AFN a ciut mniej 1Z`etowskie (chyba 270 czy cos takiego).
Turbawka bez żaluzji, mówię o standardowej. Podmieniasz i śmigasz,
kwestia przespawania dolotu i małego rezanka :P


to może nie powinien palic wiecej bo bedzie sie otwierac pozniej i wczesniej
zamykac a przyrosty mogą sie brać z dokładniejszego rozpylania paliwka... co Wy na to?

ta turbinka to czym sie rozni (wymiary) od naszej?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
ciśnienie nominalne w 1Z do 06.92r - 246...254 od 07.92r 190...200 a minimalne do 06.92r 200 a od 07.92r 170 oczywiście barów :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:40:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zbyszek napisał(a):
ciśnienie nominalne w 1Z do 06.92r - 246...254 od 07.92r 190...200 a minimalne do 06.92r 200 a od 07.92r 170 oczywiście barów :)


Racja, moja wina ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:41:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
a jakie cisnienie otwarcia mają te z 1Z i AFNa?

wstawiasz turbawke z żaluzjami?
masz kompa 16bit?


300 Atm AFN a ciut mniej 1Z`etowskie (chyba 270 czy cos takiego).
Turbawka bez żaluzji, mówię o standardowej. Podmieniasz i śmigasz,
kwestia przespawania dolotu i małego rezanka :P


to może nie powinien palic wiecej bo bedzie sie otwierac pozniej i wczesniej
zamykac a przyrosty mogą sie brać z dokładniejszego rozpylania paliwka... co Wy na to?

ta turbinka to czym sie rozni (wymiary) od naszej?


Wiem że więcej pompuje :D , musze odkopać zdjęcia , na nich widać co trzeba zrezać.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Już chyba wiem, co jest grane.. - wtryski paliwa
PostNapisane: 15.gru.2004 23:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2004 00:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
byłem dzisiaj w Masters Tuning u pana Staszewskiego i po komputerowym badaniu silnika okazało się, że moja maszyna Audi 80 1.9 TDI 1Z ma przyspieszenie na poziomie Cinquecento.. :(

Do wymiany są 4 wtryski paliwa; możliwe też, że pasek rozrządu i ten cholerny intercooler, ale tego gość nie sprawdził;

Jeśli o te wtryski chodzi, to wymiana oryginalnych cześci i robocizna kosztuje tam 2000 zł :zly: Zajebiście drogo, zważywszy, że już włożyłem w ten samochód prawie 3 tysiące :<
Gość odradził mi kupowanie części nieoryginalnych, bo można się łątwo naciąć;
Ale może macie w tym temacie jakieś doświadczenia i moglibyście poradzić, jak zrobić/kupić to taniej?

Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 23:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
gumlao: Jesetm w stanie załatwić Ci tańszą usługę. Odezwij się na Priva.
Na dole taki guziczek i sobie na spoojnie pogadamy.

Basket: a od kiedy to w seryjnym AFN`ie jest sprężarka bez zmiennych
geometrii :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 23:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
współczuję :( Możesz pomyśleć o używkach ale to ryzyko ,że trafisz na nieuczciwego lub bardzo , bardzo używane. Ktoś kiedyś coś mówił o regenerowanych ale nie znam adresu żadnej firmy to by była wtedy jakaś gwarancja chociaż na czas uskładania na nowe. Sama wymiana to sobie poradzisz bez problemu. Jeśli jest pasek do wymiany to myślę ,że i rolki i pompa wody też przy jednej robocie. To następny wydatek ;)
Mnie to spotkało w tym roku :D i nie tylko ta przykrość w wydatkach :galy: Mam nadzieję ,że Nowy Rok będzie lepszy - czego i Tobie życzę :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 00:26:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Basket: a od kiedy to w seryjnym AFN`ie jest sprężarka bez zmiennych
geometrii :?:


też się zdziwiłem ale czekam na zdjęcia i parametry

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 00:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Niedoczekasz sie idz spokojnie do łóżka :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: