.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 18:36:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: nierówno pracujący silnik i brak mocy- naprawione i zmiany
PostNapisane: 17.gru.2004 17:17:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
skarżyłam się już kilka dni temu
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=10879
a teraz ciąg dalszy .....
objawy opisane są spowodowane .... spaloną końcówke na pierwszym cylindrze i czeka mnie zdjęcie i rozebranie głowicy a że toV to zgodnie ze sztuką nalezy rozebrac 2 i zrobić rozrząd .
Powiedzcie że nie będzie tak źle ? bo się zapłacze

03-01-05 niżej w poście opis :)

EDIT: literówka


Ostatnio edytowano 07.sty.2005 14:02:25 przez Vanilla I, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 17:23:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
o jakiej spalonej koncowce piszesz ? chodzi o zawory czy o swiecie ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 17:31:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
zawór w pierwszym cylindrze , prawdopodobnie spalony
jeszcze zdejmą kolektor czy to coś nie tam ale wątpią w to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 20:02:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Podziękuj gaziarzom za takie zainstalowanie gazu! Wielkiego kopa w dupę im się nalezy, teraz już wiesz, dlaczego tak mało Ci paliła? Bo była uboga mieszanka, co skutkuje wysoką temp. spalania w cylindrze i dlatego upaliło zawór (ory). Wywal gaz albo załóż coś lepszego :|

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 20:06:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Spalony zawór :?: no to ładnie dajesz temu autku,
chyba raczej gniazdo zaworu . Przykro mi ale w parze z jednym może iść reszta w tej głowicy ale to nie jest regułą. Koszty oszacuje macher po obejrzeniu, tak to trudno będzie Ci pomóc. Rozrząd i zawory to troche skomplikowana sprawa.
Powowdzenia :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:46:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
taka mala moja dygresja - nie mozna bylo kontynuowac starego watku dalej?
byloby fajniej gdyby objawy i przyczyna dolegliwosci twojej niuni znalazly sie w tym samy watku.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 18:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
hmm może racja Bilu ale załżyłam nowy - można na mnie krzyczeć

decyzja zapadła że zmieniam gaz w styczniu ,pokazała się nowa polska gazowa z wtryskiem gazu , zobaczymy co powie macher jak rozkręci .
Czy istnieje możliwość zawieszenia zaworu - bo i taką opcję usłyszałam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 18:39:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
teoretyczniejest to mozliwe ale wolabym zeby sie upalil niz zawiesil bo jezeli zawor sie zatrze to zle swiadczy o glowicy i o reszcie silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 19:04:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
oj głowa mnie zaczyna boleć - mam ochotę wgryść się w szyje ex właściciela

A czy słyszał ktoś coś o polskiej instalacji 2 generacji ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 19:28:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Vanilla I napisał(a):
oj głowa mnie zaczyna boleć - mam ochotę wgryść się w szyje ex właściciela

A czy słyszał ktoś coś o polskiej instalacji 2 generacji ?

niestety ... najgorsza rzecza w samochodzie jest jego poprzedni wlasciciel..... :/
:galy: polska instalka 2 generacji ... pierwsze slysze.....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 20:49:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Vanilka - II gen. to taki sam (prawie) śmieć jak to co masz!!! Jeśli już to od III zacznij, a najlepiej IV - wtedy będziesz miała spokój... Nie zamieniaj siekierki na kijek!!

II od tej co masz różni się tylko kompem, który modyfikuje troszkę mieszankę gazową, ale dalej gaz jest podawany tak jak teraz, czyli strzały i ciągłe regulacje będą na porządku dziennym (wiem co mówię, bo widziałem jak to u Ciebie wygląda). Także jeśli chcesz zmienić gaz to IV gen. za 4500 PLN i będziesz zadowolona... no może nawet ciut taniej bo zbiornika przecież nie wymienisz... ale najlepiej doprowadź auto do kultury na benzynce (nawet zdemontuj gaz) a dopiero później bierz się za zmianę gazu... Nie rób tego odwrotnie bo nigdy nie będziesz wiedziała czy coś jest winą gazu czy silnika - ja już przez to przechodziłem i na dzień dzisiejszy właśnie tak bym postąpił - mniej nerwów i stresów a tak prawdę mówiąc kosztowało to będzie tak czy inaczej dużo.

Odpowiedz sobie jeszcze na pytanie jak długo chcesz jeździć niunią i czy poniesione nakłady zwrócą Ci się... to uważam bardzo istotne!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 23:55:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Vanilla, załóż IV generację, wtrysk sekwencyjny i nie słuchaj tych mechaników, rób to, co Ci radzimy, wielu przechodziło przez to co Ty, skorzystaj z doświadczenia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 09:06:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
miałam założyć w styczniu -lutym w warsztacie który polecił mi Grześ i tak zrobie . Czekam cierpliwie na werdykt mechanika co tam sie dzieje w środku .
Tylko jeszcze Grzesiu gdzie dokupić ta "puszkę" którą pokazywałeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 09:22:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Była na allegro... tylko pewnie jej już nie ma, jak znajdę to napiszę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:23:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
A jak to się fachowo nazywa ? bo moze bym zapytała mar.zag czy się gdzieś u niego nie poniewiera g:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:37:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To się nazywa TŁUMIK HAŁASU i ma numer 078 129 951 H no i do tego jeszcze taka gumowa uszelka, ale to już w ASO proponuję nabyć...

P.S. To moi gazownicy mówili o instalce II gen??? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... zawsze mówili, że IV będzie jeździć, I i II straszyć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:40:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
GrzesB napisał(a):
To się nazywa TŁUMIK HAŁASU i ma numer 078 129 951 H no i do tego jeszcze taka gumowa uszelka, ale to już w ASO proponuję nabyć...

P.S. To moi gazownicy mówili o instalce II gen??? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... zawsze mówili, że IV będzie jeździć, I i II straszyć :)


nie Twoi g:D zobaczymy ale zaczyna mi się podobać opcja zrobienia go tylko na benzykę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 11:43:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
Vanilla I napisał(a):
zawór w pierwszym cylindrze , prawdopodobnie spalony
jeszcze zdejmą kolektor czy to coś nie tam ale wątpią w to


a więc jednak :| wywal ten gaz Vanilka i dokładnie jak Ci pisali pojeździj na benzynce zobaczysz jak jest, jak będzie dobrze i chcesz zaryzykować to możesz wpakować ale 4 generacje jakiejś dobrej firmy, gorsza to bardzo duże prawdopodobieństwo, że objawy powrócą i koszty też :):

tak w niektórych przpadkach właśnie wygląda oszczędna jazda na gazie :galy:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 12:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
ja i tak jeźdżę częściej na benzynie niż na gazie ( chyba że w dalszą trasę śmigam )
ale tak też jest jak idiota kupi audi i chce na nim oszczędzać - koledzy ja już decyzje podjełąm na 2 spocie że łąduje w niego kase i wyprowadzam na ludzi :) i zostaje u mnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 08:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
W piątek wyprowadziłam auto z warsztatu :) po długiej rozłace

Przyczyną nierówno pracującego silnika był pęknięty zawór na pierwszym garze.
W celu usinięcia usterki :
- zdjęto obie głowice o oddano do fachowców -( były w kiepskim stanie po 2 latach jazdy na gazie )
- naprawione prowadnice głowic by mniej kopcił
- zmieniono olej
- rozrządu nie trzeba było wymieniać
- gdy głowice się "leczyły" koledzy zmienili serwo , zregenerowali zaciski z tyłu

teraz przez najbliższe 1500 km - zakaz jazdy na gazie , żadnego ścigania , obroty do 3000 tylko :)
silnik pracuje cicho , żadnego stukania , walenia ,chodzi płynnie
całośc naprawy była bolesna finansowo ale nie tak jak się obawiałam
po obserwuje samochód jeszcze kilka dni bo na razie zrobiłam 100km
na pewno trzeba by jeszcze raz odpowietrzyć układ hamulcowy

najważniejsze że mam już samochód :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: