.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:15:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przeplywomierz w audi a3 1,9tdi 130ps
PostNapisane: 22.gru.2004 22:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2004 21:43:39
Posty: 3
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Mam male problem z w/w autkiem. Tzn po shamowaniu auta wykres byl pofalowany jak wielblad (samochod jechal mulowato i przerywal) - moc 77KM/198NM, wskazywalo to na przeplywomierz, po wymianie samego wkladu przeplywomierza i shamowaniu autka (napierw w trybie awaryjnym) wykres byl bardzo ladny ale niestety odcielo paliwo przy 3700rpm - moc 104KM/258NM. Po usunieciu bledow ktore byly spowodawane trybem awarynym,(nie wykryto zadnych innych bledow w samochodzie) nastopilo kolejne hamowanie... wykres znowu caly pofalowany, nie bylo problemu z odcieciem - moc 106KM/259NM. Dodam ze jest to na 102% silnik ASZ 1.9tdi PD 130KM. Auto nie dymi, zapala normalnie, ciagnie generalnie bardzo dobrze (przy wciskaniu gazu kiedy autko wyrywa czuc jakby sie chwilami przydlawial), choc nie jezdzilem innym a3 130KM.
Moje pytanie w sumie brzmi czy (bo z tego co slyszalem) czy do silnika 130KM PD sa rozne modele przeplywomierzy?? silnik ma oznaczenie ASZ i czy tylko pod takie oznaczenie sa przeplywomierze czy moze tak jak mi sie obilo p uszy sa np wersje AUZ, ASZ i jeszcze jakis A?Z.
I jesli sa rozne wersje to co moze sie stac jesli mam zalozony z innym oznaczeniem a nie ASZ??
Za wszelkie sugestie, porady, pomoc itp z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam wszystkich

_________________
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 00:56:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
tu znajdziesz nr czesci do poszczegolnych wersji silnikowych:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 25&cid=209

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 01:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
Witam

Do każdego silnika jest inna elektronika przepływomierza.
Musisz dobrać do swojego wg. numeru w etce albo etosie albo linku który Ci podał BILU

Pozdrawiam

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 12:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
warto zadzwonić do ASO i zapytać poprostu jak jest z tymi przepływomierzami :P

"lekki" ubytek mocy ze 130 na 106 :galy: to prawie 20% mniej niż powinno być :!!:

a może pomiar był błędnie zrobiony (źle wpisano jakieś przełożenia skrzyni albo jakieś inne parametry) słyszałem już o tym klka razy...

może trzeba przeczyścić przepustnice i zaadoptować ją VAG-iem

:peace:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: