.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:19:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dławienie sie silnika przy obrotach od 1500 do 1700
PostNapisane: 23.gru.2004 14:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
Hey mam problem wiem że to może być silniczek krokowy tzn zawór biegu jałowego, cholercia tylko nigdzie nie moge go dostać, nie wiem czy może są jakieś przedmuchy czy co?? może coś sie zabrudziło?? silniczek czyściłem WD40 no juz mnie trafia bo na benzynce nie moge sobie pojeździć został tylko ten nieszczęsny LPG, jak odłącze ten silniczek to wszystko wraca do normy tzn obroty nie skaczą bo tak utrzymują sie na benzynie w okolicach 1800 a na gazie w okolicach 2000 przy włączonym podpietym silniczku. Wie ktoś może gdzie taki silniczek dostać?? nie wiem czy to ważne ale podpinałem juz bardzo dużo tych silniczków ale od audi 80 B4 2.0 i to samo cały czas sie działo. Ten silniczek co go mam jest firmy VDO i niepamiętam dobrze numeru ale końcówka była napewno 133 155 juz mnie trafia dosłownie bo nie wiem co to może być, nie wiem juz naprawde prosze o pomoc :zly:

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 17:43:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Może być uszkodzony przepływomierz jezeli Ci kiedys strzelił.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 19:29:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
wiesz ja nie znam sie bardzo na tym no ale, jeżdże na odpiętym silniczku krokowym bo mniej więcej na benzynie obroty są równe ale dławi go jak mu szybko depne na gaz wsumie jak powoli naciskam to i tak jest ta luka pomiędzy 1500 a 1700 w której sie dławi a jak podepne silniczek krokowy to obroty na benzynie są między 1800 a 2000 ale wtedy go nie dławi no nie wiem naprawde juz co to może być a nie chce sie naciągnąć na niepotrzebne koszta bo z kasa krucho a to nie są tanie rzeczy pozdrawiam

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 19:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
wiesz ja nie znam sie bardzo na tym no ale, jeżdże na odpiętym silniczku krokowym bo mniej więcej na benzynie obroty są równe ale dławi go jak mu szybko depne na gaz wsumie jak powoli naciskam to i tak jest ta luka pomiędzy 1500 a 1700 w której sie dławi a jak podepne silniczek krokowy to obroty na benzynie są między 1800 a 2000 ale wtedy go nie dławi no nie wiem naprawde juz co to może być a nie chce sie naciągnąć na niepotrzebne koszta bo z kasa krucho a to nie są tanie rzeczy pozdrawiam

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 19:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
dlaczego te posty pojawiają mi sie podójnie?? wiecie może??

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 20:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
a wymieniales kiedys filtr paliwa.

wolne obroty to 1 a doplyw paliwa to 2

zawsze tez warto sprawdzic czujnik temperatury wody :)

ten przeplywomierz tez warto zobaczyc zwlaszcza ze masz LPG
a to jest killer dla tego sprzetu

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 20:53:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jeżeli to krótki gaz na śrubke to szkoda gadac a jezeli elektronika dopieta to w zasadzie trzy rzeczy chorują przepływomierz sonda lambda , i silniczek krokowy jeszcze może byś nieszczelny dolot powietrza zbadaj wymień chore i jeżdzij ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: