.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 09:42:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (4B2, AYM, A6 2,5 tdi, 114 kW, V6, ) wtrysk sterujący
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2004 19:53:57
Posty: 35
Lokalizacja: Mikołów
we wtrysku sterującym zawiesza się iglica (dane z VAS) sporadycznie - wtrysk jest do wymiany, czy ktoś ma taki wtrysk sterujący (do 5 - ego cylindra) może sprzedać i za ile ? I ile to może kosztować ?
pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 13:59:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2006 12:20:50
Posty: 3
Lokalizacja: Stare Babice
Niestety mam ten sam problem, wtrysk z iglicą sterującą kupiłem w interCarsie
cena 1150.

_________________
A4 2.5 TDI AYM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 16:29:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
w Diagtroniku - 900 pln z wymiana i gwarancja (plus kawa i obecnosc w wyjatkowym miejscu na ziemi :peace: ).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 17:58:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2006 12:20:50
Posty: 3
Lokalizacja: Stare Babice
Jak widać. przepłaciłem w sobotę jadę na wymianę. Jeśli można spytać jak długo trwała wymiana.
Mam też inny problem. Przy dużej prędkości ok 160Km/h przestaje działać sprężarka, wtedy nie mogę przekroczyć przez parę minut 80km. Po chwili wraca wszystko do normy, ale jest to dosyć uciążliwe. Mam nadzieję, że przyczyną jest ten wtrysk, chociaż co mechanik to inna teoria. Być może czeka mnie także naprawa sprężaki, mocno chciałbym, tego uniknąć . Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby coś doradzić w tej kwestii. Czy znacie jakiś dobry warsztat który specjalizuje się w awariach sprężarkowych.

_________________
A4 2.5 TDI AYM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 19:52:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wymiana trwa ok. 1.5h (jezeli endżenjir nie zapomni zalozyc takiej charakterystycznej nakladki na wtryskiwacz).

co do niemocy sprezarki przy duzym obciazeniu - NIE jest to zwiazane z wtryskiwaczem sterujacym. ws moze powodowac szarpanie przy przyspieszaniu, dziwne rozlozenie momentu i bujanie buda na biegu jalowym.

mialem podobny objaw - np. przy 150 samochod (A6 AFB) przestawal przyspieszac. po ok. 2 miesiacach zaczal konsumowac olej w tempie iscie szatanskim. po regeneracji sprezarki wszystko wrocilo do normy.

mozesz tez jeszcze podmienic N75 i sprawdzic jak sie zachowuje na innym (mozesz nawet podmienic z tym czarnym od egr na chwile).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 06:51:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam. Miałem też problem z tym wtryskiem - 2,5 TDI AYM. VAS pokazywał bład wychylenia iglicy wtrysku. Co gorsza bez tego wtrysku nie da się ustawić np. przy wymianie rozrządu pompy wtryskowej. Z tego co wiem w ASO taki wtrysk kosztuje ponad 1800zł (najdroższy z całego kompletu)!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 20:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2006 12:20:50
Posty: 3
Lokalizacja: Stare Babice
Słyszałem, że regeneracja sprężarki to koszt około 1700PLN. Już nie jestem tak szczęśliwy jak w momencie zakupu, a miało być tak pięknie, mały przebieg 85 tys to na ten silnik niewiele, a tu masz....... najpierw wtrysk teraz sprężara.
Czy znacie jakiś warsztat , wolałbym sprawdzony. Już mam dosyć domorosłych mechaników.
Po kilkukrotnej utracie mocy powyżej 160Km pojechałem na sprawdzenie i VAS pokazał komunikat 023F Ciśnienie w rurze dolot. Powyżej granicy regulacji.
Czy wiecie z czym to się wiąże? Bo może od razu mam się pociąć.

pozdrawiam

_________________
A4 2.5 TDI AYM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: