.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 09:41:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] Wymiana silnika na diesel
PostNapisane: 18.maja.2006 08:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2006 17:05:18
Posty: 7
Witam wszystkich,

Mam Audi 80 B4 2.0 chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwa wymiana silnika na diesel ? Jakie to sa koszty ? Kto w woj. lubuskim moze dokonac takiej wymiany ? Czy w ogole jest to mozliwe ??? :))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
Nie wiem, czy gra jest warta świeczki....jeśli ten ABK, czy ABT Ci dobrze pracuje. Jeśli chodzi o oszczędność, to wstawiając traktorek 1Z za który będziesz musiał zapłacić nieco (kwestia układów) pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:

A swoja droga to domyslam się, że Twoja niunia już troszke przejechała i zawieszenie już swoje odczuło, to wrzucajac traktorka.....odczuje to jeszcze bardziej!!

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2006 17:05:18
Posty: 7
Dzięki za odpowiedź. Tak się tylko pytałem :) Nie mam problemów z zawieszeniem auto jest zadbane i moim zdaniem w dobrym stanie technicznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 11:43:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:

a ja sie z twoim zdaniem nie zgadzam ... :P
silnik oszczedny,nie sprawiajacy duzych problemow i nie klopotliwy w obsludze ... :P
co do wymiany ... to sie nie oplaca ... koszt to:
-silnik
-osprzet
-wiazka
-skrzynia
-robocizna
-nie wiem jak z wydechem

rada : sprzedaj to co masz i szukaj ladnego B4 w TDI ..... jezeli chcesz miec koniecznie turbognoja..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4] Wymiana silnika na diesel
PostNapisane: 18.maja.2006 12:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
baracuda napisał(a):
Witam wszystkich,

Mam Audi 80 B4 2.0 chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwa wymiana silnika na diesel ? Jakie to sa koszty ? Kto w woj. lubuskim moze dokonac takiej wymiany ? Czy w ogole jest to mozliwe ??? :))

Silnik z osprzetem ok 4500 zł (motor,skrzynia, komp,wiązki, N75 etc etc ...)
Koszt wymiany kilkaset zł.
Gra warta swieczki pod warunkiem że masz kogoś kto wie jak to zrobić.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 12:30:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:


Sugeruję odstawić koledze zioło i nie buchać już nic więcej ... :diabel:
Doczytaj,doucz się i nie pisz bzdur ... ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 12:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2006 12:15:06
Posty: 10
Lokalizacja: Lubelskie
hej!!! robiłem taki numer z przekładaniem silnika 2.0E, na 1,9 1Z TDI. co prawda miałem wszystkie części ze zgniota którego tył się trochę zmnarszczył przy uderzeniu... to całą robotę wykonałem sam w garażu bez większego problemu... tak jak kolega wyżej pisał.. silnik + komputersterujący, pedały (w tdi - przy gazie jest już potencjometr a nie linka) przepływki, poduszki pod silnik (benzyniakowe nie wytrzymują), oczywiście skrzynia, kompletna wiazka elektryczna (tzn cały przód - tylna część instalacji zostaje oryginał), inne są zegary (pod warunkiem że masz obrotomierz. w benzynie mam wiecej obrotów bo chyba do 7tyś diessel nieco mniej). Wydech ja zostawiałem ten sam i nie widziałem rzadnej różnicy w jezdzie... do tego chłodnica, belka pod chłodnicę troche inaczej rozwiązany temat w dieslu niz benzynie....

tak wiec kolego zastanów się czy warto.. jeśli mocno kochasz swoje b4 i dużo podróżujesz to mozesz sie nad tym zastanowic... jesli jednak nie to może sprzedaj benz i dokładając z 5 tyś zł kup oryginalne TDI... bedzie lepiej prościej i napewno w podobnej cenie... pozdrawiam!!!!

_________________
TDI TDI TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 18:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:


Sugeruję odstawić koledze zioło i nie buchać już nic więcej ... :diabel:
Doczytaj,doucz się i nie pisz bzdur ... ;-)


aboe doprowadzic swoje auto to prawidłowego stanu technicznego ...... albo kup drugie w dobrym stanie technicznym .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 20:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:


Sugeruję odstawić koledze zioło i nie buchać już nic więcej ... :diabel:
Doczytaj,doucz się i nie pisz bzdur ... ;-)


aboe doprowadzic swoje auto to prawidłowego stanu technicznego ...... albo kup drugie w dobrym stanie technicznym .... :diabel:



Dobra, dobra panowie skoro sobie już poużywaliście to wyluzujcie, bo to jest forum i zwróćcie uwagę na dopisek, iż jest to moje osobiste zdanie. :P

Co do zioła, to wszystko jest dla ludzi, lecz w rozumnych ilościach :peace: nie zapominajcie o tym :!: :!:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 20:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
student4ec1 napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:


Sugeruję odstawić koledze zioło i nie buchać już nic więcej ... :diabel:
Doczytaj,doucz się i nie pisz bzdur ... ;-)


aboe doprowadzic swoje auto to prawidłowego stanu technicznego ...... albo kup drugie w dobrym stanie technicznym .... :diabel:



Dobra, dobra panowie skoro sobie już poużywaliście to wyluzujcie, bo to jest forum i zwróćcie uwagę na dopisek, iż jest to moje osobiste zdanie. :P

Co do zioła, to wszystko jest dla ludzi, lecz w rozumnych ilościach :peace: nie zapominajcie o tym :!: :!:


;-) :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 20:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
taka przekładka nie ma najmniejszego sensu, bardzo drogo Cię to wyniesie bo nie wystarczy tylko policzyć cene silnika, jest wiele innych drogich elementów i cena za robocizne. Lepiej założć gaz do tego silnika lub sprzedać i kupić TDI ale co to za przyjemność z jazdy 4 cylindrowym dieslem z obrzydliwym głosem silnika - ale co kto lubi.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 06:48:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
student4ec1 napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
student4ec1 napisał(a):
pamiętaj, że to nie jest zbyt oszczedny silnik jeśli chodzi o spożycie ropulca plus dość kłopotliwy w obsłudze - ale to jest tylko moje osobiste zdanie :diabel:


Sugeruję odstawić koledze zioło i nie buchać już nic więcej ... :diabel:
Doczytaj,doucz się i nie pisz bzdur ... ;-)


aboe doprowadzic swoje auto to prawidłowego stanu technicznego ...... albo kup drugie w dobrym stanie technicznym .... :diabel:



Dobra, dobra panowie skoro sobie już poużywaliście to wyluzujcie, bo to jest forum i zwróćcie uwagę na dopisek, iż jest to moje osobiste zdanie. :P

Co do zioła, to wszystko jest dla ludzi, lecz w rozumnych ilościach :peace: nie zapominajcie o tym :!: :!:

Fajno że wróciłeś ... :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: