.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 13:57:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 2.3 NF 87r]Przewód do akumulatora ciśnienia poraz 3 :(
PostNapisane: 18.maja.2006 13:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam wszystkich. Wróciłem przed chwilką z garażu załamany ponieważ już poraz 3 pękł mi elastyczny odcinek przewodu pomiędzy pompą a akumulatorem ciśnienia.Dzieje się to dokładnie tak odpalam auto wszystko ok naciskam na pedał hamulca wspomagania hamulców idealnie pedał miękki. Samochód pracuje już kilka minut uzupełniam płyn w zbiorniczku wyrównawczym ,wsiadam do samochodu robiew kilka ruchów kierownicą i przewód pęka spod gąbki osłaniającej ten właśnie elastyczny odcinek przewodu zaczął pod ciśnieniem wydobywać się płyn.Wcześniej wymieniona została pompa wspomagania oraz osłona maglownicy.Co może powodować uszkodzenie tego przewodu Proszę pomóżcie.Auto stoi juz 2 miesiące kupa pieniędzy została już wydana a w dalszym ciągu nic nie wiadomo. :(

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 18:43:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
1. W przewodzie z pompy do gruszki (wewnątrz) znajduje się dławik - długi i cienki plastikowy pręt (to ten który Ci wysłałem... :| ). Czy masz go w środku?
2. Jeżeli w przewodzie wzrasta ciśnienie to znaczy, że coś złego dzieje się z gruszką - tak jakby ciśnienie z niej szło i na wzmacniacz hamulców i na pompę. Może zawór w gruszce jest uszkodzony?
3. Obstawiam, że przewody są podpięte do odpowiednich otworów w gruszce, tam jeden ma być zaślepiony.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 19:10:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Niestety ale ten dławik nie wchodzi do tego węża który mi pęka jest za szeroki .Sam się dziwiłem bo i w etce i w książce ten dławik występuje ale u mnie nie było niczego takiego i chyba tak musi być.Zastanawiam się nad zaworem nadmiarowym ciśnienia który puszcza nadmiar ciśnienia do zbiorniczka wyrównawczego.Tylko nie wiem jak dokładnie jest zbudowany ,problem też w sumie w tym polega że nawet jakbym wiedział to pozwoliłoby mi to sie upewnić że on jest winny bo rozebrać tego ani naprawić nie byłbym w stanie.

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 19:19:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Ten dławik musi być. A wkłada się go rozkręcając połączenie pierwszego i drugiego członu licząc od pompy. Jedną część wkładasz do metalowej części do oporu (do metalowego łącznika na dławiku), drugi koniec wkładasz w gumowy przewód i całość skręcasz. Jeżeli nie wchodzi to znaczy, że coś jest zapchane.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: