witam
mam nastepujący problem - moje audi B4 silniczek ABC 2,6 od dłuższego czasu mnie niepokoi tym że jak jest mocno rozgrzany i jest gorąco to gaśnie na wolnych obrotach. Wolne obroty spadają do 400 i wtedy silnik gaśnie. Problem jest zarówno na benzynie i na gazie (sekwencja). Poza tym od początku jak tylko posiadam to auto to zauważam, że przy przyspieszaniu - wchodzeniu silnika na wyższe obroty następuje takie dziwne zacięcie - po przekroczeniu 1000-1500 obrotów silnik lekko się przydławia i później wchodzi na obroty dobrze. Generalnie najlepiej pracuje na obrotach powyżej 3300. Wtedy praca jest najbardziej równomierna - albo poprostu wysokie obroty niwelują te objawy.
Zastanawiam się więc czy jest jakiś problem w układzie dolotowym, czy może czujnik na przepustnicy ...albo????
świece są nowe, filtr i reszta też ok. diagnostyka nic nie wykazuje chociaż dziwnie zrywa komunikację z komputerem gdy obroty są powyżej 3000.
proszę o pomoc, poradę.
|