.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.maja.2025 12:33:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5TDI AKN] Regeneracja wałków rozrządu
PostNapisane: 11.maja.2006 13:25:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Witam i pytam, czy moze komus przydarzylo sie regenerowac walki rozrzadu, na ile ma to sens, jakich przebiegow mozna sie spodziewac na takich walkach,jak sie sprawuja i moze jakies godne polecenia warsztaty znacie szanowni forumowicze? Pytam tak na wszelki jak by przyszlo mi je wymieniac(regenerowac raczej) cena nowych jest mocno slaba. Juz zaczynam miec dosyc tego je.... AKN-a. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 14:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nowe wałki 4 szt + krzywki + popychacze + uszczelki dekli(całe pokrywy) około 4k

Używane wałki po 500zł od sztuki w stanie średnim.
Nie słyszałem o regenerowanych ciężko mi się wypowiedzieć.Ale wydaje mi się że napawanie krzywek i wtórne szlifowanie będzie porównywalne cenowo z używka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 14:22:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
ADAM 12 napisał(a):
Nowe wałki 4 szt + krzywki + popychacze + uszczelki dekli(całe pokrywy) około 4k

Używane wałki po 500zł od sztuki w stanie średnim.
Nie słyszałem o regenerowanych ciężko mi się wypowiedzieć.Ale wydaje mi się że napawanie krzywek i wtórne szlifowanie będzie porównywalne cenowo z używka.
Wiem,ze za zrobienie krzywki krzycza sobie od 50-80 zeta tak mniej wiecej, co do jakosci... i tu wlasnie mam dylemat, bo nie sztuka jest spie.... i potem rozlozyc rece.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2006 15:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Gdzie mozna znalezc uzywane walki, masz jakis namiar?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2006 17:07:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Witam.
Mój kolega właśnie zmaga się z tym problemem i regenerujewałki rozrządu w a6 4b w Bydgoszczy w firmie Świątek czy coś takiego. mówił że zapłaci za regenerację 4 wałków coś ok 1200 zł + krzywki i inne części które kupił w Niemczech.Podobno u nich wiele taniej.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2006 07:22:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 18:56:06
Posty: 30
Lokalizacja: Kujawy
Auto: A8 4,2 TDI
Ja robiłem u Świątka do A6 98 z chipem i na razie mam 17tys bez problemu zapłaciłem za napawanie 1 szt 300zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2006 07:43:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
totalnylaik napisał(a):
Ja robiłem u Świątka do A6 98 z chipem i na razie mam 17tys bez problemu zapłaciłem za napawanie 1 szt 300zł
Jak doszedles do tego,ze byly wytarte krzywki, autko bylo slabsze? I czy po zrobieniu odczules poprawe?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2006 08:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 18:56:06
Posty: 30
Lokalizacja: Kujawy
Auto: A8 4,2 TDI
Kupiłem takie auto w niemczech z rozwalonym silnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 04:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Rozebralem silnik i mam wsciekle zajechane krzywki. Dzis wysylam do Swiątka zobaczymy co ztego bedzie.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 08:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
trzymamy kciuki i czekamy na dalsze info.

:)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 11:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
Rozebralem silnik i mam wsciekle zajechane krzywki. Dzis wysylam do Swiątka zobaczymy co ztego bedzie.

widac ktos nie wymienial zbyt czesto oliwy ......
kolejny przyklad dosyc nieudanej konstrukcji pierwszych 2.5 TDI V6 ...
czekamy na efekty z prac .... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 12:31:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
oliwka tu nie gra roli, no chyba że wyjechane są wałki na kilku zaworach to się zgodze, jeśli na wszystkich równomiernie to tentyptakma ;-)

możliwe że regenerowany wałek bedzie lepszy od tego szmelcu :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 13:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zastanawia mnie fakt zastosowania tak tragicznych materialow przez nasz ukochany koncern Audi.To sie chyba nazywa optymalizacja kosztow ;) Mechanik ktory mi to wyjmowal spotkal sie z przypadkiem wytartych walkow w A8 V8 TDI po 100 tys. :/ tragedia!!!

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 14:51:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a moze samochod cos ciagnal namietnie?
[jak wiadomo, helmut czasem ciagnie konia]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
a moze samochod cos ciagnal namietnie?
[jak wiadomo, helmut czasem ciagnie konia]
Autko było salonowe z Polski serwisowane w ASO :)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:19:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Czy w AKE też są problemy z wałkami rozrządu?

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 19:49:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, to ten sam silnik z innym programem i kosmetycznymi zmianami hardware'owymi.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 09:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Mauzer napisał(a):
oliwka tu nie gra roli, no chyba że wyjechane są wałki na kilku zaworach to się zgodze, jeśli na wszystkich równomiernie to tentyptakma


No wlasnie olej gra tutaj role. Naczesciej wytarte walki to efekt trybu serwisowego LongLife. Niestety walki we wczesnych V6 byly troche zbyt malo odporne na tego typu smarowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 18:43:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No na long life-ie nie jezdzilem,lale 2 razy zalalem Magnateca. Bral olej jak talala, a teraz na Mobilu nic, przynajmniej niezauwazalne ilosci. Dzwonilem dzis do Swiatka i waleczki choc mocno wyrezane to zrobia bez problemu do tego regulatory(szklanki) nowiutkie, dzwigienki, pastylki(podkladki) i komplet uszczelek i w piatek upalanko az do rozj.... Tiptronica :zly:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 22:08:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
www.polok.pl oni regenerują różne cuda :D

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: