.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 05:46:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 v6 2.8] zmiany w wydechu i dolocie
PostNapisane: 20.maja.2006 12:30:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2006 19:10:20
Posty: 30
Lokalizacja: Olsztyn
Mam parę pytań ,więc postanowiłem poradzić się użytkowników :
1. Czy puste katalizatory w tym silniku to dobre rozwiązanie ?? (taką sytuację zastałem już przy kupnie :!!: ) Czy nalezy je zastąpić?? Jesli tak to czy mają byc to strumienice wydechowe czy zwykłe rury??
2. Czy strumienice wydechowe o odpowiedniej średnicy wogóle coś dadzą, jeśli mam wycięty środkowy tłumik i lekko zmodernizowany końcowy?
3.Czy bawić sie w strumienicę dolotową i zmianę tych czarnych karbowanych rur na gładkie tzw.power rury przy wymianie filtra na sportową wkładkę?
4.I czy odbije się to na wzroście spalania ?
5.Czy zdjęcie tych ładnych plastików z silnika :D coś da??
6.Czy mogę oczekiwać jakiegoś wzrostu mocy ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 13:11:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Ja mam wkladke, zamiast katow zwykle rury w puszkach, jezeli Ci zbywa grosza to mozesz wstawic strumienice ale mysle ze to kasa w bloto. Pamietaj ze bez katow i srodkowych tlumokow bedzie b.glosno.
Na przyrosty mocy bym zbytnio nie liczyl, a juz napewno nie dzieki zdjetym plastikom :D
Napewno nie zostawiaj pustych puszek bez rur w srodku bo bedzie kicha!!!

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 21:33:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Ja miałem identyczną sytuację.Jest na szukajce , ale ci napiszę w skrócie bo dokładnie ten temat niedawno przerabiałem;puste katy dają blaszany głupawy podżwięk,silnik traci na dynamice.Nie zastępuj ich ani strumienicami ani rurami.Rury też blaszany podżwięk dają ,a strumienice ponoć szkodzą silnikowi ,g...dają a napewno nie podnoszą mocy.To chłit makertingowy :D .Tak jak magnetyzery,albo same stożki.Jedynym wyjściem jest u ciebie wstawienie dwóch tłumików przelotowych uniwersalnych, o średnicy wlotowej i wylotowej takiej samej jak w orginalnych rurach.Popytaj u tłumikarzy co mają do zaoferowania-ja 110 zł/szt, dałem.Chodzi to cicho,silnik jest dynamiczniejszy niż na pustych puszkach.Inne zabiegi o których pisałeś stosuje się razem w zestawieniu z konkretnym tuningiem mechanicznym i elektronicznym.Najpierw sprawdż i dbaj o to aby twój V6 miał fabryczną moc i spalanie a będziesz zadowolony.A tak wogóle to jeśli masz usunięty ten śodkowy tłumik to jak on tam brzmi teraz?Bo normalnie to tam też jest cisza ,szum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 11:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2006 19:10:20
Posty: 30
Lokalizacja: Olsztyn
Jesli chodzi o hałas to powiem że brzmi dosyć rasowo :diabel: ale i głośno :/ . Czyli mam w miejsce katów wstawic przelotowe tłumiki i bedzie git?? A jesli chodzi o rury to mają po 55 mm??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 13:28:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Dokładnie.Wlot i wylot w tych 2 tłumikach musi mieć 55mm.Ja jak miałem już te 2 przelotowe założone i reszte orginał to było za cicho jak dla mnie ,choć też nieziemsko,zwłaszcza jak deptasz na maxa a tu cisza...Te tłumiki u mnie kształtem przypominają katy,na przeglądzie nie powinni się dowalić,a w śodku jest pusta rurka z drobnymi dziureczkami , wygłuszona watą bo bokach.Teraz dodatkowo z tyłu mruczy a czasami ryczy Remusik i wydechu już nie tykam.
Zbieram na jakieś fele 17-ki ,a orginalne 16 z oponkami mam na bujniecie, jak ktoś chce. :D A 2.8 V6 to chyba wowo na tym forum ma dopalony.W opisie ma 295 kucy.Ciekaw jaestem co tam ma zrobione?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 13:40:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
O tlumikach nie pomyslalem...
Rury faktycznie pobrzekuja ale obawiam sie ze przy mojej obnizonej zawieszce to bym te tlumiki pourywal bo juz teraz puszki katow nie maja latwego zycia zwlaszcza w koleinach i czasem iskierki krzesza :zly:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 13:49:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2006 19:10:20
Posty: 30
Lokalizacja: Olsztyn
THX ALL. Zabieram się do pracy jak skompletuje części. Na szczęscie mam warsztat na full wyposażeniu za free ,także dopieszcze ten wydech na maxx :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 13:52:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Też mam sportowe zawieszenie.Te tłumiki moje są z podwójnej blachy, ochraniającej właśnie przed przytarciami.Ale przytarcia u mnie to żadkość a iskry poszły tylko raz.Ale to prułem aż mnie oczy bolały i nic się nie stało z tłumikiem. :D Jest tylko lekko przytarta ta pierwsza blaszka ochronna.Ale to szczegół nieistotny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 14:15:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
K@mil napisał(a):
Też mam sportowe zawieszenie.Te tłumiki moje są z podwójnej blachy, ochraniającej właśnie przed przytarciami.Ale przytarcia u mnie to żadkość a iskry poszły tylko raz.Ale to prułem aż mnie oczy bolały i nic się nie stało z tłumikiem. :D Jest tylko lekko przytarta ta pierwsza blaszka ochronna.Ale to szczegół nieistotny.

Chyba mnie przekonales a moze przy okazji podciagna je troche w gore?
Masz moze jakies fotki tych tlumokow bo jakos zebym wiedzial co mechesom mowic zeby mi sie po glowie nie pukali

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 14:44:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Mogę ci mmsem wysłać na komórkę 2 fotki,bo telefonem robiłem.<?>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: